Susilla jouluaatto...

11

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tuokin lammaspaimen melko ahne ihmisporsas kun kehtaa märistä, jos neljästäsadasta lampaasta kolme raadellaan. Kyllä tuommosesta määrästä pitäisi raskia susille syöttää paljon enemmän.

    • matopersesusi

      poliisi antaa luvat ja kaikki monttuun

    • Lahtaaja

      Koirasudet joutaakin hävittää, eivätkä tarvii mitään lupiakaan.
      susianalyytikkohan juhlinnoissaan on melkeinpä innokkaampi, kuin vanha K.kauppias, joka mainosti: "Sain tänään tuoretta lammasta".

    • -Wolf-

      Ap, totta :3

      • Jaakko Korpikylältä

        Punaniskapaimenet ei sitten älyä rakentaa aitoja sellaisiksi että pitäisi sudet loitolla?? No tukiasia tietysti mankuvat ja jonkun tekemään aidat ilmaiseksi?? Kummia märisijöitä lammaspaimenet niinkuin poropaimenetkin. Jos asuu korvessa niin pitäisi älytä elää myös luonnon ehdoilla. Ihme sakkia nuo böndet kun eivät tajua että metsisissä asuu petoja, eli luontoon kuuluu myös pedot!


      • paappa 2
        Jaakko Korpikylältä kirjoitti:

        Punaniskapaimenet ei sitten älyä rakentaa aitoja sellaisiksi että pitäisi sudet loitolla?? No tukiasia tietysti mankuvat ja jonkun tekemään aidat ilmaiseksi?? Kummia märisijöitä lammaspaimenet niinkuin poropaimenetkin. Jos asuu korvessa niin pitäisi älytä elää myös luonnon ehdoilla. Ihme sakkia nuo böndet kun eivät tajua että metsisissä asuu petoja, eli luontoon kuuluu myös pedot!

        Hyvä Jaakko! Nyt soot asian ytimes! Tätä samaa oon yrittäny tolokuttaa ja omalta osaltani aion toteuttaakkin! Tulevalla metsästyskaurella, jos takkuturkit yrittää koirani tappaa, nii kylymät seuraa! Luokittelen itseni osaksi luontua,petoeläimeksi, ja elän sen mukaan!!


      • Taitaa Paappa2
        paappa 2 kirjoitti:

        Hyvä Jaakko! Nyt soot asian ytimes! Tätä samaa oon yrittäny tolokuttaa ja omalta osaltani aion toteuttaakkin! Tulevalla metsästyskaurella, jos takkuturkit yrittää koirani tappaa, nii kylymät seuraa! Luokittelen itseni osaksi luontua,petoeläimeksi, ja elän sen mukaan!!

        olla horinoidensa perusteella pikemminkin loinen kuin petoeläin :D


      • paappa 2
        Taitaa Paappa2 kirjoitti:

        olla horinoidensa perusteella pikemminkin loinen kuin petoeläin :D

        Mikä sinä oot paappaa määrittelöhön! Taitamatoon lusupulttu! Paappa tappaa, ku on tappamisen aika ja jättää tappamata ku ei oo tarvis! Eikä mun tartte sitä keltää luannosta viaraantunehelta kaupunkilaaselta kysyä! Sehän on valkoposkihanhi suurin ongelma kaupunkilaasille tänäpäivänä!


      • paappa 2 kirjoitti:

        Mikä sinä oot paappaa määrittelöhön! Taitamatoon lusupulttu! Paappa tappaa, ku on tappamisen aika ja jättää tappamata ku ei oo tarvis! Eikä mun tartte sitä keltää luannosta viaraantunehelta kaupunkilaaselta kysyä! Sehän on valkoposkihanhi suurin ongelma kaupunkilaasille tänäpäivänä!

        Heh heh, apina se vaan kehtaa uhota täällä, vaikka kuulaa pukkaat yli puolet vähemmän kuin minä ja älyltäsi olet kehitysvammainen minuun verrattuna. Varsinainen vesipäävajakki. Mutta kaikista naurettavinta on hysteerinen susipelkosi. Hi hi hi.....hyvä jos saat kärpäsen tapettua, heh heh. Ja hyvin oli kyllä edellinen vastaaja sinut määritellyt, tästä ku ynnätään, niin saadaan apinaloinen taikka loisapina, ihan kummin vaan, heh heh.


      • paappa 2
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, apina se vaan kehtaa uhota täällä, vaikka kuulaa pukkaat yli puolet vähemmän kuin minä ja älyltäsi olet kehitysvammainen minuun verrattuna. Varsinainen vesipäävajakki. Mutta kaikista naurettavinta on hysteerinen susipelkosi. Hi hi hi.....hyvä jos saat kärpäsen tapettua, heh heh. Ja hyvin oli kyllä edellinen vastaaja sinut määritellyt, tästä ku ynnätään, niin saadaan apinaloinen taikka loisapina, ihan kummin vaan, heh heh.

        Susilyytikon kirijootus on taas oiva esimerkki "ylivoimmaasista älynlahjoista". Harijoottele vaan sitä kuulantyäntyä, soon sun "älynlahajoolla" varustetulle aivan sopivaa hommaa! (Kun vaan joku näyttää, mihinkä päin pitää pukata!)


    • soira*usi

      Susianalyytikko (J.Klälle)
      Koirain omistajat toki ymmärtävät, jotta upottaa aitain alusille kaivuesteet.
      Maaseudulla, maat eivät ole asfaltilla tai betonkilla päällystettyjä, ja koiraeläimet mm. saattavat osata kaivautua aitaesteen ali.

      Suomen kansa liittymisäänestyksellään valitsi eun tuuppaamaan tukijaisia.

      Lisäksi, nuo tapetut Kainuunharmaa-rotuiset lampaat ovat enemmän sukupuuton partaalla, kuin suomalaiset koirasudet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe