Kenestä kyse?

Pelle Peloton

Kuka hoksaa?

Tämä merkittävä Suomen kansalainen on

* rohkea maailmanmatkaaja
* maakuntareissujen tekijä Suomessa
* matemaatikko
* kuulamestari & voimamies
* psykologian taitaja
* tähtitieteen harrastaja
* fiksujen naisten suosikki
* shakkimestari
* tyhmän maalaisapinan vinguttaja
* poropaimenten painajainen
* hirvestäjien kyykyttäjä
* suden ja karhun ystävä
* Susianalyysin takana oleva teoreetikko
* mestarillinen runoilija
* sorsastajien pieksäjä
* Mensan jäsen
* turkistarhaajien halveksija
* ahneen ihmisporsaan nöyryyttäjä
* yleisen sivistyksen tason nostaja
* asiallinen tyyppi
* älykäs humoristi
* Pohjois-Korean ystävä

40

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh, veikkaanpa, jotta tarkoitat minua.

      • Jagdpanther

        En usko että tarkoittaa sua...


    • Hyi olkoon...

      Listaan lisäys:

      * Lihava löllö, joka ei voi mennä rannalle, kun se hylkeenä keihästetään.
      * Punkero, joka ei ikinä voi uida meressä, kun valaanmetsästäjät posauttaa harppuunan kylkeen.
      * Paskamaha, joka ei voi mennä pohjanmaalle, kun turkistarhaajat jauhavat minkeille, niinkuin muunkin läskimössön.
      * Tankki, joka ei voi mennä edes ulos, kun jätehuolto heittää kyytiin, niinkuin muunkin haisevan jätteen.

    • Melko varmasti

      Tuo susi anaalaanilyytikkö.

    • Minähän se tosiaankin olen. Kaikki kohdat täsmäävät.

    • Lisätään vielä

      * homo

      • ja vielä

        * narkkari


      • lisätään
        ja vielä kirjoitti:

        * narkkari

        * lapsi hiekkalaatikolla


      • lisätään kirjoitti:

        * lapsi hiekkalaatikolla

        Heh heh, mikähän sullakin on lapsosia vastaan, ettet vaan ole jonkin sortin petofiili?

        Voiko enää kauniimpaa näkyä olla kuin lapsi hiekkalaatikolla tohkeissaan?
        Pysyttele sinä vaan sisätiloissa äläkä saastuta lasten leikkipaikkoja hätäpaskoillasi. Niin raukka olet.


      • ja vielä kirjoitti:

        * narkkari

        Tarkoitit varmaan inkkari, suuri sotapäällikkö?


      • Äitisi oli homo, kun sutta pelkäsi. Tai miten se nyt äiti on homo, mutta sinun tapauksessa sekin on mahdollista ja vieläpä sutta pelkäävä äärimmäisen tyhmä apinahomo, joka saastuttaa tätä maailmaa olemassaolollaan.


    • Erityisesti mieltäni lämmittää tuo

      * suden ja karhun ystävä

      Miksei myöskin

      * mestarillinen runoilija

      taikka

      * ahneen ihmisporsaan nöyryyttäjä?

      Hei, nämä on kaikki niin hienoja oivalluksia, jotta vaikeata niistä on suosikkia keksiä.

      • lisätään vielä

        täydellinen pelle ja naurettava idiootti.


    • Heh heh, ihan mahtava hekumoida mm näillä:

      * poropaimenten painajainen
      * hirvestäjien kyykiyttäjä
      * sorsastajien pieksijä

      Aivan mahtavaa analyysia itsestäni.

      Miettikääs vielä tätä:

      * kuulamestari & voimamies

      Olenhan pukannut kuulaa todistettavasti yli kaksikymmentä metriä. Saa siinä sutta pelkäävä apina lerppahuuliaan lirputella ja ihmetellä väkevyyttäni.

      Sokerina pohjalla haluan vielä ottaa esiin

      * asiallinen tyyppi
      * älykäs humoristi
      * fiksujen naisten suosikki

      • rönttönen

        Oot vissiin pukannu aivos kans sinne 20 metrin tuntumaan.


      • rönttönen kirjoitti:

        Oot vissiin pukannu aivos kans sinne 20 metrin tuntumaan.

        Hei! Minähän tässä Sankari olen. Sinä olet pelkästään hikinen, sutta pelkäävä apina.


      • rönttönen
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Hei! Minähän tässä Sankari olen. Sinä olet pelkästään hikinen, sutta pelkäävä apina.

        Oot ilmeisesti sitte se savolaisten (super)sankari "vituiksmän"


      • Ja kukahan tuonkin

        kuulatuloksen todistaa?
        Taitaa olla Venäjän tietotoimisto...


    • lohinaama

      Kaikki tietää millainen olet. Olen itse seurannut vierestä sinunlaistasi netin suurkuluttajaa kun on lapsesta asti kiusattu, liikalihava ja syrjitty. Netissä nimimerkin takaa huutelu ja moinen susihomosteluun kuuluminen on ainut asia jossa tunnet olevasi osa jotain... helvetin surullista kun joku tuhlaa elämänsä tuollaiseen joutavaan roskaan mutta mitä sitä haisevana läskinä pystyis muuta tekemään. Tämä maapallo ajautuu väkisinkin kohti tuhoa se on väistämätöntä joten miksi ihmiset ei nauti luonnosta jota pääsee tällä aikakaudella todistaan. Lento/paluu kilpisjärveltä euroopan suurimpaan erämaahan onnistuu helikopterilla menkäipä sinne kesäksi tutkimaan luontoa ilman satelliittiyhteyksiä ja tulkaa sen jälkeen vasta läskimahoinenne pätemään näille palstoille idiootit kaupunkilaiset. Surettaa teidänlaisenne ihmishylkiöt.

