menin sen kanssa koirapuistoon ei ollu rauhallinen hyökkäs heti toisen koiran kimppuun jouduin vaikeuksiin kiitos koirani...
JOO MULLA ON ROTTWEILER
KOIRAPASKA
9497
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Miksi menet rotikan kanssa koirapuistoon ? Pitäisi rotikan omistajan tajuta pysyä pois ja ylipäätään mennessä jo kysellä kumpaa sukupuolta siellä on, ja todellakin katsoa jokainen tulija, ettei tule sitten pahaa aavistamaton ihminen samaa sukupuolta olevan kanssa. Jos koirapuistoilla haluaa, pitää olla koirarotu joka tulee toimeen helpommin muiden kanssa. Tunnen monia rotikan omistajia, eivätkä todellakaan ota mitään riskiä, vaan yksikseen koiransa kanssa puistoilevat.
"Miksi menet rotikan kanssa koirapuistoon ?"
Rotikka on koira niinkuin muutkin. Kyllä sen kanssa saa mennä koirapuistoon milloin haluaa JOS OLET KOULUTTANUT SEN!!!!!!!!!!!
Opetelkaa kouluttamaan ne koirat älkääkä vaan ottako niitä rotikoita, doppereita, sakuja, cane corsoja ja muita nyt tappajakoiriksi leimattuja rotuja vain egonjatkeeksi!
Kiitos vain kun ette ole osannut kouluttaa niitä koiria, niin muut ovat leimanneet ne tappajakoiriksi.
Minkälaisiin vaikeuksiin? Tuliko maksamista?
Koirapaska? Omistajapaska, sanoisin. Ei kai se nyt yllätyksenä tule, että rotikka ei välttämättä tulekaan toimeen toisten koirien kanssa...
vittu teitä ihmisiä. kouluttakaa ja sosiaalistakaa koira, niin kyllä sen pitöisi tulla toimeen. myös jos toinen koira alkaa rähjäämään, niin kyllä siitä voisi jo pikkusöpö lellivauva CHIHUAHUA ärsyyntyä ja käydä kiinni. -.-
olen täysin samaa mieltä kanssasi ettei koirassa ole mitään vikaa vaan omistajassa. se sen tavoille on kasvattanut. tai on pitänyt kasvattaa tavoille.
itsekki omistan 2v ison rotikka nartun ja itte olen vasta 18v ja ollaan ensimmäisestä rokotuksesta lähtien katteltu koira puiston koiria aidan ulkopuolelta.mutta rokotuksien jälkeen käytiin pieniä koiria kattelemassa ja sitten kun tuli painoa sellaset 15kg niin siirryttiin isojen koirien puolelle ja siellä sitten ollaan käyty lähes päivittäin jos sää sallii
ja ikinä ei ole tapahtunut muuta kuin leikki kaverinsa luokse karannut ja tää omistaja huusi mulle aidan toiselta puolen että koirani olisi lähdössä heidän mukaansa.
pahoittelut sille koiran omistajalle, mutta sherlock on ihan perkuleen hyvä kirja johon uppoutuu helposti.
mutta myötähäpeää. olen pahoillani. mun äly ei riitä ajattelemaan että sä meet koiran kanssa koira puistoon ilman että sä ajattelet "mitähän tästä tulee?"
ja varsinkin jos koira on ärhennellyt tai ei ole pitänyt vastaan tulevista koirista...
Omistajapaska, luovu koirasta heti. Se kärsii sinulla, paska omistaja.
Kohta saamme lukea; "mies hakkasi rottweiler-rotuisen koiransa" tai jotain muuta vastaavaa. Idiootti syyttää koiraa kun joutui vaikeuksiin. Kuule aivan on oma mokasi, mitäs et ole kasvattanut koiraasi kunnolla. Älä syytä koiraa, se ei ole syypää noin huonoon omistajaan.
Onhan näitäkin tapauksia että omistaja on alkanut hakata rottweileria, mutta eipä tiennytkään sitä, että tämä erittäin voimakkaalla suojeluvietillä varustettu rotu suojelee paitsi lähimmäisiään myös itseään! Omistaja on joutunut huonoon happeen.
Se kyllä useimmiten puolustaa itseään viimeistään siinä kohtaa jos se aistii että sen henki voi olla vaarassa. Siinä sen elämänhalu menee koulutuksen edelle, ja lojaalisuus (jos sitä hakkaavaa omistaa kohtaan edes on jäljellä) lakkaa toimimasta.