Tm P90 TR

Aloitteleva air softaaja

Olisiko tuommoinen maruin p90 hyvä ensimmäiseksi aseeksi käytettynä, en halua mitään m4 tai ak tai g36c :) millainen tulinopeus tuossa on ja lentääkö pitkälle ja onko tarkka? P90 miellyttää silmää eniten ja olis vissiin kompakti sekä voi käyttää cqb peleissä KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN!

10

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+4=13

      Tulinopeus ihan perus mitä kaikissa muissakin. Kuula lentää ihan ok pitkälle ja on aika tarkka. Huom kannattaa käydä kokeilemassa, jotkut tykkää aseesta ja toisten mielestä se on aivan kamala vekotin kun on hyvin erilainen. Yleensä "love or hate".

    • 12+11=22

      Ajatuskatko, siis ei sit erilaisuutta vihata, vaan sitä asentoa miten pidetään kiinni kun on vähän eksoottisempi. Ja sisäpeleihin ei käy, koska semi on pois käytöstä lähes poikkeuksetta koska se cut offin suunnittelu jotain aivan kuraa. Ja vaikka semi vielä toimisikin, niin kuluu hyvin äkkiä pois ja sen jälkeen ampuu semilläkin sarjaa. Eli käytännössä moodit ovat: safe, full auto, full auto

      • alotteleva air airsoftaa

        OK kiitti tiedosta :) entäs kun tuossa on versio 6 rataslaatikko kestääkö Se yhtä hyvin kuin 3 ilman virityksiä?


      • alotteleva air softaaja
        alotteleva air airsoftaa kirjoitti:

        OK kiitti tiedosta :) entäs kun tuossa on versio 6 rataslaatikko kestääkö Se yhtä hyvin kuin 3 ilman virityksiä?

        Ja on ihan hyvä noin 100 e pyssyks?


      • alotteleva air softaaja kirjoitti:

        Ja on ihan hyvä noin 100 e pyssyks?

        Ver 6 Kestää kyllä aikas hyvin ilman virejä ja kestää myös virityksiäkin suhteellisen hyvin. Imo Ver 3,4,6 ja 8 on ne parhaimmat rataslaatikot.
        No jos se on käytetty ja mahdollisuus kokeilla ennen ostoa niin sitten se on ihan ok 100€ aseeks.


    • 17+14=30

      Vakiosta 100e on aika kallis hinta imo, ainakin jossei ole RDS version. Mutta kukin tavallaan.

    • 1+4=4

      Nopeasti katsoin pysärit läpi, ja tämä olis ihan kohtuu hyvä diili:
      http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=117403
      vähän viripalikkaa, parit ihan hyvät statit omaavat lipot ja fetti. Myös jotain lippaita tms ja silukka vai miksi te sitä ny kutsuttekaan.

      • alotteöeva softaaja

        Oon tuotakin katellu, Mites minkä lainen laturi pitää olla lipoilla? Kun tuon mukana ei taida tulla


    • 3+7=9

      Joku balansoiva lipolaturi. Vinkkinä vaan, että kannattaa ostaa mahdollisimman nopeasti lipo akut ja ottaa ne käyttöön, sillä aluksi se tuntuu kauhealta "säätämiseltä" mutta siihen tottuu todella nopeasti. Kolme kertaa pelaat lipoilla ja se on ihan rutiinia. Akku lataukseen, valo vaihtuu vihreäksi ja pelaamaan! Varoo vain viritys yms tuuninkivaiheessa ettet pistä lipoja oikosulkuun ja jos tulinopeus hidastuu dramaattisesti niin lopetat ampumisen ja vaihdat akun. Itsekkin pähkäilin aikanaan tuon lipo-ongelman kanssa, mutta nyt olen todella tyytyväinen että vaihdoin lipoihin, ja voin taata ettet tule pettymään! Hurjat tehot pienessä paketisa.

      • alotteleva aoftaaja

        Käykö tuo tradesoftissa oleva turnigyn 30e laturi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe