Mallorcan vinkkejä

niceMatkaaja

10

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paseo maritimo

He he! Kahden reissun "asiantuntija" ei ole vielä oppinut Palman rantakadun nimeäkään, vaan kutsuu sitä Passeig Maritimiksi. Itse olen käynyt Mallorcalla noin 30 kertaa, joten vinkeistäsi ei ole kovin paljon hyötyä.

• Palma

Hoh hoijaa näitä hölmöjä! Sitä voi kutsua kummalla nimellä tahansa. Myös useissa matkaesitteissä ja Mallorcasta kertovissa infopaketeissa sitä kutsutaan myös tuolla nimellä. Älä takerru pikkuasioihin!! Toinen hyvää hyvyyttään on laittanut omia kokemuksia ja vinkkeään Mallorcasta.

• Afrodite*
        Palma kirjoitti:

Hoh hoijaa näitä hölmöjä! Sitä voi kutsua kummalla nimellä tahansa. Myös useissa matkaesitteissä ja Mallorcasta kertovissa infopaketeissa sitä kutsutaan myös tuolla nimellä. Älä takerru pikkuasioihin!! Toinen hyvää hyvyyttään on laittanut omia kokemuksia ja vinkkeään Mallorcasta.

Juuri näin. Miksikäs sinä Paseo maritimo et voi antaa vinkkejä, kun kerran olet niin monta kertaa matkustanut Mallorcalle?

No siksi, koska olet olevinasi ja itsekäs ja vielä pilkallinen.

Suurkiitos nicematkaajalle, lokakuussa viikolla 43 menemme ensi kertaa Mallorcalle, rodoksella monta kertaa käyneenä.

• Nicematkaajan kaksi käyntiä Mallorcalla on tasan kaksi käyntiä enenmmän kuin meidän perheellä on. Kiitos vinkeistä, 30 reissun kävijä. Eli tyhjästä. Ja oikeasti kiitos vinkeistä ketjun aloittajalle. Katsellaan lokakuussa sitä Palman rantakatuakin, jos osaamme sinne kun se nimikin oli väärin...

• bon preu

He....he.....heeeeee Paseo Mallorca....sanot käyneesi n.30 kertaa Mallorcalla ¨mutta et ole tietoinen siitä että toinen virallista kielistä on Katalonia ja siksi monet katujen ,ravintoloiden ym.nimet ovat silla kielellä

• joopa4

Millainen talvikausi Mallorcalla?Loppuuko turismi kokonaan?

• mallor2

Saksalaisia turisteja siellä ilmeisesti käy talvellakin ja maaliskuun puolivälissä vilkastuu enemmänkin

• Piiiiija

Kiitos niceMatkaajalle kivasta matkakertomuksesta. Itsekin kaksi kertaa Mallorcalla käyneenä, oli kiva muistella omia reissujaan.

• hola10

eartcam live web camera palma de mallorca niin näet livekuvaa paseo martimolta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33