tunteeko kukaan????

tietoa kaipaava

Eli Hasan ikä 25, töissä Janos baarissa????

9

2347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa kaipaava

      Niin kyseessä on siis ALANYASSA Oleva ravintola / disco.

      • esperanza

        Tiedän ainakin yhden Hasanin sieltä. Sellainen aika laiha kundi jolla kapeat kasvot...


      • Niina
        esperanza kirjoitti:

        Tiedän ainakin yhden Hasanin sieltä. Sellainen aika laiha kundi jolla kapeat kasvot...

        Kapeat kasvot ja aivan mahtava mela..


      • esperanza
        Niina kirjoitti:

        Kapeat kasvot ja aivan mahtava mela..

        mä en siitä melasta tiedä,mutta ei se kyllä mikään hyvännäköinen ole...


      • tietoa kaipaava
        esperanza kirjoitti:

        Tiedän ainakin yhden Hasanin sieltä. Sellainen aika laiha kundi jolla kapeat kasvot...

        Niin, siellä on kaksi Hasania, Toinen on joku ravintola päällikkö tai jotain, vähän pidempi ja hoikka myös. Kapeahkot kasvot, kova puhuttamaan turisti tyttöjä... Mutta tarkoitan toista, ehkä max 170, myös hoikka, iloinen, kävelee "kädet levällään" asuu kaverinsa kanssa aika lähellä, kaveri myös samas paikas töissä.En nyt millään muista sukunimeä... haluisin tosissaan tietää onko samanlainen naisten naurattaja kuin muutkin...


      • tietty
        tietoa kaipaava kirjoitti:

        Niin, siellä on kaksi Hasania, Toinen on joku ravintola päällikkö tai jotain, vähän pidempi ja hoikka myös. Kapeahkot kasvot, kova puhuttamaan turisti tyttöjä... Mutta tarkoitan toista, ehkä max 170, myös hoikka, iloinen, kävelee "kädet levällään" asuu kaverinsa kanssa aika lähellä, kaveri myös samas paikas töissä.En nyt millään muista sukunimeä... haluisin tosissaan tietää onko samanlainen naisten naurattaja kuin muutkin...

        No kai sä nyt sen tiedät että ne on samanlaisia naistennaurattajia...ei kai ne muuten siellä töissä olis....
        Mulla ei oo mitään vastaan että näiden suklaasilmien kanssa vietetään lomaromansseja, muuta miks pitää valehdella itselle????..
        Ne haluaa pillua että pääsis kehuskelemaan kavereilleen ja sinä haluat pienen jännän lomaromanssin lämpöisessä....
        Eli ei ainakaan kannata rakastua.


      • tietoa kaipaava
        tietty kirjoitti:

        No kai sä nyt sen tiedät että ne on samanlaisia naistennaurattajia...ei kai ne muuten siellä töissä olis....
        Mulla ei oo mitään vastaan että näiden suklaasilmien kanssa vietetään lomaromansseja, muuta miks pitää valehdella itselle????..
        Ne haluaa pillua että pääsis kehuskelemaan kavereilleen ja sinä haluat pienen jännän lomaromanssin lämpöisessä....
        Eli ei ainakaan kannata rakastua.

        Viisi vuotta seurustellut turkkilaisen kanssa, ei pettänyt mua, ei valehdellut, tosi rehellinen tyyppi, ehkä sellaisia on sitten vain yksi sadasta??? Haluisin kuitenkin tietää kaiken mahdollisen, sillä kai voi joskus joku rehellinenkin eksyä joukkoon....??? Vai onko mulla taas vaan laput silmillä, enkä halua uskoa.. rakastunut minä idiootti nyt kuitenkin olen jo, vaikka yritän kuinka muuta ajatella...


      • esperanza
        tietoa kaipaava kirjoitti:

        Niin, siellä on kaksi Hasania, Toinen on joku ravintola päällikkö tai jotain, vähän pidempi ja hoikka myös. Kapeahkot kasvot, kova puhuttamaan turisti tyttöjä... Mutta tarkoitan toista, ehkä max 170, myös hoikka, iloinen, kävelee "kädet levällään" asuu kaverinsa kanssa aika lähellä, kaveri myös samas paikas töissä.En nyt millään muista sukunimeä... haluisin tosissaan tietää onko samanlainen naisten naurattaja kuin muutkin...

        kanssa se asuu? Koska mä en tiedä kuin yhden Hasanin Januksesta. Jos sulla olis vaikka kuvaa laittaa mulle sähköpostiin niin osaisin kertoa enemmän. Onko se tarjoilija ja baaritiskin toisella puolella? Ylhäällä vai alhaalla?
        Laita postia [email protected]


    • AIDS

      Mee lääkäriin , sillä on aids!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe