Onko täällä paljonkin työttömiä? Kuinka kauan olette olleet vailla työtä? Itselläni työttömyys on ehkä merkittävin yksinäisyyden tunnetta lisäävä tekijä. Tunnen olevani täysin sivussa "normaalista" elämästä.
Työttömiä?
7
151
Vastaukset
- sdfghjwert
hyvä kysymys. Yleensä oon aina jotain pätkää tehnyt ja työttömänä joitain kuukausia kerrallaan. Keikkaa oon tehny viime aikoina, mut vois melkeen sanoa et työtön kun niin harvoin noita töitä on.. kun ei oo oikeen kavereitakaan eikä kunnollista työtä niin joo, aika ulkopuoliseks sitä ittesä tuntee...
- ei työnorja
Töissä oli kamalaa mm. se, että olisi pitänyt teeskennellä innostusta työkavereiden seurasta vapaa-ajallakin. Yksiin pikkujouluihin menin hyvin vastentahtoisesti. Onneksi olen päässyt sellaisesta eroon, toivottavasti lopullisesti. Parempi yksin kuin ainaisten työ"kavereiden" kanssa.
- huik
Ja nyt kirjoitat yksinäisyys-palstalle...
- ei työnorja
huik kirjoitti:
Ja nyt kirjoitat yksinäisyys-palstalle...
Entä sitten? Ei ole rikos, jos ei halua haaskata vapaa-aikaansa työpaikan tyhjäpäihin. Täälläpä näytät roikkuvan sinäkin.
- x771
On tässä jo yli vuosi tullut oltua. Muihinkin työttömiin tutustuminen tuntuu olevan vaikeata, jos ei kiinnosta liittyä johonkin ryyppyremmiin.
Eli tutustuit niihin toisen puolen työttömiin jotka sekoittaa meidän muiden työttömien maineen?
- x771
En ole tutustunut koska päihteet ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922