Haluan koiran koska, rakastan sitä kunnsaan viedä koiran 2 tunnin lenkille :33 kipeänä tai kun sataa kaatamalla, koulutus ja ruokkiminenkin on ihanaa, minun mielestä........mutta olen 11v. :'(((
Haluan koiran... C:
9
135
Vastaukset
- poninkin haluan..
tiedän monta likkaa jotka samassa iässä kinunneet vanhemmiltaan koiraa.marsua ovat myös halunneet kun eivät koira ole saaneet.ja jokaisessa perheessä oli samat laulut;"kyllä minä hoidan ja kyllä minä sitä ja sitä..". ja jokaisessa perheessä sama lopputulos,isät äidit keräsivät voikukkaa jne. kun likka ei ehtinyt,jaksanut,alkuinnostus oli lopahtanut..ja eivät ne likat rakastaneet marsujaan koska jokaiselle annettiin vaihtoehto että jolleivät itse hoida marsujaan niin ne annetaan pois.ja jokainen annettiin pois!! se siitä "kyllä minä hoidan" vakuutteluista,alussa se tuntuu niin ihkuu mutta jokaisella se on loppunut!!!
- Tahtoo koiran :c
Kaikki koirat käy... Haluun vaa päästä joka päivä koulustä suoraan koiran kanssa lenkiille, koulutukseen ja ruokintaan c:
Mä tunnen tytöt jotka hoitaa hienosti hamsterinsa kuten 'kinutessaan' lupasivat. Tytöt on 6 ja 8. Kyllä isompi voi mainiosti huolehtia koiran hoidon, jos on vastuullinen luonne. Tyttö kasvaa sitä mukaa kun koirakin, ja vastuu kasvaa.
Toinen juttu sitten ajankäytön kanssa kun teinijuoksut alkaa. Mutta kiintynyt ja sitoutunut ihminen on kiintynyt ja sitoutunut ihminen.- Tahtoo hauvan
Mä en ole kertaakaan vielä "kinunnut" vaan karran kaksi kävelly oskän luo ja näyttänyt muutaman koirakuvan ja sanonut että "iskä, mä aattelin että me voitais ollaa tällänen ranskanbuldoggi" iskä-" no katotaan sitten huomenna tota asiaa"
- Tahtoo hauvan....
Tahtoo hauvan kirjoitti:
Mä en ole kertaakaan vielä "kinunnut" vaan karran kaksi kävelly oskän luo ja näyttänyt muutaman koirakuvan ja sanonut että "iskä, mä aattelin että me voitais ollaa tällänen ranskanbuldoggi" iskä-" no katotaan sitten huomenna tota asiaa"
Siis tolla koiran 'kinuamisella omaksi' tarkotan että perheelle yhteinen hauveli :)
- böööö
itellä ollu marsuja kanssa ja pentuja myin niitää ihan hyvin hoidin viimiseen asti
Juu, kyllä on asia ymmärretty. Toivottavasti onnistaa!
- 103
Hamsteri on pikkuisen eri asia kuin koira. Se elää pari vuotta kun taas koira voi elää parikymmentä vuotta. Vasta oli eräällä foorumilla joku valittamassa, kun teini-ikäinen tytär ei enää jaksa hoitaa koiraansa. Vaikka oli vannonut ja luvannut että hoitaa loppuun asti.
Tietysti on. 11 on kanssa eri kun 8 ja 6.
Vastuullisuus on synnyinnäinen ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810