keskustelu hieronnan aikana

hierottava.

mitä olette hierojat ja hierottavat mieltä?

häiritseekö hiljaisuus?

tuleeko mieleen että miksi tuo on hiljaa mitä se ajattelee?

kumpi aloittaa hljaisuuden?

joskus hieroja puhuu koko ajan minua se häiritsee ainakin.

9

1578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieroja(n)

      Jos hieroja yksin puhuu, se on hierojan vika. Jos et ilkeä huomauttaa että ole hiljaa, niin vaiha hierojaa. Yleensä ite en jatka keskustelua asiakkaan kans, jos jo haastattelun yhteydessä huomaan, että joudun ns lypsämään vastauksia jopa oireista ja olotilasta. Jotkut asiakkaat haluaa keskustella ummet ja lammet, toiset haluaa rentoutua. On asiakkaita, jotka haluavat jopa radion kiinni tai niitä, jotka toivovat rentoutusmusiikkia cd:ltä. Asiakkaan ehdoillahan tämä menee. Eikä hierojan varsinkaan kannata omia asioitaan alkaa selostelemaan asiakkaalle. Asiakas on kimgi.

    • Hieroja äijä

      Asiakkaan ehdoilla hieronnassa mennään homman kanssa. Ammattilainen näkee ja kokee hyvin pian sen, jos asiakas haluaa nauttia hieronnasta hiljaisuuden vallitessa. Korkeintaan taustalla voi jokin musiikki soida hyvin hiljaa, joa sekään edes.

      Siihen hierontaan liittyvät kommentit ja kysymyksetkin minimoin hyvin vähiin, jotta hierottava voi nauttia siitä hoidosta. Kyllä asiakasta pitää kunnioittaa näissä asioissa ehdottomasti.

      Meitä on hyvin erilaisia ihmisiä. Joskus jonkun täysin entuudestaan tuiki tuntemattoman kanssa 1,5 tunnin hieronta voi mennä kuin siivillä ja keskustellaan hyvinkin ajankohtaisia asioita, kun sattuu löytymään mukava aihe.

      Hierojan ei tarvitse, eikä kuulukaan vuodattaa omia murheitaan ja asioitaan.

    • tyst nu

      Ainakin itse haluaisin olla hieronnassa lähinnä hiljaa. Joskus on rasittavaa osallistua hierojan mieliksi keskusteluun, eritoten silloin kun hieroja yrittää keksiä juttua tyhjästä.

    • Hieroja(n)

      ei hierojan kuulu pitää yllä keskustelua. Kyllä jo parilla kysymyksellä saa selville haluaako asiakas olla hiljaa. Jos vastaus on vain ei tai joo, niin on suorastaan epäammatillista enää enempää tingata.

    • hierotttava

      Itse asiakkaana juttelen kyllä mielelläni hierojan kanssa ummet ja lammet.
      Mut kun olen yksineläjä voi olla et siksi juttelen mielelläni kun niin kamalasti ole tota sosiaalista kanssa käymistö ihmisten kanssa

    • hieroja(n)

      Nimenomaan asiakkaan ehdoilla mennään. Jos asiakas haluaa jutella niin tottakai siloin on mukava keskustella. Itse olen seurallinen ihminen, mutta hiljaisuus hieronnan aikana ei kuitenkaan häiritse minua.
      Usein kuitenkin asiakas saattaa aluksi olla pitkäänkin hiljaa, mutta kun hän rentoutuu hieronnan edetessä, saattaa siinä puhekin alkaa luistaa.

    • eiköhän se ole parasta että asiakas valitsee joko juttelun tai hiljaisuuden. Jos asiakas ennestään tuttu, hierojana ainakin tiedän kuka haluaa jutella ja kuka olla vain hiljaa. Myös tilanteesta riippuen voi asiakas todella olla alussa hiljaa mutta innostuu puhumaan myöhemmin jos joku asia mielessä ollut. Ei tästä asiasta mun ymmärtääkseni kannata mitään suurta numeroa tehdä.

    • tappimarko

      Kerran olen törmännyt hierojaan, joka selitti hieronnan ummet ja lammet omasta elämästään ja kyseli minunkin harrastuksista, lemmikeistä ja vaikka mitä. Otti muuten pattiin kun olisin halunnut vain silmät kiinni rentoutua mutta en tohtinut sanoa, että pidä turpas kiinni. Oli erinomainen hieroja kyllä, harmi että lopetti hieromisen sillä tämä täti hieroi myös genitaalialueen. Ainoa miinuspuoli oli tosiaan tuo jatkuva höpötys.

    • vakomarko

      missämissämissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe