Hyvä ravintola

tukholmaan

Ollaan menossa tukholmaan avopuolison kaa. Mikä olis hyvä ja halpa ravintola tukholman keskustas? noin 15-25euro/henkilö ois hyvä hinta.

10

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gurmeeta

      Mäkkäri tms?

    • tukholmaan

      no haluisimme kyl käydä jossain muual ku joku mäkkäri.burger king.... :D

    • thaimaalaista

      Vaikkapa tämä? http://www.kohphangan.se Yksi lempipaikoistani Tukholmassa :) Ravintolat löytyy sekä Östermalmilta että Södermalmilta.

    • kesäturisti

      Ravintola Gordan , Grev Turegatan 16, 114 46 Stockholm, Östermalmilla, todella hyvä muttei halpa, vieressä on myös kiinalainen ravintola, ruoka hyvää ja hintakin ok.
      Palvelu kummassakin oli mukavaa. Mukavaa reissua teille!

    • redanisverige

      Arkipäivänä lounasaikaan, löytyy paljon, esim Asian /Thai buffe' Joista itse pidän.
      Illalla ja viikonloppuina hinnat kalliimpia, esim Texas longhorn, pihvistä ja oikeista hampurilaisista pitävälle. Netistä vain etsimään

    • Kustannustehokkain

      Jos Stadin paatilla risteilyllä, niin itse teen niin että syön hyvin aamupalalla ja heti lähtöaikaan buffetissa laivalla, päivällä kylillä sitten vaikka kahvit tai olut.

      • perzelämmintä leipää

        Itse teen siten, että pakkaan aamiaiselta voileipiä ym pientä muovipussiin, jonka sitten työnnän anaaliin. Kun päivällä tulee nälkä niin vedän pussin perzeestä ulos ja syön lämpimät voikkarit. Kätsyä.


      • Matgailijad

        Itse työnnän aamubuffassa keitetyn munan persiehen ja nautin sen laivaoluen kera kaupungilla. Yleensä kushaisen Aadolf IIn haudalle. On jo perinne.


      • vastaava kokemus
        Matgailijad kirjoitti:

        Itse työnnän aamubuffassa keitetyn munan persiehen ja nautin sen laivaoluen kera kaupungilla. Yleensä kushaisen Aadolf IIn haudalle. On jo perinne.

        Minä työnnän sinne tiskiltä ottamani banaanin. Tekee höpöä kävellä se sisällään laivasta ja kuumottelee mukavasti kun kulkee jäykkänä tullimiehen ohitse.


    • Joskus käynyt

      Östermalmshallenissa on eri hintaisia, hyvälaatuisia lounaspaikkoja. Halvimmat menevät tuohon hintahaarukkaan ja laatu on silti hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe