JOO MULLA ON ROTTWEILER

KOIRAPASKA

menin sen kanssa koirapuistoon ei ollu rauhallinen hyökkäs heti toisen koiran kimppuun jouduin vaikeuksiin kiitos koirani...

9

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käy yksin

      Miksi menet rotikan kanssa koirapuistoon ? Pitäisi rotikan omistajan tajuta pysyä pois ja ylipäätään mennessä jo kysellä kumpaa sukupuolta siellä on, ja todellakin katsoa jokainen tulija, ettei tule sitten pahaa aavistamaton ihminen samaa sukupuolta olevan kanssa. Jos koirapuistoilla haluaa, pitää olla koirarotu joka tulee toimeen helpommin muiden kanssa. Tunnen monia rotikan omistajia, eivätkä todellakaan ota mitään riskiä, vaan yksikseen koiransa kanssa puistoilevat.

      • kouluttakaa koiranne

        "Miksi menet rotikan kanssa koirapuistoon ?"
        Rotikka on koira niinkuin muutkin. Kyllä sen kanssa saa mennä koirapuistoon milloin haluaa JOS OLET KOULUTTANUT SEN!!!!!!!!!!!

        Opetelkaa kouluttamaan ne koirat älkääkä vaan ottako niitä rotikoita, doppereita, sakuja, cane corsoja ja muita nyt tappajakoiriksi leimattuja rotuja vain egonjatkeeksi!
        Kiitos vain kun ette ole osannut kouluttaa niitä koiria, niin muut ovat leimanneet ne tappajakoiriksi.


    • Caucasiansd

      Minkälaisiin vaikeuksiin? Tuliko maksamista?

    • keuili

      Koirapaska? Omistajapaska, sanoisin. Ei kai se nyt yllätyksenä tule, että rotikka ei välttämättä tulekaan toimeen toisten koirien kanssa...

      • kouluttakaa koiranne

        vittu teitä ihmisiä. kouluttakaa ja sosiaalistakaa koira, niin kyllä sen pitöisi tulla toimeen. myös jos toinen koira alkaa rähjäämään, niin kyllä siitä voisi jo pikkusöpö lellivauva CHIHUAHUA ärsyyntyä ja käydä kiinni. -.-


      • 18v + rottikka

        olen täysin samaa mieltä kanssasi ettei koirassa ole mitään vikaa vaan omistajassa. se sen tavoille on kasvattanut. tai on pitänyt kasvattaa tavoille.

        itsekki omistan 2v ison rotikka nartun ja itte olen vasta 18v ja ollaan ensimmäisestä rokotuksesta lähtien katteltu koira puiston koiria aidan ulkopuolelta.mutta rokotuksien jälkeen käytiin pieniä koiria kattelemassa ja sitten kun tuli painoa sellaset 15kg niin siirryttiin isojen koirien puolelle ja siellä sitten ollaan käyty lähes päivittäin jos sää sallii
        ja ikinä ei ole tapahtunut muuta kuin leikki kaverinsa luokse karannut ja tää omistaja huusi mulle aidan toiselta puolen että koirani olisi lähdössä heidän mukaansa.
        pahoittelut sille koiran omistajalle, mutta sherlock on ihan perkuleen hyvä kirja johon uppoutuu helposti.


        mutta myötähäpeää. olen pahoillani. mun äly ei riitä ajattelemaan että sä meet koiran kanssa koira puistoon ilman että sä ajattelet "mitähän tästä tulee?"

        ja varsinkin jos koira on ärhennellyt tai ei ole pitänyt vastaan tulevista koirista...


    • olet paska

      Omistajapaska, luovu koirasta heti. Se kärsii sinulla, paska omistaja.

    • koira huostaan heti

      Kohta saamme lukea; "mies hakkasi rottweiler-rotuisen koiransa" tai jotain muuta vastaavaa. Idiootti syyttää koiraa kun joutui vaikeuksiin. Kuule aivan on oma mokasi, mitäs et ole kasvattanut koiraasi kunnolla. Älä syytä koiraa, se ei ole syypää noin huonoon omistajaan.

      • rotikan kasvattanut

        Onhan näitäkin tapauksia että omistaja on alkanut hakata rottweileria, mutta eipä tiennytkään sitä, että tämä erittäin voimakkaalla suojeluvietillä varustettu rotu suojelee paitsi lähimmäisiään myös itseään! Omistaja on joutunut huonoon happeen.

        Se kyllä useimmiten puolustaa itseään viimeistään siinä kohtaa jos se aistii että sen henki voi olla vaarassa. Siinä sen elämänhalu menee koulutuksen edelle, ja lojaalisuus (jos sitä hakkaavaa omistaa kohtaan edes on jäljellä) lakkaa toimimasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe