Mikä olisi kiva kaupunkilomakohde euroopassa. Onko joku käynyt Roomassa? Jos niin millaisia kokemuksia paikasta,suositteletko? Tai mikä kohde mielestäsi on ollut kiva,mitä suosittelet. Minulla ei aiempaa kokemusta kaupunkilomasta
Kaupunkiloma Euroopassa
7
416
Vastaukset
- Eeliaass
Kivoja paikkoja on loputtomasti. Mene reilusti vaan ihan minne vain. Sen jälkeen voit sitten ruveta vertaamaan seuraavaa paikkaa ensimmäiseen, jne. Melkein joka paikasta olen löytänyt jotain hyvää. Älä pano odotuksia liian korkealle, vaan etsi kokemuksia.
Parasta paikkaa ei ole olemassakaan. - Kandipaatti
Oulu, ehdottomasti.
Pöljään kysymykseen pöljä vastaus nääs.
Saisko vähän lisäkriteerejä, mistä tykkäät lomalla? Kaupunkeja on meinaan aika erilaisia. Ja asuuhan joku Oulussakin eli makujakin on monenlaisia.- reissuri
Tirana Albaniassa, fantastinen kaupunki.
- barents
reissuri kirjoitti:
Suosittelen Murmanskia ja Barentsin merta, on kyllä niin eksoottinen kokemus, että Eurooppa ei pärjää vertailussa.
- Roomaan!!
barents kirjoitti:
Suosittelen Murmanskia ja Barentsin merta, on kyllä niin eksoottinen kokemus, että Eurooppa ei pärjää vertailussa.
Suosittelen ehdottomasti Roomaa! Vähän kallis mutta hintansa väärti. Mukavia ihmisiä, erinomaista ruokaa. Ja ne nähtävyydet! En unohda niitä koskaan. Kauneimpia paikkoja koko maailmassa minun mielestäni. Oli hieno kokemus esim. Istua espanjalaisilla portailla.
- Makedoniini
reissuri kirjoitti:
Ei kyllä mun mielestä Tirana ole kovin fantastinen, mutta sinne voi kyllä lentää ja sieltä mennä sitten Makedonian puolelle Ohridiin. Ohrid on fantastinen, pieni kaupunki, todella upea vanha kaupunki, Ohrid-järvi on uskomattoman kirkasvetinen ja vieressä Galicican kansallispuisto, upea vuoristo. Ihmiset ovat mukavia, ei liikaa turisteja ja edullista. Kerran olen vain ollut vuosi sitten, mutta ensi vuonna taas. Tiranasta vuokraa auton ja sitten ajelee Makedoniaan, huikeat maisemat matkallakin.
- Rhesus Minus
Toinen tykkää äidistä ja toinen marjapuurosta. Rooma kannattaa aina. Itse ajettelin poiketa Budejovicessa oluella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882