Pyöräily ja erektio

Kille Kiguli

Olen alkanut pyöräilemään kuntoilumielessä pitempiä lenkkejä, ja huomannut että lenkin jälkeen on paitsi perse, niin koko lantion seutu melkolailla puutunut. Yksi tuttuni väitti, että pyöräily saattaa pitemmän päälle jopa aiheuttaa erektiohäiriöitä. Onkos kellään jotain parempaa tai jopa lääketieteellistä tietoa asiasta, vai onkohan tää sen kuuluisan hevosmiesten tietotoimiston juttuja..

14

1259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ere2
    • Eio legenda

Pyöräilijöille tuppaa tulemaan juurikin erektio-ongelmia, riippuu toki paljon penkin muotoilusta, monet penkit on kuin suunniteltuja Kiinan yhden lapsen politiikkaa ajatellen!

• tonsku

justiinsa

• kräm kry

Pyöräily voi olla pidemmän päälle vaarallista erityisesti miehille, jos ei ole oikeanlaista istuinta valittuna. Toki naisetkin ovat riskinalaisia. Ongelmana on ainakin pudental hermotus, joka menee tuolta välilihan kohdalta, ja johtaa penikseen ja kiveksiin. Vääränlainen istuin painaa juuri siihen välilihan kohtaan. Jos puutuilee/sätii tms alapää, niin kannattaa ruveta toimenpiteisiin. Normaaliakin istuinta voi yrittää säätää siten, että nokka alaviistossa, mutta sellainen asento pidemmän päälle saattaa alkaa rasittamaan sitten mm. käsiä. Kannattaa etsiä sellainen istuin, jossa on joko kuoppa tai reikä välilihan tienoille tehtynä vähentämään sinne kohdistuvaa rasitusta. ISM Touring ja ISM Sport istuimen tyylit on extremeä, mutta varmaan parhaita, jos tärkeintä pitää huolta seksuaalikunnostaan.

• huomattu kiva

lenkillä voi poiketa syrjään hieroon kaluaan, on muuten valtava fiilis kun kulli on puutunut ja alkaa saamaan seisokkia, huh.

• Velodromi

Pyöräilyn on todettu aiheuttavan erektiohairioita erityisesti naisille. HAHAHAHAHAHAHA

• avoin kysymys

Taidat ajaa päälläsi

• Velodromi
        avoin kysymys kirjoitti:

Taidat ajaa päälläsi

Ei vaan päällesi khekhe olempas nokkela

• ihanaa21
        Velodromi kirjoitti:

Ei vaan päällesi khekhe olempas nokkela

Selvästi päälläsi päällesi, joo.

• Velodromi
        ihanaa21 kirjoitti:

Selvästi päälläsi päällesi, joo.

"Ihanaa," tuossa kommentissasi ei ei ollut mitään järkeä. "Päälläsi päällesi" ei tarkoita mitään. Tunge satulan putki pilluusi.

• ihanaa21
        Velodromi kirjoitti:

"Ihanaa," tuossa kommentissasi ei ei ollut mitään järkeä. "Päälläsi päällesi" ei tarkoita mitään. Tunge satulan putki pilluusi.

Ei jokainen voi kaikkea ymmärtää. Ota ihan rauhallisesti.

• Velodromi
        ihanaa21 kirjoitti:

Ei jokainen voi kaikkea ymmärtää. Ota ihan rauhallisesti.

Ahaa, selitätkä nyt sitten, mitä tarkoitit?

Ps ammu itsesi

• Anonyymi
        Velodromi kirjoitti:

Ahaa, selitätkä nyt sitten, mitä tarkoitit?

Ps ammu itsesi

10 vuotta kuljin kouluun fillarilla eikä aiheuttanu mitään häiriöitä hyvin lauksein aina kun piti,nyt vanhemmiten kun on verenpainetta jne ja lääkkeet niin kyllä huomaa etei seiso enää niin hyvin.
        Fillaroinnista ei se ainakaa johdu

• Anonyymi

Melkolailla hevosen juttuja. Kiinnitä huomiosi ajoasentoon. Painoa tasaisesti käsillä ja takapuolella. Satula ei saa olla liian ylhäällä eikä alhaalla. Hyviä pyöräilyretkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe