17 vuotta ikää jo enkä ole opetellut kahvia juomaan. Olisko jo aika? Miten te, minkä ikäsiä ootte ja juotteko kahvia? Jos juotte niin kuinka paljo?
Juotteko kahvia
25
322
Vastaukset
- eitod
Älä ala juomaan kahvia ku Se on vaa myrkkyy ja sellasta..!!
- koffeepoi
Todistetusti ehkäisee aikuistyypin diapetestä. Niin kauan olen kahvia juonut, kuin muistan, ja äiti sanoo että melkeimpä tuttipullosta jo... Hyvää ainetta on tuokin myrkky kyllä...
- Anonyymi
koffeepoi kirjoitti:
Todistetusti ehkäisee aikuistyypin diapetestä. Niin kauan olen kahvia juonut, kuin muistan, ja äiti sanoo että melkeimpä tuttipullosta jo... Hyvää ainetta on tuokin myrkky kyllä...
Ei varmasti ehkäise diapetesta, sanokoot ”tutkimukset” mitä vain. Kahvi aiheuttaa kaikenlaisia sairauksia, lihottaa, aiheuttaa riippuvuutta ja lyhentää elinikää. Kahvia pidetään niin turvallisena ja sitä juodaan niin paljon, että olen lähes varma, että se lyhentää ihmisten elinikää enemmän kuin mikään muu huume.
- Omenapuu
Kahvi on hyvää eikä myrkky. Suosittelen juomaan.
Aloitin kahvinjuonnin n. 6-vuotiaana, kun vanhemmatkin joivat :D Oli hyvää, mut ei montaa kertaa viikossa tullu juotua. Maidon kans tietty. Noin 12-vuotiaasta (olen siis nyt 13) on tullut enemmänkin juotua ja lähinnä mustana, koska parempi maku. - 282
7 vuotiaana hörppäsin ekan kerran 10 vuotiaana alotin kunolla juomaan :D
- 16v kahviakitaan
15 vuotiaana alotin ja joka päivä vähintää kupin juonu. Nyt on ollut kuukauden tauko... Ei kannata juoda 2 pannullista kahvia klo 3 aikaan yöllä
- namnam
Starbucksii juon
- Totuudenihme
Starbucks ei oo kunnon kahvii
- Ymmärrätkö?
Kahvi on ihan vitun pahaa!
- ++++
Alotin kahvin juonnin 5 vuotiaana nyt 16 vuotiaana juon 3 kuppii päiväs
- KAHVIYRJÖ
MAISTOIN KERRAN.... JA SILLOINKIN KAIKKI PURSKAHTI VAIN ULOS!
OLEN 12 V JA KAHVI ON EDELLEEN IHAN ÄLYTTÖMÄN PAHAA! VAAN NE SOKERIN PALAT MITKÄ ON LIOTETTU SIELLÄ KAHVISSA OVAT HYVIÄ. :) THATS WHAT I THINK!
- Mut teetä juon
Juon kahvii vaan sillo jos joku sitä mulle tarjoaa, esim. kylässä tai jossai kekkereissä.
Eli en koskaan himassa vaiks sitä joku oiski keittäny.
Ja oon 19vuotias et näiiiiii :D:D Juon kahvia. Äitini kertoi mulle, että ku olin vauva nii mun paappa (äidin isä) antoi mulle lusikallakin kahvia (toki tosi laimeeta) ja sit ku vähä kasvoin nii se laitto mulle tuttipulloonkin kahvia. Eli vois sanoa, et oon juonut kahvia koko ikäni :D
- kahvikansaa koko Suomi
Ei kannata aloittaa kahvin juontia. Siihen jää koukkuun, hampaasi kellastuvat ja se ei ole mitään kauheen terveellistäkään...ja se on hemmetin hirveen makusta ja henki rupee haisemaan
- parempi olla ilman
Kahvi on ihan turhaa ja sen juonti on nuorilla paljon harvinaisempaa kuin vanhoilla. Vanhat ovat kasvaneet siihen ajatukseen että kahvin juonti on jotenkin hienoa ja että sitä pitää olla AINA tarjolla jos käy vieraita tai on jokin tapahtuma. Itse juon mieluummin kaakaota, mehua, limsaa tai vettä. Kaikki nuo ovat hyvänmakuisia eikä niiden juontia tarvii "opetella" tai makuun totutella. Moni kahvinjuoja sanoo saavansa päänsäryn jos ei juo päivän aikana kahvia. Miksi sinun pitäisi opetella juomaan kahvia? Pidä hengitys raikkaana, hampaat puhtaana ja vältä riippuvuus.
