Kyselisin vähän tosta golffista et onks toi 1.8turbo hyvä...??...vähän huonoja ja hyviä puolia? ...vai ostaisko 2.0L GTI mallin??
Mitä eroja niillä on..?
Ja paljos saksasta sen tuominen maksais...sit ku kaikki verot ja muut ois maksanu??
...vai mitä ne verot on noissa autoissa?
Saksasta GOLF 1.8Turbo??
18
2249
Vastaukset
- Kalle
Erojahan noilla on vaikka kuinka paljon.
1.8T GTI on neloskoppainen
2.0GL GTI on vanhempaa korimallia eli kolmoskoppanen. Siitäkin on olemassa 8v ja 16 versiot.- Golf
Siis löytyyhän 4 koppasenakin GTI mallia...??
Ainakin mä oon nähny....
mitä eroja kiihtyvyydessä niissä autoissa on...siis 98 vuosimallista eteenpäin...? - Gti 16V
Golf kirjoitti:
Siis löytyyhän 4 koppasenakin GTI mallia...??
Ainakin mä oon nähny....
mitä eroja kiihtyvyydessä niissä autoissa on...siis 98 vuosimallista eteenpäin...?Golf MK4 tuli markkinoille -98 ja Gti taisi tulla vielä samana vuonna mukaan mallistoon. Gti varustetasolla Suomeen tuotiin ainoastaan 1.8 20V moottorilla autoja. Näitä oli turbolla ja ilman. Vapaastihengittävän moottorin arvot olivat 125 hv/172 Nm ja ahdetun 150 hv/210 Nm. Tuo vapari menee 0-100 km/h reiluun kymppiin ja turbo hieman päälle 8 sekunnin. Turbokoneessa riittää ainakin virityspotentiaalia 400 hv asti.
Golf Mk3 Gti oli 2 litraisella moottorilla 8 tai 16 venttiilikannella. 8V = 115hv/166 Nm ja 16V 150hv/180 Nm. 8V-koneella kiihtyvyys 0-100 km/h samoin 10 sekunnin pintaan ja 16V-koneella hiukan päälle 8 sekunnin. 16V-moottorista saa pienillä muutoksilla n. 200 hv/200 Nm. ja suuremmilla muutoksilla (ilman turboa) 250 hv. Näitä Mk3 malleja siis myytiin vielä 98 vuoden alkupuolella. - 1.8t
Golf kirjoitti:
Siis löytyyhän 4 koppasenakin GTI mallia...??
Ainakin mä oon nähny....
mitä eroja kiihtyvyydessä niissä autoissa on...siis 98 vuosimallista eteenpäin...?2.0L 116hv 0-100 10.5 ja huiput 195
1.8t 150hv 0-100 8,5 ja huiput 216 ja lisäksi 1.8t:hen saa pelkällä lastulla yli 190hv, eikä tota 2.0 pysty helpolla virittämään. Golf kirjoitti:
Siis löytyyhän 4 koppasenakin GTI mallia...??
Ainakin mä oon nähny....
mitä eroja kiihtyvyydessä niissä autoissa on...siis 98 vuosimallista eteenpäin...?Niin neloskoppasena on gti:tä 1,8T, 1.8 20v(turboton) ja 2.3 V5 koneilla mutta ei 2-litraisena. Ainakaan itse on ole moista koskaan nähnyt.
Pistä linkki niin ihmetellään.- Tuleva Golf kuski....
1.8t kirjoitti:
2.0L 116hv 0-100 10.5 ja huiput 195
1.8t 150hv 0-100 8,5 ja huiput 216 ja lisäksi 1.8t:hen saa pelkällä lastulla yli 190hv, eikä tota 2.0 pysty helpolla virittämään.Mut onks kenelläkään tietoo paljon semmonen 98-99 mallin Gti 1.8t maksais tuotuna suomeen??
...tai paljon suurinpiirein siinä on sitä veroo?? - aas
1.8t kirjoitti:
2.0L 116hv 0-100 10.5 ja huiput 195
1.8t 150hv 0-100 8,5 ja huiput 216 ja lisäksi 1.8t:hen saa pelkällä lastulla yli 190hv, eikä tota 2.0 pysty helpolla virittämään.Ei sitä voi kutsua edes autoksi mikä ei kulje vähintään 220km/h. Ne muut on mopoja.
Tiedoksi pikku-pojille. - Gti 16V
Tuleva Golf kuski.... kirjoitti:
Mut onks kenelläkään tietoo paljon semmonen 98-99 mallin Gti 1.8t maksais tuotuna suomeen??
...tai paljon suurinpiirein siinä on sitä veroo??www.autoscout.de esim. löytyy autoja hintoineen ja www.tulli.fi löydät ennakkotapauksia mätkäistyistä veroista. Siitä sit vaan kalkulaattori kuumaksi!
- Gti 16V
1.8t kirjoitti:
2.0L 116hv 0-100 10.5 ja huiput 195
1.8t 150hv 0-100 8,5 ja huiput 216 ja lisäksi 1.8t:hen saa pelkällä lastulla yli 190hv, eikä tota 2.0 pysty helpolla virittämään.... mutta mahdottomat asiat vievät hieman kauemmin. Kuten jo kertaalleen tuli mainittua, ei 2,0 16V koneesta ole mitään ongelmia ottaa 200 hv. Tietenkin se on vaikeampaa kuin turbokoneen lastutus. Omassa on 4500 Euron sijoituksella 243 hv/7300 rpm. Tosin auto on pikapuoliin vaihtumassa turbokoneiseen jokanurkasta raapivaan.
