tietysti kuuntelemalla mutta kun epäilee sitäettä viikon päästä toisessa liikkeessä ei enää muista mille kuulosti toinen kajari. elipääasiassa klassiseen musiikkiin pitäs saada kajarit 2.1. ja se että onko esim audioprobl blue diamond n tapaset joissa bassot mukana millassii. tietysti vaikeuksia tulee sovittaa bassopikkukajarien kanssa. eli onko parempietsiä matalalle tarkasti toistavaa tassapainoista lattiakajaria?
kaiuttimien valinta
2
211
Vastaukset
- jbbjbbjjjbbj
Kuules. Sun kajaris ratkasee ihan ja vaan pelkästään paljonko euroja massissa.
Muista miltä kuulosti...; klassiseen 2.1... & audioprot... buaah. - wsup
Se miten paljon alemmas lattiakaiuttimilla päästään jalustakaiuttimiin nähden on vähän niin ja näin.
Alle 1000e budjetilla lattiakaiuttimien harkitseminen uutena on kielletyä. Sama ulottuvuus saattaa irrota saman hintaluokan jalustakaiuttimista, joilta saa lisäksi myös odottaa jo jotain laatua.
Nyt vain omat cd:t mukaan ja VERTAILEMAAN niitä kaiuttimia liikkeeseen, kyllä se hintalapun ja riittävyyden kompromissi sieltä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604886Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1991961
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1731602Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991533Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651164