uimapuku

Ei kun uimaan

Mistä naiset ovat ostaneet uimapukunsa ja oletteko löytäneet sopivan?
Eilen hikoilin sovituskopissa tämän asian kanssa.
Suunnittelijat ovat päättäneet,että me tarvitsemme mustan,rinnat litistävän uikkarin. Miksi näin on?
Heleämmän värisiä ei ollut siinä putiikissa ollenkaan.
Ostin jonkun ja lähdin hikeä valuen kaupasta ulos.
Bikiniaika taitaa olla tässä iässä ohi.

17

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viruu ja paukkuuu

      Mulla sopiva nahkapuku ollu iät ajat tänään saattaa tirinä kuulua jos ei ole varjossa, vähän on kurttuja ryppyjä mutta ei se tahtia haittoo, et hyvää munaskuukkeli menoa

    • Finnwear

      Mulla on oikein hyvä uimapuku, kauniin sininen, liivikupit tekevät ryhdikkään olon.

      • .....'

        Minulla kanssa.


    • u.u

      Minulla on parit bikinit ja parit uimapuvut.
      Mainostaa ei saa, mutta alkaa C:llä.

      • U.U

        :)) Siis kauppa alkaa C:llä. En tarkoittanut kuppikokoa ;)


    • kitumarketti

      Ai Citimerketista. Juujuu tiedetään. Hyvä muoti kauppa. Kaikki koot löytyy.

      • U.U

        :)) Eiku Change, tuli se nyt sanottua vaikkei sais mainostaa.


      • Anonyymi

        koko uimapukua olen käyttänyt aina.City market prisma on varmat valinnat ja jos haluat maksaa urheilu vaate liikeet.Löytyy myös laadukaita uimapukuja Vida. Eivät kuluneet.Kenties kierätykseen vieneet kun lihoneet tai varaa joka kesä ostaa muodin mukaan uusi.Normaali vartalo ja miehusta. En tykää kupeista uimapuvut, rintsikat.Johtuuko siitä käytän urheilu liivejä aina?Iso rintasten toki kuulukin käyttää tuettua miehustaa ja kunon olkaimet ettei paina olkapäihin rinnat rintsikoissa/ uimapuvut,.


    • Rimmir tänään

      Jukran piuhat kun ne hyvän näköiset uimapuvut ovat kalliita. Olen käyttänyt kahta , mutta kyllä ne kumpikin on tuolla uimahallin kloorivedessä alkaneet jo haalistumaan väreiltään. Toinen on musta ja toinen sininen.
      Nyt on aika nättejä kaksi osaisia bikinien sijasta meille vanhemmille joilla kurvit eivät ole kohdallaan.
      Täytyy katsoa, kun sesonki mennyt ohi, josko tulis myyntiin puolella hinnalla niitä parempiakin.

      • uimapuku

        Löysin Texpörssistä/Pori,yllättävän sopivan uimapuvun.
        Hinta oli vain 30€.
        Mutta.....kun menee oikein erikoisliikkeeseen, saa pulittaa 100€.
        Ap


    • käsipohjaa

      Voiko noin halvalla uikkarilla uida,

      • Uimapuku

        Voi uida. Emil&Ida Oy Tampere on suunnittelija.
        Kauniita uima-asuja näkyy olevan heidän sivuillaan.
        Mun uikkarit oli edullinen,kun oli yksi tätä reilua kokoa.


    • eppu2

      Ostin muutama vuosi sitten uimapuvun, kun menin vanha uimapuku päällä rantaan, niin poika kysy, ´´onks toi keskiajalta.´´

    • Anonyymi

      Minusta naisille on paras baywatch tyylin en korkealle kaartuvat lahkeensuu uimapuvut ja bikinit

    • Anonyymi

      Bikineitä en käytä, vaan kokouimapukua, jossa on hyvä liikkua uidessa. Olen pienikokoinen, laiha eikä kurveja ole, ja välillä tuntuu, että uusikin uimapuku jotenkin 'roikkuu' päällä. Mutta se ainakin pysyy jotenkuten ylläni, toisin kun bikinit.

    • Anonyymi

      En ole koskaan sietänyt topattuja liivejäkään niin en ymmärrä myöskään uimapuvun toppauksia. Kun en löytänyt sopivaa itseäni miellyttävää uimapukua ilman toppauksia ostin Tokmannilta tarjouksesta edullisen (30€) kun kuosi miellytti niin että tiedän sitä pitäväni . Ihan ensitöikseni purin toppaukset pois ja joustavaa kangasta tilalle vuoriksi. Onneksi on tullut harrastettua ompelua ihan teinistä asti niin ei ollut mikään ongelma muokata mieleisekseen. Uimapukuni on sellainen hameellinen ja tykkään kovasti. Nyt voin viimein mennä kylpylän altaille ja käydä uimahallissakin vesijuoksussa kun viimein löysin uimapuvun jossa viihdyn. Tavallisissa en ole viihtynyt ja siksi harvoin olen tarvinnut.

      vn

    • Anonyymi

      Uimamekolle, jossa on pienet hihatkin olisi markkinarakoa, meitä pyöreitä ajatellen.
      Ulla Popkenilla on joitakin, mutta ei ole molempia sekä hihat+mekko-osa.

      Samoin puuttuu kyllä kaikenlainen vaatetus, ei tahdo kunnollista, laadukasta vaatetta löytää mistään, esim. kunnon takit, varsinkin nyt kun Lorellakin meni konkkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe