Mistä naiset ovat ostaneet uimapukunsa ja oletteko löytäneet sopivan?
Eilen hikoilin sovituskopissa tämän asian kanssa.
Suunnittelijat ovat päättäneet,että me tarvitsemme mustan,rinnat litistävän uikkarin. Miksi näin on?
Heleämmän värisiä ei ollut siinä putiikissa ollenkaan.
Ostin jonkun ja lähdin hikeä valuen kaupasta ulos.
Bikiniaika taitaa olla tässä iässä ohi.
uimapuku
20
438
Vastaukset
- viruu ja paukkuuu
Mulla sopiva nahkapuku ollu iät ajat tänään saattaa tirinä kuulua jos ei ole varjossa, vähän on kurttuja ryppyjä mutta ei se tahtia haittoo, et hyvää munaskuukkeli menoa
- Finnwear
Mulla on oikein hyvä uimapuku, kauniin sininen, liivikupit tekevät ryhdikkään olon.
- .....'
Minulla kanssa.
- u.u
Minulla on parit bikinit ja parit uimapuvut.
Mainostaa ei saa, mutta alkaa C:llä.- U.U
:)) Siis kauppa alkaa C:llä. En tarkoittanut kuppikokoa ;)
- kitumarketti
Ai Citimerketista. Juujuu tiedetään. Hyvä muoti kauppa. Kaikki koot löytyy.
- U.U
:)) Eiku Change, tuli se nyt sanottua vaikkei sais mainostaa.
- Anonyymi
koko uimapukua olen käyttänyt aina.City market prisma on varmat valinnat ja jos haluat maksaa urheilu vaate liikeet.Löytyy myös laadukaita uimapukuja Vida. Eivät kuluneet.Kenties kierätykseen vieneet kun lihoneet tai varaa joka kesä ostaa muodin mukaan uusi.Normaali vartalo ja miehusta. En tykää kupeista uimapuvut, rintsikat.Johtuuko siitä käytän urheilu liivejä aina?Iso rintasten toki kuulukin käyttää tuettua miehustaa ja kunon olkaimet ettei paina olkapäihin rinnat rintsikoissa/ uimapuvut,.
- Rimmir tänään
Jukran piuhat kun ne hyvän näköiset uimapuvut ovat kalliita. Olen käyttänyt kahta , mutta kyllä ne kumpikin on tuolla uimahallin kloorivedessä alkaneet jo haalistumaan väreiltään. Toinen on musta ja toinen sininen.
Nyt on aika nättejä kaksi osaisia bikinien sijasta meille vanhemmille joilla kurvit eivät ole kohdallaan.
Täytyy katsoa, kun sesonki mennyt ohi, josko tulis myyntiin puolella hinnalla niitä parempiakin.- uimapuku
Löysin Texpörssistä/Pori,yllättävän sopivan uimapuvun.
Hinta oli vain 30€.
Mutta.....kun menee oikein erikoisliikkeeseen, saa pulittaa 100€.
Ap
- käsipohjaa
Voiko noin halvalla uikkarilla uida,
- Uimapuku
Voi uida. Emil&Ida Oy Tampere on suunnittelija.
Kauniita uima-asuja näkyy olevan heidän sivuillaan.
Mun uikkarit oli edullinen,kun oli yksi tätä reilua kokoa.
- eppu2
Ostin muutama vuosi sitten uimapuvun, kun menin vanha uimapuku päällä rantaan, niin poika kysy, ´´onks toi keskiajalta.´´
- Anonyymi
Minusta naisille on paras baywatch tyylin en korkealle kaartuvat lahkeensuu uimapuvut ja bikinit
- Anonyymi
Bikineitä en käytä, vaan kokouimapukua, jossa on hyvä liikkua uidessa. Olen pienikokoinen, laiha eikä kurveja ole, ja välillä tuntuu, että uusikin uimapuku jotenkin 'roikkuu' päällä. Mutta se ainakin pysyy jotenkuten ylläni, toisin kun bikinit.
- Anonyymi
Joillakin on bikinit uimahallissakin yllä , itse kyllä olen sellaisessa paikassa uimapuku päällä .
Kun ostaa klassisen mallin jossa on laatu niin kestää vuosia ja aina uuden näköinen .
Kerran tilasin postimyynnistä halvan ja se venyi muodottomaksi yhdessä kesässä .
- Anonyymi
En ole koskaan sietänyt topattuja liivejäkään niin en ymmärrä myöskään uimapuvun toppauksia. Kun en löytänyt sopivaa itseäni miellyttävää uimapukua ilman toppauksia ostin Tokmannilta tarjouksesta edullisen (30€) kun kuosi miellytti niin että tiedän sitä pitäväni . Ihan ensitöikseni purin toppaukset pois ja joustavaa kangasta tilalle vuoriksi. Onneksi on tullut harrastettua ompelua ihan teinistä asti niin ei ollut mikään ongelma muokata mieleisekseen. Uimapukuni on sellainen hameellinen ja tykkään kovasti. Nyt voin viimein mennä kylpylän altaille ja käydä uimahallissakin vesijuoksussa kun viimein löysin uimapuvun jossa viihdyn. Tavallisissa en ole viihtynyt ja siksi harvoin olen tarvinnut.
vn - Anonyymi
Uimamekolle, jossa on pienet hihatkin olisi markkinarakoa, meitä pyöreitä ajatellen.
Ulla Popkenilla on joitakin, mutta ei ole molempia sekä hihat+mekko-osa.
Samoin puuttuu kyllä kaikenlainen vaatetus, ei tahdo kunnollista, laadukasta vaatetta löytää mistään, esim. kunnon takit, varsinkin nyt kun Lorellakin meni konkkaan.- Anonyymi
Jos kunnolla uida meinaa niin kunnon uimapukua ei korvaa mitkään mekot,auringonotto ja rannalla kulkemiset ei sitten kovin laadukkaita kaipaa.
Ostaa yhden tai kaksi kunnollista niin huomaa että hyvin sopiikin.
- Anonyymi
Ostin omani intersportista , paras ostos ever
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391