väitän ja kerron kokemuksesta että VN 1500
on surkein esitys mitä Kawasakilta on koskaan tullut.
VN 1500
13
3197
Vastaukset
- joss
-91 vn15se ajettu 124000 ei vikoja huonoko????
- Kawaman59
En tarkoittanut sitä että se olis heikko mutta lähinnä ajattelin muita ominnaisuuksia jotka on tietenkin makuasioita.
Itselläni oli 91 väinö ja se söi öljyä jo 50000km
tietämillä 1L/1000KM
Kesän kun olen kierrellyt kokkareita tällä vähän uudemmalla (97) niin tuntuu olevan nähtävyys koska harrikoitakin on enemmän joka kylällä. - osta uusi
Kawaman59 kirjoitti:
En tarkoittanut sitä että se olis heikko mutta lähinnä ajattelin muita ominnaisuuksia jotka on tietenkin makuasioita.
tietämillä 1L/1000KM
Kesän kun olen kierrellyt kokkareita tällä vähän uudemmalla (97) niin tuntuu olevan nähtävyys koska harrikoitakin on enemmän joka kylällä.miksi sitten ostelet niitä?
- Zephyrnyt.
Kawaman59 kirjoitti:
tietämillä 1L/1000KM
Kesän kun olen kierrellyt kokkareita tällä vähän uudemmalla (97) niin tuntuu olevan nähtävyys koska harrikoitakin on enemmän joka kylällä.Kandeeko edes lähestyä?
Vm 96. Kellossa 28000km. Kahvassa lappu €12800,
josta uskon tultavan kohtalaisesti vastaan, mikäli näen syytä avata peliä.
- jiijii
ei tossa ole mitään uutta väinön omistajille
siitä on kyllä käyty keskustelua vuosikaudet
siihen on myös syy olemassa väinössä on jo uutena
sen verran isot toleranssit ja hoonaus on vähän
sitä sun tätä mutta kun hoonaa ja rengastaa niin avot jo muuttuu tahti ja onhan siinä paljon muutakin huonoa mutta kuitenkin se on ihan
hyvä pyörä siinä on luonnetta mitä ei voi sanoa
kaikista customeista- VN 1500
Mitä maksoi hoonaus rengastus?
- jiijii
VN 1500 kirjoitti:
Mitä maksoi hoonaus rengastus?
hoonaus muistaakseni (en löytänyt laskun erittelyä) 20€ pytty renkaat jotain 30-40€ kpl
niitähän on yhteensä 8kpl työ en voi tarkalleen sanoa kuinkapaljon työnosuus noiden osalta oli
koska tehtiin muutakin (kytkin vent.ohjurit ym.) - VN 1500
jiijii kirjoitti:
hoonaus muistaakseni (en löytänyt laskun erittelyä) 20€ pytty renkaat jotain 30-40€ kpl
niitähän on yhteensä 8kpl työ en voi tarkalleen sanoa kuinkapaljon työnosuus noiden osalta oli
koska tehtiin muutakin (kytkin vent.ohjurit ym.)Mitä kaikkea rempattiin ja mitä maksoi?
Mun pyörälle pitää tehdä ainakin:Kytkin,luistaa pitänee vaihtaa paksummat levyt,flekti ei toimi,ehkä se hoonaus ja rengastus vie yli litran öljyä tuhatta kilometriä kohti.Mithän muuta kannattas tehdä ettei tarvitsis heti taas aukoa. - jiijii
VN 1500 kirjoitti:
Mitä kaikkea rempattiin ja mitä maksoi?
Mun pyörälle pitää tehdä ainakin:Kytkin,luistaa pitänee vaihtaa paksummat levyt,flekti ei toimi,ehkä se hoonaus ja rengastus vie yli litran öljyä tuhatta kilometriä kohti.Mithän muuta kannattas tehdä ettei tarvitsis heti taas aukoa.rempattiin kytkin/ohjurin stefat/rengastettiin
hoonattiin/venttilien automaatit irroitettiin-
eli on sellainen systeemi ko:säätimen sisällä on jousi ja kuula 2 niistä oli jumissa(kilkutteli enemmän kuin muuten)ns:puolipuristimen jouset uusittiin , siellä ei auta mitkään paksummat levyt,mulle laitettiin yksi lisälevy (krossi hondan muistaakseni kakspuolikkaan)pitäis kestää kytkin paremmin,ohjurin stefojen takia mun remontti alkoi kun pöllähteli sinertävää savua kun anto vähänkin enemmän "kättä",hinnasta en voi sanoa pakjonkaan koska siitä tehtiin eräänlainen sopimus,itse purin pyörän siihen hanttiin ettei remontissa tarvinnut otta kuin kone pois,mutta en varmaan paljon vikaan ennusta
jos arvelen että maksais jotai 1400€. omani
laitettiin TR-pyörässä joka siaitsee turussa,
jos on jotain kysyttävää niin kerron mielelläni lisää. - jiijii
VN 1500 kirjoitti:
Mitä kaikkea rempattiin ja mitä maksoi?
