Mulla on ruvennut tulemaan kaikenlaisia oireita tässä viimeisen viikon mittaan.. Ensin tuli se että mua pissattaa ihan jatkuvasti, sen jälkeen tuli aivan järkyttävä himo jäätelöön (en siis ole edes mikään jäätelön ystävä), naama on tullut täyteen finnejä (mulla ei siis koskaan ole niitäkään..), viimeisimpänä repivä ja vihlova alavatsakipu. Vähän niinkuin menkat alkais, mutta kipu kestää oudon pitkään.. Mulla on suht säännöllinen kierto, joten laskeskelin että menkkojen pitäis alkaa vasta ensi viikolla.
Toivonko mä nyt vaan ihan turhia vai voisko olla raskautumista? Se olis kyllä meille niin ihana asia.. :)
Raskaus vai toiveajattelua?
3
219
Vastaukset
- Oleelliset asiat ens
Onko sulla millanen parisuhde ja sen kesto alla?
- meillä..
Aika surkea. Ukko hakkaa ja ryyppää viikottain. Itsekkin olen viinaan menevä ja kai sitä raskausaikanakin voisi vähän kuppia ottaa. Mies työtön ja minä kaupassa töissä. Suhdetta takana puoli vuotta, mutta oon niin rakastunu!! Tiedän että me ollaan aina yhessä ja halutaan lapsi. Se lupas olla lyömättä jos saadaan lapsi :)
En ole aloittaja, mutta niin monessa kirjotuksessa oot asiaa kysyny, niin halusinpas vastata.
Ja meitä ei kiinnosta mitä mieltä muut on.
- On se niin ihanaa
Sekö olis teille ihana asia. Miksi? Entäs muille? Kauanko ihanuus kestäisi,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746