Minkälaiset ilmat alanyassa lokakuussa? lähdemme sinne 25.10.
Onko kylmä ja sataako?
minkäläinen hotelli club sider?
alanya lokakuussa!!!
6
1304
Vastaukset
- Lena
Ilmat vaihtelevat kovasti näin syksyllä. Päivällä saattaa olla sortsikeli, mutta illalla saa olla takki päällä. Sadetta tulee melko varmasti, joten sontikka mukaan.
- melek
Olin Alanyassa 2-9.10 ja puolet viikosta satoi vettä taivaan täydeltä sekä päivisin että iltaisin ja öisin. Että silleen.... Itelläni ei ollu pitkähihasia juurikaan mukana ja aika ankeeta oli. Eli suosittelen lämpimiä vaatteita matkalaukkuun. Ja sateenvarjo mukaan.
- Naatku
Mäkin olin viime viikolla Alanyassa, ja satoi tosiaan melkeen puolet ajasta. Ei osattu varautua siihen ja oli melkeen pelkkiä hellevaatteita mukana :( Mutta kyllä siellä aurinkokin välillä paistoi ja hellettäkin oli. Siellä tosiaan näin syksyllä sataa aika paljon, joten lämpimämpääkin vaatetta mukaan. Baareista Jamen Dean oli tosi kiva paikka, mutta myös TOSI kallis. 2 drinkkiä maksoi 19 e. Varmaankin kaupungin kalleimpia.
Paikalliset ihmiset on tosi ystävällisiä ja mukavia, mutta kauppiaisiin meni loppuviikosta vähän hermo, kun aina tullaan tyrkyttämään jotain. Mutta kun on niin kuin ei huomaiskaan, niin yleensä ne luovuttaa. Ihmiset ajelee siellä ihan miten sattuu, eikä liikennesäännöistä välitetä paljoakaan. Mutta kaikkeen tottuu yllättävän nopeesti. :) Ihana paikka oli kuitenkin ja takasin haluaisin! - keijo
Terve, ollaan kans lähdöss 25.10 Alanyaan. Mikä järjestäjä, matka-monte?? Me yövytään Iriksessä. Pitää toivoo et on hyvät ilmat, kylmä ei varmaan missään nimessä ole, mut toivottavasti ei sataisikaan! :)
- Melina
Taalla oon Alanyassa. Lamminta oli eilen pvalla 30 mutta parina kolmena iltana on satanu kaatamalla ja ukkostanut oikein kovin. İllat on viileita ja villapaita ei liene liikaa. Riippuu tietty missa viettaa aikaa esim. kaveleeko jossain satamassa vai istuu sisalla baarissa...
Hotellit kylmia! Kannattaa pyytaa lisapeite! - Kokemusta on
Hei,
itse olen ollut Alanyassa lokakuussa 2003 ja 1996, ja silloin oli todella lämmintä. Iltaisin toki hieman viileää, mutta kummallakaan kerralla ei tarvinnut edes pitkähihaista päälle.
Sää tulemaan olemaan sitä, mitä on. Mistä sitä etukäteen tietää, mutta todellakin viime vuonna lokakuussa oli illatkin lämpöisempiä kuin touko-kesäkuussa 2003.
Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391