miten saa kyseiseen puhelimeen haluamansa tekstiviesti äänen vaihettua, ilmoitus luettelossa ei voi lisätä muita ääniä ollenkaan saako puhelimeen edes muita ääniä laitettua ilmotus luetteloon
samsung galaxy s4 mini tekstiviesti ääni
10
254
Vastaukset
Katso viestisovelluksen asetuksista.
- aaapppp
mistä tuon viestosovelluksen löytää kun en ole löytäny vaikka kuinka oon laarannu puhelinta
- sms viesti-ikoni
Se ikoni mitä painat kun haluat kirjottaa tekstiviestin
Valikosta.
- shaqi
Lataa Zedge -sovellus puhelimeesi. Valtava määrä laadukkaita soittoääniä, viestiääniä ja taustakuvia. Sovelluksen avulla voit esimerkiksi helposti kuunnella eri viesti- ja soittoääniä ja asettaa niitä puhelimen soittoääneksi. Taustakuvat ovat myös laadukkaita ja räätälöity eri puhelinmalleille sopiviksi.
Sovelluksen voi ladata ilmaiseksi
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.zedge.android - fdkidi
Kauppa täynnä soittoääni sovelluksia. Lataa ja valkkaa sopiva ääni ja aseta. Helppoa kuin mikä. Muutoin voit vaihtaa viestiääntä menemällä viestit→asetukset→ilmoitusäänet.
- aaaapp
eikä saa omasta musiikki valikoimasta valittua tekstiviesti ääntä ollenkaan hmm??
onko jotain sovellusta apua tilanteeseen Saa. Pitää vain siirtää kappale Notifications kansioon.
- shaqi
Eikö muka voi valita biisiä soittoääneksi painamalla pitkään päältä ja valitsemalla soittoääneksi? Ainaki Galaxyllä voi näin ja luulis Nexuksellaki voivan.
- shaqi
shaqi kirjoitti:
Eikö muka voi valita biisiä soittoääneksi painamalla pitkään päältä ja valitsemalla soittoääneksi? Ainaki Galaxyllä voi näin ja luulis Nexuksellaki voivan.
Oho luin väärin että soittoääneksi ja muistelin että Nexuksesta oli kyse tässä ketjussa.
Esim. Zedge sovelluksella voi kuunnella viestiääniä ja asettaa haluamasi ääni suoraan sovelluksesta puhelimen viestiääneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468