Hei! Päätin sitten tehdä tällaisen virallisen keskustelun vampyyreille, joten toivon, että ihmiset ja muut haukkujat pysyisivät muualla. Pyytäisin myös, että ette tule tänne kyselemään, missä voimme muuttaa teidät, koska uskokaa pois, ette halua sitä! Eli asiallista keskustelua ja kysymyksiä saa esittää. Itse kysyisin näin alkuun, että mistä saatte verta? Itse en enää koske ihmisiin, vaan ostan kaupasta eläinten verta tai jos sopiva paikka löytyy saalistan sen itse. Eihän se toki yhtä hyvää ole, kuin ihmisen veri, mutta menettelee. Eli tervetuloa juttelemaan!
Vampyyrit
Vampyyrit tänne
1
106
Vastaukset
- Pheobe
Verenluovutus tapahtumat on parhaita, tai sitten vaa hakemaan salaa jostain sairaalasta veripussin.. Ja siis en ite koske eläimiin... Tai no ehkä joskus hätätilanteessa jäniksiin tai oraviin, koska niitä on niin paljon Pääkaupunkiseudulla, mutta yritän välttää niitä, koska niiden veri on saastuneempaa täällä kuin maaseudulla.
Minkä ikäinen olet? Siis ihmisvuosissa ja sitten ihan oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856