Mun pyörälle pitää tehdä ainakin:Kytkin,luistaa pitänee vaihtaa paksummat levyt,flekti ei toimi,ehkä se hoonaus ja rengastus vie yli litran öljyä tuhatta kilometriä kohti.Mithän muuta kannattas tehdä ettei tarvitsis heti taas aukoa.jäi muuten kertomatta että mulla oli kesällä toi sama flekti homma ja syy siihen löytyi (eikä ihan halpa) satulan alla on sulakeboksi samassa kotelossa alapuolella siaitsee startti ja flektin rele,oli flektinrele rikki avasin ko:boksin mutta ei siellä voi mitään korjata ,eikun uutta hommaamaan löytyi toimitusaika n.4-viikkoa (parhaimpaan ajoaikaan )
yllätys kerrankin osa saapui 2-viikossa 201€
boksi paikoilleen ja avot homma pelitti jälleen.
on muuten sellainen vika jota ei kovin helposti huomaa,kannatais VÄINÖN omistavien tarkastaa ko:
homma ja antaa koneen käydä kuunaksi ja katsoa lähteekö lefti pyörimään sitä ei kyllä korvalla kovin helposti kuule. - VN 1500
jiijii kirjoitti:
rempattiin kytkin/ohjurin stefat/rengastettiin
hoonattiin/venttilien automaatit irroitettiin-
eli on sellainen systeemi ko:säätimen sisällä on jousi ja kuula 2 niistä oli jumissa(kilkutteli enemmän kuin muuten)ns:puolipuristimen jouset uusittiin , siellä ei auta mitkään paksummat levyt,mulle laitettiin yksi lisälevy (krossi hondan muistaakseni kakspuolikkaan)pitäis kestää kytkin paremmin,ohjurin stefojen takia mun remontti alkoi kun pöllähteli sinertävää savua kun anto vähänkin enemmän "kättä",hinnasta en voi sanoa pakjonkaan koska siitä tehtiin eräänlainen sopimus,itse purin pyörän siihen hanttiin ettei remontissa tarvinnut otta kuin kone pois,mutta en varmaan paljon vikaan ennusta
jos arvelen että maksais jotai 1400€. omani
laitettiin TR-pyörässä joka siaitsee turussa,
jos on jotain kysyttävää niin kerron mielelläni lisää.väiskiin saa kolmen laisija metallikytkinlevyjä.1,6 , 1,9 , 2,1 milliä paksuja jos ajattelis laittaa 1,6.sta 2,1.teen niin luulisi riittävän sehän olis sama jos laittais lisälevyn.Miksi muuten krossipyörän levy,olihan se metallivälilevy eihän se voi korkkilevy olla?
- jiijii
VN 1500 kirjoitti:
väiskiin saa kolmen laisija metallikytkinlevyjä.1,6 , 1,9 , 2,1 milliä paksuja jos ajattelis laittaa 1,6.sta 2,1.teen niin luulisi riittävän sehän olis sama jos laittais lisälevyn.Miksi muuten krossipyörän levy,olihan se metallivälilevy eihän se voi korkkilevy olla?
samaa minä kysyin korjaajalta noiden levyjen paksuudesta ja todennäköisesti käytettiin jotain noita kokoja ,mutta siinnä on se pointti mikä selviää myös manuaalista että kun pakka on koossa se on mitattava että toimiiko jos on liian paksut levyt ei ilmeisesti pelitä kunnolla,
tuo krossi lisälevy ei käsittääkseni ole "oikea"levy vaan ns:prikka joka on kestävämpi kuin alkuperäinen,alkuperäinen on se joka aiheuttaa ongelman koska koneen voima jauhaa
sen ennenaikojaan mureniksi,tarkastappa vanha öljy kun vaihdat joukossa on aikapaljon tuota poroa,itelläni öljynvaihtoväli 4-5tkm,ja melkein
jokakerta toli töhnää n:puoli teelusikallista.
- jiijii
mutta voitko väittää ettei ko:pyörässä ole sitä
niinsanottua MUNAA olen ajanut aika monta custom
merkkiä ja mallia mutta eipä niistä ole ollut
väinön lyöjäksi (vääntö/kuljettajan ympäristö/
ajettavuus)ottaen huomioon pyörän iän itelläni
A-malli vm90,eli a-mallissa on b-mallia pienempi etujättö ja sen huomaa mutkatiellä,vääntö on
aivan omaa luokkaansa ton vuosímallin pyöristä
vai 1400 intru pääsee lähelle ei siinnä muut pärjää,vikoja on ollut ihan omiksi tarpeiksi
mutta kun pääset "pukille"kyllä ne vaivat siitä unohtuu.mutta näinhän se on että jokaisella on omat mielipiteensä ja niin se pitääkin olla.
eiköhän jakaisessa merkissä ole ollut niinsanottu
"susi" mutta VN15-en pidä läheskään sutena-
on paremminkin KARHU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754