Hei! Päätin sitten tehdä tällaisen virallisen keskustelun vampyyreille, joten toivon, että ihmiset ja muut haukkujat pysyisivät muualla. Pyytäisin myös, että ette tule tänne kyselemään, missä voimme muuttaa teidät, koska uskokaa pois, ette halua sitä! Eli asiallista keskustelua ja kysymyksiä saa esittää. Itse kysyisin näin alkuun, että mistä saatte verta? Itse en enää koske ihmisiin, vaan ostan kaupasta eläinten verta tai jos sopiva paikka löytyy saalistan sen itse. Eihän se toki yhtä hyvää ole, kuin ihmisen veri, mutta menettelee. Eli tervetuloa juttelemaan!
Vampyyrit
Vampyyrit tänne
1
134
Vastaukset
- Pheobe
Verenluovutus tapahtumat on parhaita, tai sitten vaa hakemaan salaa jostain sairaalasta veripussin.. Ja siis en ite koske eläimiin... Tai no ehkä joskus hätätilanteessa jäniksiin tai oraviin, koska niitä on niin paljon Pääkaupunkiseudulla, mutta yritän välttää niitä, koska niiden veri on saastuneempaa täällä kuin maaseudulla.
Minkä ikäinen olet? Siis ihmisvuosissa ja sitten ihan oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.713848Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j923234Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1112528Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.171707Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741495- 991383
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä571341Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1271281- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060