Onko sinulla kokemusta kevyistä matoista. Itse olen niska-käsi-hartiavaivainen, siksi haluaisin mahdollisimman kevyet (en kuitenkaan muovisia) matot. Lähinnä isot matot (ei käytävämattoa). Olohuoneeseen aikuisperheeseen.
Mikä materiaali olisi siisti ja kevyehkö?
Kevyehköt matot
6
525
Vastaukset
- paprua
Paperinaru, eikä pölise.
- matto 5
Viskoosimatto, kevyt on..
- Kotiapu tarpeen?
Jos matot ovat kovin kevyitä, niin silloin realisoituu se vanha vitsi:
"pidetäänkö teillä mattoja lattialla..." - Kipeenä ehtii
- Anonyymi
En ostaisi mitään mattoa tuolta!
Tilasin heidän mainostaman kirkkaan xxx -värisen (en kerro väriä) maton, oli myös kuva! Mitä he tekevät, toimittavat xxx-värisen maton, mutta ei ollut kirkasta. Tiesin mikä on kirkas, koska itselläni on se lattialla.
Maton valmistaja kertoi minulle, että kirkasta ei ole enää.
Palautuksesta Mattoshop otti palautuskulut, koska ei ollut kuulemma heidän virhe! Olihan se, koska he mainostavat mattoa, jota väriä ei ole enää kirkkaan. Palautuskulut 11 euroa ei kaada talouttani, mutta se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun sieltä tilasin mitään! Samoin monet tuttuni laittavat liikkeen "mustalle listalle" eli eivät tilaa sieltä.
Soitinkin heille asiasta, mutta eivät halunneet kuunnella minua, puhuin asiallisesti, vaan lopettivat puhelun. Onko tuollainen hyvää asiakaspalvelua?
Pitää tässä lähipäivinä pyytää heitä poistamaan minusta kaikki tiedot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203