Kaiuttimien asentaminen eteen

Jomppe2ewr

Eli ajattelin asentaa eteen kaiuttimet en tiedä vielä että minkä kokoiset siihen passaa varmaan 5 tuuman kaiuttimet. Koska takana on hattuhyllyllä 6x9 kaiuttimet niin ajettelin laittaa eteenkin ihan kunnolliset kaiuttimet. Niin kysymys kuuluu että tarviiko muuta tehdä kuin avata ovipaneeli ja ottaa vanhat vakio kaiuttimet pois ja johdot irrottaa ja laittaa uus kaiutin ja ne johot siihen kiinni? auto mazda 323

1

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo homma

      No osimoilleen noinhan se menee. Vanha pois ja uusi tilalle. Kannattaisikohan ensin katsoa minkä kokoinen se vanha vakiokaiutin on?
      Jos hommaisit saman kokoisen niin on helppo asentaa.

      Vakiokaiuttimet ovat aina aivan pilipalilaatua. Saundi Paranee kummasti jo ihan elementtiä vaihtamalla mutta samalla kun otat ovipahvin pois niin kannattaisi laittaa vähän vaimennusainetta, (vuorivillaa, bitumimattoa) oven sisälle. Ei tarvitse tunkea aivan täyteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      236
      2250
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1486
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1271
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1225
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1130
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1049
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      928
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      858
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      68
      857
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe