Kaupunkiloma Euroopassa

matkaa suunnitteleva

Mikä olisi kiva kaupunkilomakohde euroopassa. Onko joku käynyt Roomassa? Jos niin millaisia kokemuksia paikasta,suositteletko? Tai mikä kohde mielestäsi on ollut kiva,mitä suosittelet. Minulla ei aiempaa kokemusta kaupunkilomasta

7

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeliaass

      Kivoja paikkoja on loputtomasti. Mene reilusti vaan ihan minne vain. Sen jälkeen voit sitten ruveta vertaamaan seuraavaa paikkaa ensimmäiseen, jne. Melkein joka paikasta olen löytänyt jotain hyvää. Älä pano odotuksia liian korkealle, vaan etsi kokemuksia.

      Parasta paikkaa ei ole olemassakaan.

    • Kandipaatti

      Oulu, ehdottomasti.

      Pöljään kysymykseen pöljä vastaus nääs.

      Saisko vähän lisäkriteerejä, mistä tykkäät lomalla? Kaupunkeja on meinaan aika erilaisia. Ja asuuhan joku Oulussakin eli makujakin on monenlaisia.

      • reissuri

        Tirana Albaniassa, fantastinen kaupunki.


      • barents
        reissuri kirjoitti:

        Tirana Albaniassa, fantastinen kaupunki.

        Suosittelen Murmanskia ja Barentsin merta, on kyllä niin eksoottinen kokemus, että Eurooppa ei pärjää vertailussa.


      • Roomaan!!
        barents kirjoitti:

        Suosittelen Murmanskia ja Barentsin merta, on kyllä niin eksoottinen kokemus, että Eurooppa ei pärjää vertailussa.

        Suosittelen ehdottomasti Roomaa! Vähän kallis mutta hintansa väärti. Mukavia ihmisiä, erinomaista ruokaa. Ja ne nähtävyydet! En unohda niitä koskaan. Kauneimpia paikkoja koko maailmassa minun mielestäni. Oli hieno kokemus esim. Istua espanjalaisilla portailla.


      • Makedoniini
        reissuri kirjoitti:

        Tirana Albaniassa, fantastinen kaupunki.

        Ei kyllä mun mielestä Tirana ole kovin fantastinen, mutta sinne voi kyllä lentää ja sieltä mennä sitten Makedonian puolelle Ohridiin. Ohrid on fantastinen, pieni kaupunki, todella upea vanha kaupunki, Ohrid-järvi on uskomattoman kirkasvetinen ja vieressä Galicican kansallispuisto, upea vuoristo. Ihmiset ovat mukavia, ei liikaa turisteja ja edullista. Kerran olen vain ollut vuosi sitten, mutta ensi vuonna taas. Tiranasta vuokraa auton ja sitten ajelee Makedoniaan, huikeat maisemat matkallakin.


    • Rhesus Minus

      Toinen tykkää äidistä ja toinen marjapuurosta. Rooma kannattaa aina. Itse ajettelin poiketa Budejovicessa oluella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe