Työttömiä?

Lozer

Onko täällä paljonkin työttömiä? Kuinka kauan olette olleet vailla työtä? Itselläni työttömyys on ehkä merkittävin yksinäisyyden tunnetta lisäävä tekijä. Tunnen olevani täysin sivussa "normaalista" elämästä.

7

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjwert

hyvä kysymys. Yleensä oon aina jotain pätkää tehnyt ja työttömänä joitain kuukausia kerrallaan. Keikkaa oon tehny viime aikoina, mut vois melkeen sanoa et työtön kun niin harvoin noita töitä on.. kun ei oo oikeen kavereitakaan eikä kunnollista työtä niin joo, aika ulkopuoliseks sitä ittesä tuntee...

• ei työnorja

Töissä oli kamalaa mm. se, että olisi pitänyt teeskennellä innostusta työkavereiden seurasta vapaa-ajallakin. Yksiin pikkujouluihin menin hyvin vastentahtoisesti. Onneksi olen päässyt sellaisesta eroon, toivottavasti lopullisesti. Parempi yksin kuin ainaisten työ"kavereiden" kanssa.

• huik

Ja nyt kirjoitat yksinäisyys-palstalle...

• ei työnorja
        huik kirjoitti:

Ja nyt kirjoitat yksinäisyys-palstalle...

Entä sitten? Ei ole rikos, jos ei halua haaskata vapaa-aikaansa työpaikan tyhjäpäihin. Täälläpä näytät roikkuvan sinäkin.

• x771

On tässä jo yli vuosi tullut oltua. Muihinkin työttömiin tutustuminen tuntuu olevan vaikeata, jos ei kiinnosta liittyä johonkin ryyppyremmiin.

• Eli tutustuit niihin toisen puolen työttömiin jotka sekoittaa meidän muiden työttömien maineen?

• x771

En ole tutustunut koska päihteet ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4596
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2109
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1525
    4. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1502
    5. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1488
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      261
      1285
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1184
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1122
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1054
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80