Onko sinulla kokemusta kevyistä matoista. Itse olen niska-käsi-hartiavaivainen, siksi haluaisin mahdollisimman kevyet (en kuitenkaan muovisia) matot. Lähinnä isot matot (ei käytävämattoa). Olohuoneeseen aikuisperheeseen.
Mikä materiaali olisi siisti ja kevyehkö?
Kevyehköt matot
6
464
Vastaukset
- paprua
Paperinaru, eikä pölise.
- matto 5
Viskoosimatto, kevyt on..
- Kotiapu tarpeen?
Jos matot ovat kovin kevyitä, niin silloin realisoituu se vanha vitsi:
"pidetäänkö teillä mattoja lattialla..." - Kipeenä ehtii
- Anonyymi
En ostaisi mitään mattoa tuolta!
Tilasin heidän mainostaman kirkkaan xxx -värisen (en kerro väriä) maton, oli myös kuva! Mitä he tekevät, toimittavat xxx-värisen maton, mutta ei ollut kirkasta. Tiesin mikä on kirkas, koska itselläni on se lattialla.
Maton valmistaja kertoi minulle, että kirkasta ei ole enää.
Palautuksesta Mattoshop otti palautuskulut, koska ei ollut kuulemma heidän virhe! Olihan se, koska he mainostavat mattoa, jota väriä ei ole enää kirkkaan. Palautuskulut 11 euroa ei kaada talouttani, mutta se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun sieltä tilasin mitään! Samoin monet tuttuni laittavat liikkeen "mustalle listalle" eli eivät tilaa sieltä.
Soitinkin heille asiasta, mutta eivät halunneet kuunnella minua, puhuin asiallisesti, vaan lopettivat puhelun. Onko tuollainen hyvää asiakaspalvelua?
Pitää tässä lähipäivinä pyytää heitä poistamaan minusta kaikki tiedot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793