Ei olis kannattanut. Siis pienestä kahvimukista jne. saa pulittaa sen verran että vois luulla olevansa jossain hesassa tms. ja palvelua ei oikein ollenkaan. No paikka ihan kiva siin kanavan vieressä mutta ei nyt vaan maiseman takia pitäis joutua maksaan sikahintaa pikku kahvista! Jäi meillä viimeseks kerraksi.
Kahvilla Vääksyn kanavalla
10
359
Vastaukset
- Oliko Saludoa ?
Paljonkos maksoit ?
- prätkäme
En ole tuo aloittaja, tiedän paikan, ja kävin kavereitteni kanssa siin vähän aikaa sitten. En muista tarkkaan mitä paristakympistä jäi kun kolme ukkoa otettiin pahvimukit kahvii ja pullat mut ei siinä montaa kolikkoa kourassa ollut.
- boi ko toi
Ehdotan boikottia.
- minnininni
Onks siin vaihtunu pitäjät vai miksi on kallis paikka?
- kogi
Tarkotetaanko täs siellä kanavan päässä olevaa paikkaa vai mitä? Eiks se ainakin ole enempi joku ravintola kun kahvila.
- Tiini
Hei jes joku muukin huomannu saman et se kioski on kallis siis jos täs siit on puhe, siis siinä sululla. Kiva kun otettiin mökki täältä ja sitäkin kehuttiin mutta ei meidän rahat riitä montaa kertaa siin käymiseen.
- kahvigarpaaci
jospahan keitätte sumppinne siellä kotona ja avotulilla vanhassa kattilassa, jotta ei menisi edes sähköä.....sumpinporotkin voi käyttää usiampaan kertaan...
- reppureissu
Tässä kai on puhe siitä sululla olevasta paikasta. Se on vähän naamataulust kiinni millasta palveluu sieltä saa mut aika suolasilla hinnoilla ne pitää paikkaa.
- Kausari Koo
Kiva keskustelu. Ei tiedetä, että mitä paikkaa tässä arvostellaan. Ei tiedetä, että mitä kahvikuppi siellä maksaa. Mutta kovasti kyllä otetaan kantaa. Esimerkki surkeasta keskustelusta.
- homojen hommaa!
- Homojen hommaa, sanon minä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1577125Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142608Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481878Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141451Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901335- 711137
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691017