Hieman "arempi aihe"

minä.jyväskylä4ever

Moi vaan siellä sinä kuka lienetkin, toivon että et rupea paasaamaan sillä olen kuullut jo.
Tutustuin netissä miespuoliseen henkilöön joka oli minua sanojensa mukaan vuoden vanhempi, joka sopi minulle hyvin.
Hän tunki luokseni 2. Päivän päästä juttelun aloittamisesta ja joo minua ei sillon kiinnostanut pätkääkään. Koska oli kesäloma hän pääsi hyvin tulemaan, hän kävi neljänä päivänä peräkkäin täällä ja juuri tuona viimeisenä päivänä jostain helvetin syystä panimme suihkussa ja tyyppi oli tämän jälkeen meillä parisen tuntia ja lähti. Juu eipä ole sen jälkeen käynyt ollenkaan selityksenä kaikkein tyypillisimmät ja heikot esteet. "Harrastus" "kaveri" jne. Hän sanoo että haluaa nähdä kyllä jne mutta rupesi yhtäkkiä hirveän kylmästi ja keskustelut loppuivat hänen kiukutteluunsa tai siihen että minä loukkaannun. Kävin pari pv sitten testeissä terveysasemalla koska paljaaltaan sisäänlaukeaminen = huono yhdistelmä. Sieltä tulee oireiden perusteella raskaus/valeraskaus/klamydia ja/tai herppes. Se opiskelijan elämästä vielä puuttuisikin.
Ja olen käynyt 2 kk ennen jätkän panemista testeissä ja olen saanut puhtaat paperit! Tämä jätkä ei ilmeisesti vaivaudu enää paikalle mutta haluan vain sanoa netin nuorten treffipalstoilla liikkuville SE KONDOOMI! Kersaa ette halua.

5

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No joo, kondomin käyttö on ihan ehdottoman tärkeätä uuden tuttavuuden eli ventovieraan kanssa naidessa.
      Vakisuhteessa tutun ja luotettavan kumppanin kanssa voi kyllä sitten ihan huoletta jättää kortsun pois ja päästellä sisään. Tietty tuolloinkin täytyy huolehtia ehkäisy muuten, jos ei halua lapsia.
      Itselläni kävi vähän ikävästi aikanaan, oli kyllä suht tuttu nainen, kenen kanssa aloin seukkaamaan. Pienellä paikkakunnalla kun suurin piirtein kaikki tuntee toisensa ainakin joten kuten.
      Tai no, yhden yön jutusta tuo suhde alkoi, mutta kuitenkin. Olin vähän luottavainen, kun tämä nainen oli mua noin 10v vanhempi ja hänellä oli pari muksua ennestään.
      Mulla oli ehkäisy vielä jossain vaiheessa mielessä, mutta ajatuksen tasolle se sitten jäikin ja jotenkin oletin(tyhmyyttäni ihan) että kai hänellä on jokin ehkäisy, kun hän oli melkeinpä vielä hanakammin mun kimpussa kuin minä hänen. Ekana aamunakin heti kun herättiin, ei sanonut oikeastaan mitään, vaan oli samantien mun kalussa kiinni ja heti, kun mulla alkoi seisomaan, niin vääntäytyi mun alleni ja otti mut sisäänsä.
      Oltiin oltu jo noin kuukausi kimpassa ja pantiin aika usein ja mä nyt tietysti päästin spermat sen enempiä miettimättä hänen sisäänsä, mutta erään kerran hän sitten tosiaan reilu kuukauden touhujen jälkeen sanoi yhden yhdynnän jälkeen, että olisi varmaan syytä hommata jokin ehkäisykeino käyttöön, kun hänellä ei ole mitään suojausta ja hän on vielä herkkä tulemaan raskaaksi.
      Olin nyt tietysti vähän voi nyt helvetti-mielellä että olisi nyt sanonut asiasta noin litran verran aiemmin.. Ja muutenkin, tuossakin tilanteessa oli saanut pillun täyteen spermaa ja sitten vasta puhuu että pitäs ehkäisyäkin käyttää.
      Siitä ei mennytkään kauaa, kun hän ilmoitti olevansa raskaana.
      Teki kylläkin abortin samantien ja mä sain siitä(kin) paskat niskaan, että oli jotenkin mun syytä koko juttu.
      No tietty syy oli mussakin, mutta tosiaan itsekin oli niin hanakasti mun kanssa, eli tilanne oli aika lailla fifty-fifty.

• Anonyymi

ulkomaalaiset mamut loukkaantuvat jos edes ehdottaa kondoomia. parempi olla yksin,koska ei heidän kanssa pitemmän päälle mitään tulisi. se luenne heillä on liian käskyttävää.

• Anonyymi

Onhan olemassa ihan kantasuomalaisiakin miehiä.

• Anonyymi

moi vaan sinä sielä oliko sulla jotakin vikinää vai kuulinko mie väärin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      156
      11042
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4335
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      66
      4074
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      197
      3674
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3486
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3340
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1980
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1315
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1008
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      269
      964
    Aihe