Tietääkö kukaan noista halvoista partiot vetoseteistä että kestääkö nuo . kun niiden keloissa lukee ***/0.4 ja jos siihen laittaa tai pystyykö laittamaan isompaa siimaa kun tuo 0.4 vaikka laittaisi 0.46mm siimaa ja mikä laatuinen siima sopisi vetouisteluun.
patriot vetosetti
4
628
Vastaukset
- vetari
Patriot on oikein oiva merkki. Monen vuoden kokemuksella voin sanoa. Olen 20 vuoden kalastusurani aikana omistanut 20 euron vapoja ja sitten todella kalliita vapoja. Patriot menee aivan körkikastiin.
- Laskee,
Useimmilla valmistajilla on sekä halpaa vajaalaatuista, että parempaa tavaraa. Hinnan nousu merkitsee usein alemmilla tasoilla laatua, korkeammilla tasoilla kulutuskestävyyttä. Korkea hinta ei aina kuitenkaan tarkoita hyväää laatua.
- bosombumbum
Itsellä patriotit okuman keloilla ja siimana 0,38 trilene big game monofiili.
Ei valittamista mistään elementistä. - laskee
Kelaan painetut siimamitat antavat käsityksen puolan vetoisuudesta. Muitakin paksuuksia voi käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210