      • Heh heh, luuletko tollo jotta miesten kuula lentää läskin voimalla yli kaksikymmentä metriä? Sinä et edes jaksa juosta kyseistä matkaa yhteen menoon.


    • kymysys

      Rohkea maailmanmatkaaja ei ole luonnon ystävä, jota onneksi ei listalla mainittukaan, vaan maailmanmatkaaja on riistäjä ahne ihmisporsas, lihasvoimallahan et matkusta.

      Puuttuuko listalta pikkutyttöjen kanssa pedofiilittelu?

      • howlintohowlerdonkey

        Kumpiko täten luulisit olevasi, rohkea maailmanmatkaaja ja luonnon ystävä nääs ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.

        Luonnon ystävähän ei ökymatkaile konevoimalla. Lentomatkailija on luonnonvarojen riistäjä, ilmaston lämpenemisen edistäjä ja stratosfäärin saastuttaja.

        Toimintaanne hyvin kuvaava Mölyapina puuttui listalta, nyt Mölyapina lisättiin.


      • harley parkinsson
        howlintohowlerdonkey kirjoitti:

        Kumpiko täten luulisit olevasi, rohkea maailmanmatkaaja ja luonnon ystävä nääs ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.

        Luonnon ystävähän ei ökymatkaile konevoimalla. Lentomatkailija on luonnonvarojen riistäjä, ilmaston lämpenemisen edistäjä ja stratosfäärin saastuttaja.

        Toimintaanne hyvin kuvaava Mölyapina puuttui listalta, nyt Mölyapina lisättiin.

        Älä kysele pyöreäohuuliaukkoapinalta liian vaikeita.


    • Minä itse lisään listaan vielä kaksi kohtaa:

      * suuri luonnon ystävä
      * naisten mielestä erinomainen rakastelija

      • rönttönen

        Tiedoksi vain että pumpattava barbara ei ole nainen


      • rönttönen kirjoitti:

        Tiedoksi vain että pumpattava barbara ei ole nainen

        Heh heh, no ei kait se minun vikani ole jos isäsi on juoppo homometsästäjä ja äitisi ja isoäitisi säälittäviä susipelkureita ja itse tykkäät poikanukeista, hi hi hi?


      • rönttönen
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, no ei kait se minun vikani ole jos isäsi on juoppo homometsästäjä ja äitisi ja isoäitisi säälittäviä susipelkureita ja itse tykkäät poikanukeista, hi hi hi?

        Heh heh.. siinä on nyt "asiallisen tyypin" asiallinen kommentti. Paa lisää ilmaa barbaraan niin saat vähä tiukempaa.


      • hi hi hi
        rönttönen kirjoitti:

        Heh heh.. siinä on nyt "asiallisen tyypin" asiallinen kommentti. Paa lisää ilmaa barbaraan niin saat vähä tiukempaa.

        Kerropa vähän siitä sun poikanukesta. Onko sillä ihan "vehkeet"?


      • rönttönen
        hi hi hi kirjoitti:

        Kerropa vähän siitä sun poikanukesta. Onko sillä ihan "vehkeet"?

        Kato susanalyys vaihtoo nimimerkkiä. Osta sellaanen niin tiärät, miäli varmaan tekis ku kerta kyselet


      • hi hi hi
        rönttönen kirjoitti:

        Kato susanalyys vaihtoo nimimerkkiä. Osta sellaanen niin tiärät, miäli varmaan tekis ku kerta kyselet

        Onko siinä kans reikä peräkammrin puolella?


      • rönttönen
        hi hi hi kirjoitti:

        Onko siinä kans reikä peräkammrin puolella?

        Kylläpä se ny kiinnostaa niinku jo sanoon jotta osta sellaanen niin tiärät ku kerta mieli tekee


      • Kokeile ensin sen

        naisen kanssa.
        Ymmärrän kyllä, että semmoista miisua ei helpolla löydy joka sinulle suostuu, mutta Tallinnasta rahaa vastaan voisit saada jonkin hampaattoman eläkemuorin.


      • rönttönen kirjoitti:

        Kylläpä se ny kiinnostaa niinku jo sanoon jotta osta sellaanen niin tiärät ku kerta mieli tekee

        Heh heh, oletkos kovinkin mustasukkainen tuosta nukestasi, kun muita käsket ostamaan omansa?


      • rönttönen kirjoitti:

        Kylläpä se ny kiinnostaa niinku jo sanoon jotta osta sellaanen niin tiärät ku kerta mieli tekee

        Isäsi on varmaan ainakin sössinyt poikanukkesi kanssa. Siitäkö tämä hätä ja mustasukkaisuus johtuu?


      • rönttönen kirjoitti:

        Kylläpä se ny kiinnostaa niinku jo sanoon jotta osta sellaanen niin tiärät ku kerta mieli tekee

        Hei, tässä ois isälle ja pojulle kummallekin oma nukke. Peräkammarin reiät niihin varmaan pitäis itse porata.



      • rönttönen

    • vähä fani

      Olen pitempään seurannut arvostetun, arvostellun analyytikon analyysejä. Kuinka terävästi hän sivaltaa sanansäilällä ja saa jonkun älähtämään, kuin sen entisen koiran. Odotan mielenkiinnolla jatkoa ja hirvijahdin alkua. Tämä palsta olisi hyvin kuiva ilman tätä persoonaa. Hänelle voisi myöntää keskustelunavaamisen pokaalin kultareunoin.

      • iiioo

        jaha, anusanaalilyytikko taas kehuu itseään eri nimimerkillä.


    • -.-

      Lisätään tohon vielä, että koirien vihaaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe