Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Agla hotelli kokemuksia/sijainti

Toka

Oletteko majoittuneet Aglassa pääseekö hyvin liikkumaan kävellen keskustaan,vanhaan kaupunkiin entä Elln rantaan.Entä it
se hotelli ja ympäristö?

27

2498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenkkakoipi

      pääsee jos on jalat kunnossa.

      • tsk50+

        Hotelli sijaitsee Tuulisenrannan puolella, jonne matkaa 150 m, eli muutaman minuutin kävelymatka. Kesähelteillä hyvä vaihtoehto vilvoittelevien tuulien takia.
        Ellin rantaan on noin vartin kävelymatka. Turistiostoskaduille ja baareihin muutaman minuutin kävelymatka. Parhaille ostoskaduille ja vanhakaupunkiin 10-15 min.
        Agla on hyvä vaihtoehto, lähellä kaikkea, kuitenkin sivussa ydinkeskustan hälinästä.
        Itse lähdössä kolmenviikon päästä Rodokselle ja Aglaan.


      • Toka
        tsk50+ kirjoitti:

        Hotelli sijaitsee Tuulisenrannan puolella, jonne matkaa 150 m, eli muutaman minuutin kävelymatka. Kesähelteillä hyvä vaihtoehto vilvoittelevien tuulien takia.
        Ellin rantaan on noin vartin kävelymatka. Turistiostoskaduille ja baareihin muutaman minuutin kävelymatka. Parhaille ostoskaduille ja vanhakaupunkiin 10-15 min.
        Agla on hyvä vaihtoehto, lähellä kaikkea, kuitenkin sivussa ydinkeskustan hälinästä.
        Itse lähdössä kolmenviikon päästä Rodokselle ja Aglaan.

        Kiitos tiedoista.Entä Agla vai Espera kumpi parempi hotellina?


      • duff15
        Toka kirjoitti:

        Kiitos tiedoista.Entä Agla vai Espera kumpi parempi hotellina?

        Tarkoitat varmaan Esperia.Olin syksyllä Esperiassa 10 vuoden tauon jälkeen.Huoneet olivat jo vähän kulahtaneita;muuten ok,sijainti mahtava ,keskellä kaikkea.Agla on vähän syrjempänä ja rauhallisemmalla paikalla,kuitenkin ns. kävelymatkan päässä kaikki.Aivan mahtava aamiaisbuffet!Hauskaa lomaa


      • Toka
        duff15 kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan Esperia.Olin syksyllä Esperiassa 10 vuoden tauon jälkeen.Huoneet olivat jo vähän kulahtaneita;muuten ok,sijainti mahtava ,keskellä kaikkea.Agla on vähän syrjempänä ja rauhallisemmalla paikalla,kuitenkin ns. kävelymatkan päässä kaikki.Aivan mahtava aamiaisbuffet!Hauskaa lomaa

        Esperiaa tarkotn. Matka varattu syyskuun loppupuolelle ja Agla valittu,no Esperia olis ollu paremmalla paikalla.Onko Aglassa mitään tomtaa.Amphtryonssa olin viime syksynä,oli hyvällä pakalla ,muttei näkyny illallaa ketään ,toki siitä ol lyhyt matka joka paikkaan.Ystävättären kanssa ollaan lkkeellä mutta ols mukava rupatella isommassa porukassa.


      • parga-fani
        Toka kirjoitti:

        Esperiaa tarkotn. Matka varattu syyskuun loppupuolelle ja Agla valittu,no Esperia olis ollu paremmalla paikalla.Onko Aglassa mitään tomtaa.Amphtryonssa olin viime syksynä,oli hyvällä pakalla ,muttei näkyny illallaa ketään ,toki siitä ol lyhyt matka joka paikkaan.Ystävättären kanssa ollaan lkkeellä mutta ols mukava rupatella isommassa porukassa.

        Suomalainen kun lähtee lomalle, hotellissa pitää olla kaikki mahdolliset mukavuudet, mutta ääniä ei saa kuulua mistään! Hotellin baaria ei voi käyttää, ilmeisesti liian kallis, ja siitähän aiheutuu meteliä huoneisiin! Onneksi rodoksella on baarikatu, mutta tietysti monet hotellit on rakennettu ympäristöön, eli meteliä syntyy kun melkein joka päivä 200 ihmistä Suomesta muista maista saapuu lomapaikkaan!
        Itse olen aina yrittänyt suosia myös hotellin baaria, en voi sietää ihmisiä jotka parvekkeella kyttäävät toisten tekemisiä! Sieltä kyllä näkee mitä ihmeellisimpiä asioita, jopa viiden tähden hotellielämästä!


      • Opa-jamas!
        duff15 kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan Esperia.Olin syksyllä Esperiassa 10 vuoden tauon jälkeen.Huoneet olivat jo vähän kulahtaneita;muuten ok,sijainti mahtava ,keskellä kaikkea.Agla on vähän syrjempänä ja rauhallisemmalla paikalla,kuitenkin ns. kävelymatkan päässä kaikki.Aivan mahtava aamiaisbuffet!Hauskaa lomaa

        Millainen oli mainitsemasi aamiaisbuffet,mitä se sisälsi?Loma-ja hotellivaihtoehtoja tässä surffailemassa.


    • Tasos

      Agla on paras :)

      • Toka

        Kiva kuulla ,,kun ei juuri kokemuksia.


    • fgfyttut

      olen ollut europa hotellissa joka on noin 100-200m edempänä eli hyvä alue :) miten nuo näkymät aglassa, aurinkom. ei voinu valita merinäköalaa. tässä mietin minkä aurinkom. hotellin 10pv reissulle otetaan. merinäköala houkuttaa mut ei huvita maksaa omaisuuksia

    • Rodos2015

      Aglassa on rajoitetusti merinäköalalla olevia huoneita. Kannattaa myös matkamessujen aikaan katsella pelkkiä lentoja ja kysyä huonetta suoraan
      Aglasta. Sirpa respassa vastailee sähköposteihin suomeksi ja kaikki hoituu.
      Aglassa käyn joka vuosi, joten voin suositella lämpimästi , taas toukokuussa mennään.

    • Viimeinen kerta

      Aglassa kun toivoo merinäköalaa niin huone ylhäällä, syystä että Aglan ja meren välissä on rakennuksia ... otimme tosiaan merinäköalalla "paremman" huoneen jossa haiseva kamala pölyinen KOKOLATTIAMATTO!!! Respassa töissä ärsyttävä suomlainen nainen, jolta kyselimme paikallisista kyläjuhlista yms.. oli sitä mieltä että ihan turhia sellaiset ovat ja olette vain tässä meidän hotellin terassilla...kiitos mutta ei kiitos Aglalle.

      • 24 kertaa rodilla

        Samaa mieltä Aglasta. Itse olemme tykästyneet Mitsis Petit Palaceen. Mahtava ruoka, henkilökunta, hyvä sijainti ....ei voi kun kehua. Apollomatkoilla. Toinen tosi hyvä on Athineon vanhan kaupungin toisella laidalla.


      • tietävä

        Aglan huoneissa ei ole kokolattiamattoa!!


    • lomamielellä

      Niin on monta mielipidettä kuin kävijääkin. Rodoksella olemme lomaileet kahdeksan kertaa ja hotellit joissa olemme majoittuneet ovat kaikki olleet hyviä, cactus, athineon 2 kertaa, continental, Aquarium View Hotel, Kipriotis, Elite 90- luvulla ja viime syksynä Agla, Ensi syksyn reissu varattu kaksi viikkoa ..hotellina Agla :) Aurinkoista lomaa kaikille rodoksen kävijöille !

    • Jaa'a pitäisköhän valita tämä hotelli kesäkuun alkuun?

    • Algalainen

      Kun hotellissa ei ole merinäköalaa, niin minne terassilta näkee?
      Allasalueelle? Naapurihotellin parvekkeelle?

    • Reikkaaan

      Olis kyllä kiva tietää parvekemaisemista ennenkuin varaa matkan.

    • Fransu

      Suositelkaa joitain edullisia ravintoloita Aglan läheltä!

      • Bur

        Tamam on tosi hyva - parasta mita mielestani koko Rodokselta olen koskaan saanut (reissuja tosin vain n. 6 kpl).
        Danish Cornerissa iso seisova poyta 9 eur, jos sellaisesta tykkaa.
        Yamasissa syotiin eilen illalla - tuli alkuun "ilmaiset" Ouzot ja jalkkariksi samoin likoorit ja ruoka oli jalleen hyvaa.


    • PAKKAAMASSA

      Onko aglassa mitään ruoka myrkytyksia tai ongelmia huoneenkanssa?? Onko hyvä hotelli ja minkälainen ruoka??!

    • Bur

      Ihan hyvin taalla asustelee. Ilmainen ilmastointikin kytkeytyy 1.6. (sanoo Aurinkomatkat), vaikka hyvin on toistaiseksi parjannyt ilman sitakin, kun olemme parvekkeen ovea pitaneet yolla auki. Aamiainen kuohuviinin kera (kuuluu kaikille hintaan) on juuri nautittu. Sympaattinen Sofia kavi varmaan 8 kertaa kysymassa, etta eiko sita isakupillista kahvia enaa todellakaan maistuisi. Emme ole oman hotellin ravintolassa syoneet, kun on useita ravintoloita lahella mm. saaren 2/n. 1.100 sijalle rankattu Tamam. Tuo merinakoalajuttu on sitten toinen juttu - jos sellainen olisi, niin hotellin hinta olisikin tupla. Istun juuri hotelli Aglan aulan koneella naputtelemassa tata. Nopeasti paukkuu kuvat - ei ole mikaan onnettoman hidas kone.

    • 4r3e2ef

      heinäkuun lopulla oltiin. Henkilökunta ystävällistä ja varsinkin tuo aamupalan kahvinkaataja niin iloinen myös suomea puhuttiin. Huone oli ihan ok, hieman ahdas mutta hyvin 2vkoa meni. Siivooja aloitti työt klo 9 mikä oli välillä ärsyttävää jos halusi nukkua jos ollut baarissa. Suihkukoppi kulunut ja homeiset saumat mutta muuten siisti huone. Näkymä oli altaalle ja 10m levyinen alue merelle :) näkymät voi olla myös kadulle mutta itse mietin maksanko merinäköalasta vai otan edullisemman Aglan ja menen rannalle ihastelemaan. Wifi aulassa ilmainen sekä baari ja minimarket. Sijainti hyvä, rannalle pääsi kävellen oikopolkua 200m.

    • rilla-milla

      Aglassa mekin , tultiin su . Huone siisti ja ilmastointi ok . Parasta oli ruoka , aamiainen ja illallinen ( =puolihoito ) , en pidä rasvaisesta ruuasta , joten kasvis -ja salaattipuoli olivat monipuoliset ja iltaruoka vaihtelevaa , meitä helpotti ettei tarvinnut käydä etsimässä ruokapaikkoja , en jaksa sitä sisäänheittäjien määrää vilkkailla kaduilla , kävelimme pitkiä matkoja kauempana rauhassa ja olimme rannalla , kiva loma ja Aglaa suosittelen .

    • Yksivaari

      Olin toukokuussa. Henkilökunta tosi mukavaa ja aamupala ja siivous hyvää. Allasalue ihan mukava. Ainoa huono puoli oli itse huone ja sen sijainti, joka oli sisäänkäynnin yläpuolella 1. kerroksessa. Parvekkeella oli kuin akvaariossa näytillä. Olisiko syynä, että matka oli äkkilähtö? Huoneen pitäminen pitempään lähtöpäivänä ei onnistunut kuin muuttamalla puoleksi päiväksi toiseen huoneeseen, joka oli vieläkin huonompi kuin alkuperäinen. Tavaroiden kantaminen huoneesta toiseen oli ikävää. Ihmetyttää, miksi huoneen pitäminen pitempään Kreikassa on aina hankalaa ja ei monestikaan onnistu. Turkissa se on onnistunut aina.

    • kiwaaoli

      hyvä rento henkilökunta (osa suomalaisia)
      erittäin hyvä aamupala (mm. kuoharii)
      ilmastointi WLAN toimii
      kohtuu hintaset sapuskat
      baarissa radio ja TV
      ihan jees uima-allas

      - wanhaan ja satamaan josta lähtee saaristoveneet yms kaupunkiin joutuu hiukka kävelee
      - aurinko paistaa altaalle vain klo 10-16
      - näköala oli mulla toisen talon seinä (tosin empä juuri ollut paikalla)

      • allerginen

        Onko totta, että altaassa on merivesi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe