Nyt tapahtuu
JOUTOPÄIVÄT!
10
369
Vastaukset
- raija2
Hyvin rauhalliselta vaikuttaa.
- Passeliamenoa
Aivan kesäinen pikkukylän juttu , talkoovoimin tuotettu joten parasta kesäistä ajanvietettä . KIITOKSET kaikille juttua edesauttaneille . Ja käviöille kesämieltä mukaan niin mikäs ettei .
- Never again sinne!
Haiseeko Huttulan huoltoaseman naisten vessassa vielä kakka?
- nuuhkuexpertti
Never again sinne! kirjoitti:
Haiseeko Huttulan huoltoaseman naisten vessassa vielä kakka?
nyt se on siirtynyt miestenhuoneen puolelle.
haju on sietämätön!
- yvone w.
Naikkosten WC toooodella siisti,älkää puhuko pas...aa! Ehkä itse viette hajunne sinne ja wessaa syytätte .
- En nainen,Olen MIES
Kakin aamulla sinne, vaikka olenkin oikeasti mies naisten vaatteissa ja tamineissa. Mielestäni aluksi siellä ei haissut ,mutta lähtiessäni lemu oli sietämättömän kauhea.
- taudinoireeet
Tarkastappas vielä kerran oletko ihan oikea mies ? Kirjoittelusi tuo jonkun muun lajin esille " sontiainen " lie lajimäärityksen ykkönen , sehän on sellainen joka pyörittelee ulostepalleroita .
- En nainen,Olen MIES
Olen juuri sellainen kakkapallon pyörittäjä naisten vaatteissa.
- pissa-allas
En nainen,Olen MIES kirjoitti:
Olen juuri sellainen kakkapallon pyörittäjä naisten vaatteissa.
Mies naisten vessassa kusella.
- 8888
Mites tää joutopäiskiin liittyy ??? Joutsassa haisee kakka vaikka kukaan ei kakal käviskään,SE HAJU TULEE NIIST LÄPI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656252Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932816Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23948- 66922
- 10916
- 21913