Osaisiko joku sanoa, mikä on vialla, Yaris 4 D4 vm 2008, ja tänään kuului tasaisin väliajoin piippausääni (3 x piippiippiip n. 3 x min, sitten tauko ja taas sama). Mikään merkkivalo ei pala, turvavyö oli kiinni jne.
epämääräinen piippaus
iipaus
3
3201
Vastaukset
- Oraakkeli106
Laukku, ostoskassi tms. esine apukuskin istuimella. Järjestelmä luulee, että apukuskin paikalla istutaan ilman vöitä. Kevyt lasti sopivasti siirtyy kaarteessa anturin kohdalle, välillä piippaa ja välillä ei. Heitä kassit lattialle tai takakonttiin.
- iipaus
Kokeilin kyllä sitäkin, muttei auttanut. Ja luulis että siinä kohtaa palaisi myös turvavyön merkkivalo...
- llllllllll16
Onko multimode, jos on, kytkin saattaa kuumeta liiaksi ryömintänopeuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013