mistäköhän mahtaa johtua että mulla on prosesseissä 5 svchostia?
käsittääkseni niitä pitäisi olla sielä neljä.
kaksi niistä on SYSTEM, kaksi VERKKOPALVE ja yksi Paikallinen palve.
Asensin juuri SP2, kuuluuko sen mukaa yksi ylimääräinen scvhost?
auttakaa!
svchost
3
395
Vastaukset
- Miksu_82
Ihan normaalia... mä ajoin perjantain akäyttiksen uusiksi ja sitten asensin sp2:sen ja nyt on 5 svchost.exe prosessia eli ei hätää... hyviä jatkoja :)
- it-duunari
c:\>tlist -s | grep [s]vchost.exe
684 svchost.exe Svcs: DcomLaunch,TermService
732 svchost.exe Svcs: RpcSs
804 svchost.exe Svcs: AppMgmt,AudioSrv,CryptSvc,Dhcp,dmserver,ERSvc,EventSystem,helpsvc,HidServ,Irmon,lanmanserver,lanmanworkstation,Netman,Nla,RasMan,Schedule,seclogon,SENS,SharedAccess,ShellHWDetection,srservice,TapiSrv,TrkWks,W32Time,winmgmt,wuauserv,WZCSVC
844 svchost.exe Svcs: Dnscache
892 svchost.exe Svcs: LmHosts,RemoteRegistry
1296 svchost.exe Svcs: stisvctuostahan on ALOITTELIJALLE suuri apu, kiitos kun selvitit asian selkeästi.
On normaalia että svchost.exe:jä on 1-6 kpl mutta tuski, vaikka kuinka monta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042