Kaupunkiloma Euroopassa

matkaa suunnitteleva

Mikä olisi kiva kaupunkilomakohde euroopassa. Onko joku käynyt Roomassa? Jos niin millaisia kokemuksia paikasta,suositteletko? Tai mikä kohde mielestäsi on ollut kiva,mitä suosittelet. Minulla ei aiempaa kokemusta kaupunkilomasta

7

573

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeliaass

Kivoja paikkoja on loputtomasti. Mene reilusti vaan ihan minne vain. Sen jälkeen voit sitten ruveta vertaamaan seuraavaa paikkaa ensimmäiseen, jne. Melkein joka paikasta olen löytänyt jotain hyvää. Älä pano odotuksia liian korkealle, vaan etsi kokemuksia.

Parasta paikkaa ei ole olemassakaan.

• Kandipaatti

Oulu, ehdottomasti.

Pöljään kysymykseen pöljä vastaus nääs.

Saisko vähän lisäkriteerejä, mistä tykkäät lomalla? Kaupunkeja on meinaan aika erilaisia. Ja asuuhan joku Oulussakin eli makujakin on monenlaisia.

• reissuri

Tirana Albaniassa, fantastinen kaupunki.

• barents
        reissuri kirjoitti:

Suosittelen Murmanskia ja Barentsin merta, on kyllä niin eksoottinen kokemus, että Eurooppa ei pärjää vertailussa.

• Roomaan!!
        barents kirjoitti:

Suosittelen Murmanskia ja Barentsin merta, on kyllä niin eksoottinen kokemus, että Eurooppa ei pärjää vertailussa.

Suosittelen ehdottomasti Roomaa! Vähän kallis mutta hintansa väärti. Mukavia ihmisiä, erinomaista ruokaa. Ja ne nähtävyydet! En unohda niitä koskaan. Kauneimpia paikkoja koko maailmassa minun mielestäni. Oli hieno kokemus esim. Istua espanjalaisilla portailla.

• Makedoniini
        reissuri kirjoitti:

Ei kyllä mun mielestä Tirana ole kovin fantastinen, mutta sinne voi kyllä lentää ja sieltä mennä sitten Makedonian puolelle Ohridiin. Ohrid on fantastinen, pieni kaupunki, todella upea vanha kaupunki, Ohrid-järvi on uskomattoman kirkasvetinen ja vieressä Galicican kansallispuisto, upea vuoristo. Ihmiset ovat mukavia, ei liikaa turisteja ja edullista. Kerran olen vain ollut vuosi sitten, mutta ensi vuonna taas. Tiranasta vuokraa auton ja sitten ajelee Makedoniaan, huikeat maisemat matkallakin.

• Rhesus Minus

Toinen tykkää äidistä ja toinen marjapuurosta. Rooma kannattaa aina. Itse ajettelin poiketa Budejovicessa oluella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2249
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      947
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      154
      930
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      893
    5. 64
      891
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      879
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      39
      868
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      715
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      581
    Aihe