Gti 16V Mk3 0-100 8,5 sek ja huiput 216 km/h eli vakiona ihan samat. - mopedisti
aas kirjoitti:
Ei sitä voi kutsua edes autoksi mikä ei kulje vähintään 220km/h. Ne muut on mopoja.
Tiedoksi pikku-pojille.suomessa kun ei saa maanteillä ajella 220-kymppiä.tiedoksi idiooteille
- Einari
Gti 16V kirjoitti:
Golf MK4 tuli markkinoille -98 ja Gti taisi tulla vielä samana vuonna mukaan mallistoon. Gti varustetasolla Suomeen tuotiin ainoastaan 1.8 20V moottorilla autoja. Näitä oli turbolla ja ilman. Vapaastihengittävän moottorin arvot olivat 125 hv/172 Nm ja ahdetun 150 hv/210 Nm. Tuo vapari menee 0-100 km/h reiluun kymppiin ja turbo hieman päälle 8 sekunnin. Turbokoneessa riittää ainakin virityspotentiaalia 400 hv asti.
Golf Mk3 Gti oli 2 litraisella moottorilla 8 tai 16 venttiilikannella. 8V = 115hv/166 Nm ja 16V 150hv/180 Nm. 8V-koneella kiihtyvyys 0-100 km/h samoin 10 sekunnin pintaan ja 16V-koneella hiukan päälle 8 sekunnin. 16V-moottorista saa pienillä muutoksilla n. 200 hv/200 Nm. ja suuremmilla muutoksilla (ilman turboa) 250 hv. Näitä Mk3 malleja siis myytiin vielä 98 vuoden alkupuolella.ja muistin että puhuinkin paskaa oikeat tehot on 1.6=62hp 1.8=85hp 2.0=105hp ja 1.8 16v=118hp ja 2.0 16v=128hp
- aas
mopedisti kirjoitti:
suomessa kun ei saa maanteillä ajella 220-kymppiä.tiedoksi idiooteille
ajaa ylinopeutta, ei saa ajaa päin punaisia eikä paljon muutakaan. Ei edes mopedilla.
- 1.8t
kaikale kirjoitti:
Niin neloskoppasena on gti:tä 1,8T, 1.8 20v(turboton) ja 2.3 V5 koneilla mutta ei 2-litraisena. Ainakaan itse on ole moista koskaan nähnyt.
Pistä linkki niin ihmetellään.www.autotalli.com sivustolta automallit kohdasta ainakin löytyy 2001 mallinen 2.0 gti. Voiko olla niin, että sellasta on tehty ainoastaan 2001 vuonna, vai eikö sitä ole tuotu suomeen muina vuosina.
- Kalle
Tuleva Golf kuski.... kirjoitti:
Mut onks kenelläkään tietoo paljon semmonen 98-99 mallin Gti 1.8t maksais tuotuna suomeen??
...tai paljon suurinpiirein siinä on sitä veroo??http://www.ottoauto.de/cgi-bin/verotilasto.php?merkki=Volkswagen&versio=golf&tarke=gti&vuosi=1999&kone=bensa
Tuossa muutama esimerkki. - Toinen 16v
1.8t kirjoitti:
www.autotalli.com sivustolta automallit kohdasta ainakin löytyy 2001 mallinen 2.0 gti. Voiko olla niin, että sellasta on tehty ainoastaan 2001 vuonna, vai eikö sitä ole tuotu suomeen muina vuosina.
www.kcs.fi ja tilaa kunnon auto. 4-koppainen GTI on ruma pullukka. Itse ainakin suosin 3-koppaista, joka näyttää autolta eikä miltään paisuneelta taikinalta. 2.0 16v riittää peruskäyttöön. Jos menopelin haluat niin vaihda merkkiä.
- jaska
Gti 16V kirjoitti:
... mutta mahdottomat asiat vievät hieman kauemmin. Kuten jo kertaalleen tuli mainittua, ei 2,0 16V koneesta ole mitään ongelmia ottaa 200 hv. Tietenkin se on vaikeampaa kuin turbokoneen lastutus. Omassa on 4500 Euron sijoituksella 243 hv/7300 rpm. Tosin auto on pikapuoliin vaihtumassa turbokoneiseen jokanurkasta raapivaan.
Gti 16V Mk3 0-100 8,5 sek ja huiput 216 km/h eli vakiona ihan samat.sitten se VR6 vaikka niitä saa halvemmalla Saksasta kuin GTI-malleja. VR6 kone ei kestä, kulutus on karmea ja korjaaminen kallista. GTI on järkevämpi sijoitus.
- gtiGolf
Tuleva Golf kuski.... kirjoitti:
Mut onks kenelläkään tietoo paljon semmonen 98-99 mallin Gti 1.8t maksais tuotuna suomeen??
...tai paljon suurinpiirein siinä on sitä veroo??-98 Gti maksoi tänä kesänä 8.400 eur ja veroja tuli hieman alle 5000 eur. Lisäksi kulut tietty.
- Tuleva Golf kuski
Toinen 16v kirjoitti:
www.kcs.fi ja tilaa kunnon auto. 4-koppainen GTI on ruma pullukka. Itse ainakin suosin 3-koppaista, joka näyttää autolta eikä miltään paisuneelta taikinalta. 2.0 16v riittää peruskäyttöön. Jos menopelin haluat niin vaihda merkkiä.
www.jwelty.com sieltä sit ettii ne 4-koppaset golffit....nii eipä oo rumia jos niitä osaa laittaa vähän... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1466568Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul323577Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3023168Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota702814Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52262- 201797
Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp381659- 141612
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51584Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä
Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi81366