jyväskylän keskustaan lidl?

R kyyrönen

Olen jo pidemmän aikaa ollut sitä mieltä että lidl kaupan pitäisi tulla jyväskylän keskustaan.
Mielestäni oli typerää avata foorumiin uusi k-kauppa mieluummin sen tilalle olisi avattu lidl.
Jyväskylän keskustasta on vaan täynnä s-ryhmän ja keskon ruokakauppoja.
Ei varmaan tämä toiveeni lidl avaamisesta jyväskylän keskustaan ikinä toteudu.

15

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiteli

Jaha jaha. Kiitti kannanotosta. Koskettaa kovin meitä joutsalaisia :-)

• Nahaton

Tiällä Jousassahan olis entinen " Patarouva " tai " Paroni " : n jälkeen jäänyttä tilaa vaikka kahelle Lillille , Siitä suatas passelit kumppanit kahdelle nylkyrille .

• ohikulkija21

Litti on hyvä kauppa. Kokemusta on siitä paljon.

• Jätkä2

Se on pieni kauppa, mutta hyvä palvelu ja porukkaa käy paljon.
        Tavaroiden laatu on myös erittäin hyvä ja hinta kohdallaan.

• kaaakana

Meikä ei palvelusta perusta kunhan puodista löytää kamat kassiin , sopivaan taksaan tietty . Enhän mene puotiin seurustelemaan tai kyyläilemään kassafriidua ,

• Anni Ostaja

Että silleen! Ei lisää tällaisia "kaakanoita",punaisen maidon ja ruisleivän ostajia,jotka hoilottavat tyhmyyttään täällä palstalla?? Sinunlaisesi ovat juuri sitä vähiten tuottavaa asiakaskuntaa ja ajavat mm.lähiöiden lähikaupat alas.Se asiakaskunta,joka tuo leivän kauppiaalle ja henkilökunnalle,ostaa monipuolisesti ja myös korkeamman katteen erikoistuotteita.Viihtyvyys on olennainen osa nykyistä kaupankäyntiä,saada maksukykyinen asiakas viihtymään kaupassa pitkään,jolloin myös ostoskärryyn tarttuu helpommin ylimääräistä. Siirry kaakana Siwaan,sieltä saat ne pari ostostasi nopeasti,muutamalla askeleella.

• ämpärillä

En mene siwaan , siellä seilaa anni ostaja eikä sen ohitse mahdu millään . Lienee hänellä leveyttä samanverran kun pituuttakin ja rähmäisin sormin pitää jokainen tomo pyöritellä . Että ostohalut kaikkoaa jopa vakuumiin pakattuun appeeseen . Ettäs silviisii ryhtiä ajatuksiinkin .

• iiikistä !!!

Mua ei nuo pikkuliikkeet inspaa,en millään ymmärrä miksi "kivijalkakauppoja" pitäisi palvoa,hinnat pilvissä,huono valikoima ja ahdasta --siis isot marketit ...täältä tullaan taas ja rahasta ei ole puute ...joutsalaisena tykkään kehua varojani ja miten pörssi tuottaa,en oo kottarainen.

• kuismännööö

Soooot kuitennii joku mämmikoura joka hypistelee kaik kamat liikkeissä . Yäk . Liekkö vielä nähnykkään uutta köyhän tonnia mikä laskettiin liikkeelle ? Joten kevyet on nassikan kulkuset .

• nasa

Mene sinä siitä siwaan puristelemaan pientä rypälettäsi !

• L. Idli

Joutsalaisillehan rakennetaan omaa lidliä Jyskään, ei tartte keskustaan asti körryytellä

• Maijakaisa

Kohta voidaan köpötellä uuteen halpikseen , sielläpä sitä piisaa taas hypistelyä kun jokainen tuote pitää puristella ja nipistellä räkäsillä sormilla . Voi että mitä viihdettä.

• Isonakki

Tokihan vanha hyvä tapa edellyttää että tavara tarkastellaan puristelemalla & hypistelemällä , näin huomamme on se jo valmis

• Jutku-retku

lidlissä ei voi hypistellä tomaatteja, jos yerittää taka huoneesta hyökää myymälä-Aadolf viikset väpättäen...

• rwterytu

Hartolassa on vaan S-market, repikää siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      254
      1824
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1282
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      208
      1223
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1105
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      903
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      884
    7. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      63
      877
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      826
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      783
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      780
    Aihe