hieronnan kysyttä

Helsinki hieronta

Olen ammattillainen naishieroja. Muuttama vuotta työskentelen Turun aluella ja nyt asun Helsingissa lähin vuosi. aluissa teen omakotialuella hoitoa ja nyt ajatelen vuokraa paikaa. kysymys kollegalle- missa mainosta oma toimipaikka ja mitä tehdä , että jatkuvasti työskentella yksinaisyrittajaksi Helsingissa? Monta isoyritystä otan "vuokravoima" tai pelkä antaa vuokaa paikaa.. Mista se pida aloitta? kiitos kaikki tiedosta

6

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helsinki hieronta

kiitos kollegalle neuvosta! tässä palsta pidä varma antaa nimi "Alasti hieronta,erekttio tai joku muu psykiatterin ongelmä"..sitten saa muttama vastausta. Ikävä juttu. Oma mielenssä ihmiset jonku kysyvät tästä ei mitä tapauksessa kiinostavat hierontaa!

• töppöteppo

Ensimmäiseen kysymykseesi vastaus on internet, eli teetä itsellesi kotisivut ja panosta hakukoneiden (esim. Google) mainoksiin. Sitten on tietysti painettujen lehtien mainokset mutta en tiedä kuinka paljon ne tavoittaa asiakkaita enää tänä päivänä?
      Seuraavia kysymyksiäsi en ymmärrä koska kirjoittamasi teksti on sekava ja sanamuodot sellaisia etten ymmärrä mitä tarkoitat.

• helsinki hieronta

Kotisivu on. Minkä lehdessa Helsingissa voisi mainosta- paikollista?) En minä usko etta Helsingin sanomat hyvä idea.. Google antaa vain klikka maksusta. Kaverit kertovat se ei paljon tuo asiakaatta.
        Loppu osa minä vain en ymmärä mitä se ammattilaiset vasta pervolle ja mene sen provosoi keskustellun! Ihmiset jonka tarve hieronta ei kysy lupaa vaaten postaa.. Se luonnollinen asia ja ammattillaiset eivat reagontti kuin se on pelkä työ!

• töppöteppo

Laita googleen hakusanaksi; paikallislehti helsinki
      vastaukseksi antaa mm. Helsingin uutiset, Metro, Puolikaupunkia, Lähitieto

• helsinki hierinta

kiitos tiedosta=)

• haluaa saada selvää

kannattaa opetella ensiksi suomea että voi tuoda itseään esille paremmin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11141
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3678
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2590
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      258
      2581
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      4
      1828
    6. 209
      1348
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1254
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1190
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1089
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1039
    Aihe