Joo eli kun käynnistän battlefieldin niin jo loading screenissä fps tippuu kolmeen ja pelissä se on sitä 5-10 luokkaa? Tämä alkoi 2 viikkoa sitten. Ennen tämän alkua fps pyöri 60-120 aluiella riippuen kartasta.
Olen myös huomannut ,että muissa peleissä fps saattaa yhtäkkiä tippua sadasta viiteen esimerkiksi dead space kolmosta pelatessa.
Olen kokeillut:
Battlefieldin asennuksen korjaamista, battlefieldin uudelleen asentamista, originin uudelleen asentamista ja virus tarkastusta ja siinä tais olla kaikki.
Olen myös tarkastanut, että kaikki ajurit ovat ajan tasalla.
Koneen speksit :
Windows 7 64 bit
GPU: AMD HD 7970
CPU: AMD FX 8350
8 GT ram
Enkä edes pelaa ultrilla ja olen kokeillut alhaisillakin asetuksilla ja ihan sama tulos.
Tätä oli myös joskus battlefield kolmosessa mutta se meni ohi, että sitä oli vaan päivän ja sitten se loppui.
Voiko tämä johtua tietokoneen rasittamisesta, kun nyt kesäisin peli sessioit saattavat olla aika pitkiä.
Battlefield 4 - FPS tippui dramaattisesti (muissakin peleissä)
hehee1234we
1
165
Vastaukset
- Autisti ankka
Ömm kantsii tarkistaa ajurit uudestaan, kaverilla teki samaa (mutta mvidian näyttiksellä) mutta kun päivitti uudet ajurit Nii palas takasi 80fps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt464924Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622767Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391084Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2201045- 1271016
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72984- 137895
- 49884