- plööö
Kahvi ei itsessään aiheuta riippuvuuta, toisin kuin esimerkiksi tupakka. Monilla päänsärky ei johdu siitä ettei ole juonut kahvia vaan univajeesta tai nesteen puutteesta. kahvilla on piristävä vaikutus jollon väsymystä ei huomaa ja kun kahvi jää juomatta väsymyksen tunne tulee takasin. Kahvin myrkyllisyys taas perustuu siihen että sitä juodaan liikaa, mutta mikä tahansa juoma on myrkyllistä liikaa juotuna.
- Jeboujebou
plööö kirjoitti:
Kahvi ei itsessään aiheuta riippuvuuta, toisin kuin esimerkiksi tupakka. Monilla päänsärky ei johdu siitä ettei ole juonut kahvia vaan univajeesta tai nesteen puutteesta. kahvilla on piristävä vaikutus jollon väsymystä ei huomaa ja kun kahvi jää juomatta väsymyksen tunne tulee takasin. Kahvin myrkyllisyys taas perustuu siihen että sitä juodaan liikaa, mutta mikä tahansa juoma on myrkyllistä liikaa juotuna.
^^^
Totta!
Itse juon kahvia ja en ole mitenkään koukussa. Voin yhtä hyvin olla juomatta. Mutta juon koska se on hyvää, ja virkistää. Ja itselläni ei ainakaan ollut mitään opettelemista juomisessa. Ihan hyvää se on aina ollut ja nauttinut joka kahvihetkestä. En käytä maitoa enkä sokeria. Kahvi itsessään ei vaikuta myöskään hampaisiin. Sokeri vaikuttaa. Kahvin on myös todettu todistetusti ehkäisevän kakkostyypin diapetesta ja muutenkin olevan hyväksi terveydelle, joten aion kyllä juoda sitä vastaisuudessakin. Ihan pienestä asti olen juonut, jostain 5 tai 6 vuotiaasta lähtien. Vanhempien esimerkin mukaan tietysti halunnut maistaa ja sitten alkanut juomaan ihan säännöllisesti...
Ja ikää on 20... - plööö
plööö kirjoitti:
Itselläni on ikää 22 ja voin pistää pääni pantiks että joka ikinen sana on totta!
- Anonyymi
plööö kirjoitti:
Yksi kuppi kahvia päivässä on jo hyvin haitallista.
- mikke675
Kahvia juodaan mustana ja kaikki ykösellä suuhun.
Oon juonut kahvia 8v- nykyään 17v ille
Juon kylässä yms paikoissa. Kotona en juo yleensä. Olen juonut noin 7 vuotiaasta.
- :DDDDDDDDDD
Olen 12v, ja juon aika usein kahvia. Otan aina kun lounaaseen kuuluu/jaksan itse keittää
- 1313133535353
Ikää 13 ja juon kahvia aina silloin kun tätä on. aika harvoin kyllä, ehkä kerran 2 viikossa, ei edes sitäkään. On mukava aina hörppästä kahvia aina silloin tällöin ;). ja kaikki mustana ilman sokeria. jopa kun on oksennus tauti niin kahvi tuntuu auttavan siihen ja menee paremmin kurkusta alas kuin joku mehu. Sperma haisee kuitenkin kahvin jälkeen mutta mikäpäs siinä jos runkkaa kerran päivässä, muutenkin menee suoraan vessan pyttyyn.
Ja kahvin tarkoitus ei ole maistua taivaalliselle niinkuin jonkun trooppisen mehun. sitä juodaan esim aamulla tai juhlissa jotta virkistyisi vähän.
Eikä aikuiset tietääkseni juo sitä vain näyttääkseen badasseilt(ä?)(a?). Onhan tietenkin parempi mennä töihin vähän virkeämpänä kuin rättiväsyneenä - Anonyymi
Pari litraa vuorokaudessa. 64v/100kg ei diabetesta.
- AnonyymiUUSI
14v ja joka aamu vähintään kupillinen ja joskus iltapäivällä kupillinen tai kaks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841