Kohta starttaan rekkani

Rahti- Kowboy

Niin se viikonloppu taasen vierähti ja on kohta jälleen valjastettava valtava moduulirekka nielemään kilometrejä, ei auta ei auta, näin se vaan raavaalla rekkamiehellä on asiat. Ei auta ei autta, ei. Ajoon on lähdettävä pian ja koko viikko tienpäällä, kaukaa kotoolta, maailmalla. Juuri kävin starttaamassa moduulini, jotta kone lämpiää tasaisesti. Äiti laitta eväät viikoksi tälle raavaalle maanteiden kuninkaalle. Äiti paistoi pari pellillistä pannukakkuja mukaan ja kolme kuiva kakkua, joista kaksi on lempparikakkujani eli kaakaokakkuja. Marja piirakkaa äiti paistoi eilen myös kolme pellillistä evääksi ja parasta herkkua, eli piparitaikinaa tuplasokerilla äiti teki neljä kiloa. Kermavaahtoja sekä eri hilloja äiti laittaa mukaan kolme ämpärillistä ja eilen hain Lidlistä viikon irtokarkit, 24 pussia irtonameja. Limskaa olen varannut viikonrupeamalle myös 24 puolentoistalitran lekaa. Mutta nyt en enään jouda enempiä kirjoittelemaan, kun isä ja äiti ovat jo odottamassa moduulini vierellä toivottamassa minulle turvallista työviikkoa ja tuomassa eväät minulle. Ei auta, lähdettävä on, kun tie kutsuu, ei auta, ei auta, ei.

9

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosin jos kertoo oik

      Itse taasen sammutin rekkani eilen lauantaina...

      Seuraavan kerran starttaa sitten ens perjantaina...

      Mitenkö tulen toimeen tekemällä töitä 2 päivää viikossa? kolme maagista kirjainta YTK

      • Kypsy eläkkeeseesi

        Mieti sitä Ytk:n mahtavuutta sitten aikanaan kun jäät eläkkeelle. Eipä tarvii eläkekertymällä paljoa henkseleitä paukutella. Tiedätkö tai ymmärrätkö että elkettä kertyy vain työtä tekemällä????!


      • matka maksaa 2019 eu
        Kypsy eläkkeeseesi kirjoitti:

        Mieti sitä Ytk:n mahtavuutta sitten aikanaan kun jäät eläkkeelle. Eipä tarvii eläkekertymällä paljoa henkseleitä paukutella. Tiedätkö tai ymmärrätkö että elkettä kertyy vain työtä tekemällä????!

        Otan mielummin sitä "ilmaista rahaa" valtiolta NYT kuin yli 40 vuoden päästä....

        Ai että kello alkaakin olemaan 23:30... meniskö baarin juomaan muutaman olusen ja laulamaan karaokea... Voisi tietty lähteä myös omalla prätkällä käymään grillissä syömässä... Tai voisihan sitä mennä nukkumaan, ja lähteä aamulla omalla asuntolla vaikkapa hesaan, tai miksei aamulaivalla ruotsiin jos herää aikaisin...

        Ainiin, huomenna tulee tuet 4 viikolta... no ihan hyvä, kun viime PE tuli palkkaa vain 200€ tilille :(


      • Paskaa puhelet loinen
        matka maksaa 2019 eu kirjoitti:

        Otan mielummin sitä "ilmaista rahaa" valtiolta NYT kuin yli 40 vuoden päästä....

        Ai että kello alkaakin olemaan 23:30... meniskö baarin juomaan muutaman olusen ja laulamaan karaokea... Voisi tietty lähteä myös omalla prätkällä käymään grillissä syömässä... Tai voisihan sitä mennä nukkumaan, ja lähteä aamulla omalla asuntolla vaikkapa hesaan, tai miksei aamulaivalla ruotsiin jos herää aikaisin...

        Ainiin, huomenna tulee tuet 4 viikolta... no ihan hyvä, kun viime PE tuli palkkaa vain 200€ tilille :(

        Mites sulla menee sitten kun 500 päivää on käytetty? Kaltaisiasi yhteiskunan tukia väärinkäyttäjiä kutsutaan loisiksi.


      • Valtio maksa
        Paskaa puhelet loinen kirjoitti:

        Mites sulla menee sitten kun 500 päivää on käytetty? Kaltaisiasi yhteiskunan tukia väärinkäyttäjiä kutsutaan loisiksi.

        EIpä ne 500 päivää tule IKINÄ täyteen, kunhan 500 päivän aikana on vähintään 26 viikkoa missä 18h töitä :)

        Usko pois... olen ajatellut kaiken loppuun asti...

        500 päivän "laskuri" taisi nollaantua viimeks pari kk sitten ;)

        Ei, ei ole huono omatunto, maksan veroja yms. eli saan vain HIEMAN omaa rahaa takaisin


    • öömappi

      yritän tinkiä kaikesta?

    • Huh huu

      Olet sitten oikea pullukka. En enää ihmettele nykyrahtareiden ylipaino ongelmia, hyi helvatti mitkä eväät mamman pojalla on. Ennen rekka mies söi lenkkimakkaraa ja joi kulutus maitoa tölkistä suoraan ja viikonloput meni kossun voimalla. Sitten tuli makkaraperuna aika ja koko kolaa juotiin. Nyt sitten mennään kakkutaikinan ja viinereiden voimalla ja lipitetään mansikkamehua. Ootte te tosi raavaita miehiä?

      • ifi

        Trukit sun muut vempeleet apuna,ennen kannettiin säkit ja muutkin tavarat.
        Koskisen korvatippoja meni kylläkin jonkun verran viikonloppuna ja joskus unilääkkeeksi viikollakin.Nyt lipitetään kaikensortin päärynä-sitruuna ym. siidereitä
        ei ihme että karmee krapula iskee.


      • Ilari- Rahtimies
        ifi kirjoitti:

        Trukit sun muut vempeleet apuna,ennen kannettiin säkit ja muutkin tavarat.
        Koskisen korvatippoja meni kylläkin jonkun verran viikonloppuna ja joskus unilääkkeeksi viikollakin.Nyt lipitetään kaikensortin päärynä-sitruuna ym. siidereitä
        ei ihme että karmee krapula iskee.

        Jus niin, ja ennen tuikattiin mädit baari tyttösen haaroväliin. Nyt kattellaan tabloidista jynkkyä ja ruiskastaan manuaalisesti mädit makuupussiin taikka vallan lakanoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe