Mie oon jonkin sortin ateisti, pössyttelen esishaa ja muutenki oon vähä hulttio, sekoilen netissä ja nakuilen, järetömmän avaraktseine ihmine yleensäkki.
Mun kaveri taas on lesta, ei tiijjä tuon taivaallista polttelusta, seksi asioista (oon joutu valistaan sitä välillä) se on muutenki nii viaton ja näi.
Miten ihmees met voimma olla järettömä hyvät kaverit????
miten se on mahollista?
19
<50
Vastaukset
MPSJ
MESSocean-- kirjoitti:
Et spämmää tänne salaviestejäs perkele. Ennemmin tuut ny tänne petiin. Tehin keksejäki.
Okei ;DDD
Älä käsitä väärin tätä vanhaa kilsettä: Vastakohdat täydentävät toisiaan.
XDErilainen kasvatuksenne muokka käytöstänne, mutta luontaiset persoonanne saattavat silti olla samanlaiset.
Ekmkmlpssos. Tuolta löytyy sana MLP. Pakko tehdä jokaiselle viestille noi, koska salaviestit.
Minäkin olen miettinyt, jotta miksi ylipäätään kukaan jaksaa olla minun kaverini. Ja myös, miksen ole väitellyt IT:n kanssa aiheista
-Uskonto
-Yhteiskuntajärjestelmä
-Ukraina
-Putin
-Ruotsi
-Psykologiakurpizza kirjoitti:
Minä kun luulin, että intätte tarpeeksi.
Väittelimme vain evoluutiosta; muu on ollut HYMISTELYÄ!
(Radikaali ilmaisu tarttui Eisensteinilta.)icepicked kirjoitti:
Väittelimme vain evoluutiosta; muu on ollut HYMISTELYÄ!
(Radikaali ilmaisu tarttui Eisensteinilta.)Hymistele, hyrise ja hirise ihan rauhassa ennen kömmyyttämistä.
Oli ihan pakko.kurpizza kirjoitti:
Hymistele, hyrise ja hirise ihan rauhassa ennen kömmyyttämistä.
Oli ihan pakko.Tuo kuulostaa edelleenkin väärältä tuo kömmyyttäminen...
icepicked kirjoitti:
Tuo kuulostaa edelleenkin väärältä tuo kömmyyttäminen...
Ja se tarkoittaa edelleenkin eräänlaista pahoinpitelyä, tosin sinulle kai pahoinpitely ja nyrskytys ovat sama asia...
- ooce
kurpizza kirjoitti:
Hymistele, hyrise ja hirise ihan rauhassa ennen kömmyyttämistä.
Oli ihan pakko.mie tiijjän et mie oikeesti oon tosi törkee sitä kohtaan!! Silti se jaksaa mua. Mitä helvettiä?
ocean-- kännykkä lagas -.- kurpizza kirjoitti:
Ja se tarkoittaa edelleenkin eräänlaista pahoinpitelyä, tosin sinulle kai pahoinpitely ja nyrskytys ovat sama asia...
Auts... Olet ilkeä, Valkyria!
Mitä väiteltävää psykologiassa on? Tarkoitatko ruotsinkieltä vai valtiota?
No, eikö olekin väittelynaihetta, jos sinä kerrot tutkimuksesta, mihin mie, että tuohan on täyttä paskaa?
Ruotsin kielestä.icepicked kirjoitti:
No, eikö olekin väittelynaihetta, jos sinä kerrot tutkimuksesta, mihin mie, että tuohan on täyttä paskaa?
Ruotsin kielestä.Jos haluat väitellä niin perusta uusi ketju mille tahansa noista aiheista...
israelin-tukija kirjoitti:
Jos haluat väitellä niin perusta uusi ketju mille tahansa noista aiheista...
Uskonnosta ei jaksa, mutta voisihan sitä spämmiä punikkijuttuja taas pitkästä aikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151887Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541362Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531049
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75936Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801