Mua pelottaa ihan helvetisti.
Mut pakotettiin oraaliseksiin ja vieraat sormetkin kävivät sisälläni noin kuukausi sitten..
Nyt viimeisen kahden viikon aikana on ilmestynyt oireita jotka voisivat viitata sukupuolitautiin, mm. Järkyttävää kipua virtsatessa, runsasta, venyvää valkovuotoa, alavatsakipua ja virtsaamisen tarve on myös lisäänyt, mutta virtsaa tulee aina vain tippoja kun vessaan sitten suntaa. Mulla on hirvee olo, en saa nukuttua, tuntuu.. Likaiselta. Väärältä. Olen vasta 14-vuotias neitsyt, ja kun kuulin että miehellä oli kondylooma.. En tiedä enää mitä tehdä. Osaako joku auttaa? Kukaan ei tuu koskaa haluumaa mua tän jälkee..
Kondyloomako..?
2
98
Vastaukset
Lääkäriin siitä ja äkkiä!
- nainen 24
Mene lääkäriin! Sinäänsä jos sussa kondylooma on nii ei kannata hätäillä sen suuremmin saattaa aiheuttaa kukkakaalimaisia näppylöitä jotka lähtee laserhoidolla tai voiteilla saa yllä reseptin, sekä kohdunkaulansyöpää voi aiheuttaa papatesteissä vaan pitää ravata. Klamydian oireilta vaikuttas nuo muut, se on vielä pienempi sairaus kuin kondylooma (kondis on verisairaus eikä ns häviä ikinä) koska häviää pysyvästi lääkkeillä se saattaa myös hoitamattomana aiheuttaa lapsettomuutta. Kaikista muista taudeista kyllä selviää & pystyy elämään ihan normaalisti paitsi HIV, hepatiitit kuulema kanssa vaarallisia, mutta itsellä ei niistä sen enempää tietoa olekkun perusasiat vain :) terveisin terveydenhoitajaksi opiskeleva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949