Nyt tapahtuu
JOUTOPÄIVÄT!
10
338
Vastaukset
- raija2
Hyvin rauhalliselta vaikuttaa.
- Passeliamenoa
Aivan kesäinen pikkukylän juttu , talkoovoimin tuotettu joten parasta kesäistä ajanvietettä . KIITOKSET kaikille juttua edesauttaneille . Ja käviöille kesämieltä mukaan niin mikäs ettei .
- Never again sinne!
Haiseeko Huttulan huoltoaseman naisten vessassa vielä kakka?
- nuuhkuexpertti
Never again sinne! kirjoitti:
Haiseeko Huttulan huoltoaseman naisten vessassa vielä kakka?
nyt se on siirtynyt miestenhuoneen puolelle.
haju on sietämätön!
- yvone w.
Naikkosten WC toooodella siisti,älkää puhuko pas...aa! Ehkä itse viette hajunne sinne ja wessaa syytätte .
- En nainen,Olen MIES
Kakin aamulla sinne, vaikka olenkin oikeasti mies naisten vaatteissa ja tamineissa. Mielestäni aluksi siellä ei haissut ,mutta lähtiessäni lemu oli sietämättömän kauhea.
- taudinoireeet
Tarkastappas vielä kerran oletko ihan oikea mies ? Kirjoittelusi tuo jonkun muun lajin esille " sontiainen " lie lajimäärityksen ykkönen , sehän on sellainen joka pyörittelee ulostepalleroita .
- En nainen,Olen MIES
Olen juuri sellainen kakkapallon pyörittäjä naisten vaatteissa.
- pissa-allas
En nainen,Olen MIES kirjoitti:
Olen juuri sellainen kakkapallon pyörittäjä naisten vaatteissa.
Mies naisten vessassa kusella.
- 8888
Mites tää joutopäiskiin liittyy ??? Joutsassa haisee kakka vaikka kukaan ei kakal käviskään,SE HAJU TULEE NIIST LÄPI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001