Mikä olisi kiva kaupunkilomakohde euroopassa. Onko joku käynyt Roomassa? Jos niin millaisia kokemuksia paikasta,suositteletko? Tai mikä kohde mielestäsi on ollut kiva,mitä suosittelet. Minulla ei aiempaa kokemusta kaupunkilomasta
Kaupunkiloma Euroopassa
7
484
Vastaukset
- Eeliaass
Kivoja paikkoja on loputtomasti. Mene reilusti vaan ihan minne vain. Sen jälkeen voit sitten ruveta vertaamaan seuraavaa paikkaa ensimmäiseen, jne. Melkein joka paikasta olen löytänyt jotain hyvää. Älä pano odotuksia liian korkealle, vaan etsi kokemuksia.
Parasta paikkaa ei ole olemassakaan. - Kandipaatti
Oulu, ehdottomasti.
Pöljään kysymykseen pöljä vastaus nääs.
Saisko vähän lisäkriteerejä, mistä tykkäät lomalla? Kaupunkeja on meinaan aika erilaisia. Ja asuuhan joku Oulussakin eli makujakin on monenlaisia.- reissuri
Tirana Albaniassa, fantastinen kaupunki.
- barents
reissuri kirjoitti:
Suosittelen Murmanskia ja Barentsin merta, on kyllä niin eksoottinen kokemus, että Eurooppa ei pärjää vertailussa.
- Roomaan!!
barents kirjoitti:
Suosittelen Murmanskia ja Barentsin merta, on kyllä niin eksoottinen kokemus, että Eurooppa ei pärjää vertailussa.
Suosittelen ehdottomasti Roomaa! Vähän kallis mutta hintansa väärti. Mukavia ihmisiä, erinomaista ruokaa. Ja ne nähtävyydet! En unohda niitä koskaan. Kauneimpia paikkoja koko maailmassa minun mielestäni. Oli hieno kokemus esim. Istua espanjalaisilla portailla.
- Makedoniini
reissuri kirjoitti:
Ei kyllä mun mielestä Tirana ole kovin fantastinen, mutta sinne voi kyllä lentää ja sieltä mennä sitten Makedonian puolelle Ohridiin. Ohrid on fantastinen, pieni kaupunki, todella upea vanha kaupunki, Ohrid-järvi on uskomattoman kirkasvetinen ja vieressä Galicican kansallispuisto, upea vuoristo. Ihmiset ovat mukavia, ei liikaa turisteja ja edullista. Kerran olen vain ollut vuosi sitten, mutta ensi vuonna taas. Tiranasta vuokraa auton ja sitten ajelee Makedoniaan, huikeat maisemat matkallakin.
- Rhesus Minus
Toinen tykkää äidistä ja toinen marjapuurosta. Rooma kannattaa aina. Itse ajettelin poiketa Budejovicessa oluella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381493Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252855Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis204693