Miten on onko khao lak vielä edullinen paikka vai onko phuketin hintataso yltäny sinnekkin?! Siis onhan phuket edullinen vieläkin mutta khao lak on ollut edullisempi aikaisemmin.
Hinnat nousseet?!
6
1284
Vastaukset
- kommentti.
Phuket edullinen verrattuna mihin ? Ei ainakaan yleiseen Thaimaan hintatasoon verrattuna. Khao Lak hieman edullisempi mutta kulkevat hintatasoltaan aika lähellä toisiaan.Vähintään 60€/henk. päiväbudjetilla liikkelle niin ei tarvitse laskeskella bahteja loppulomalla.
- Edukas ollut
No vaikka kreikan hintoihin niin onhan phuket edullisempi ollut. Kysyin että onko VIELÄ khao lak edullisempi kuin phuket koska näin vielä oli joku aika sitten. 60€ päivä!!!! Siis per hlökö? No huh huh. Ikinä en oo saanu thaimaassa tuon vertaa menemään päivässä tai no tuon verran varmaan tuliaiset yhteensä maksaneet mitä oon ostanu. Toki joo voihan budjettiin tuollasen summan päivälle laskea mut tukko rahaa kyllä kotia tuomisina on. Eipähä ainakaan lopu kesken :D. Thaimaassa pärjää kyllä hyvin vähällä rahallakin. Ruoka on edullista vaikka kaks kertaa kävisikin syömässä ravintolassa ja singhat siihen päälle. Niin montaa euroa ei mee. Riippuu toki mitä syö. Tarkoitin thaimaalaista ruokaa. Mut joo... Thaimaahan näillä nyt mennään :)
- komentti.
Edukas ollut kirjoitti:
No vaikka kreikan hintoihin niin onhan phuket edullisempi ollut. Kysyin että onko VIELÄ khao lak edullisempi kuin phuket koska näin vielä oli joku aika sitten. 60€ päivä!!!! Siis per hlökö? No huh huh. Ikinä en oo saanu thaimaassa tuon vertaa menemään päivässä tai no tuon verran varmaan tuliaiset yhteensä maksaneet mitä oon ostanu. Toki joo voihan budjettiin tuollasen summan päivälle laskea mut tukko rahaa kyllä kotia tuomisina on. Eipähä ainakaan lopu kesken :D. Thaimaassa pärjää kyllä hyvin vähällä rahallakin. Ruoka on edullista vaikka kaks kertaa kävisikin syömässä ravintolassa ja singhat siihen päälle. Niin montaa euroa ei mee. Riippuu toki mitä syö. Tarkoitin thaimaalaista ruokaa. Mut joo... Thaimaahan näillä nyt mennään :)
Toki toki halvemmalla pääsee. Itse pelaan golffia se vie rahaa kuljetuksineen ja kenttämaksuineen. Thairuokkaa tietenkin siellä syödään enimmäkseen. Vuokraan usein jonkinlaisen kulkupelin m-pyörän tai auton siihen perustui tuo 60 €. Hyviä matkoja Khao Lak mukava kohde.
Minustakaan khao lak ei ole edullinen thaimaan normaali hintatasoon nähden.
Khao lakissa tuntuu etenkin hotellien olevan aika hinnakkaita, verrattuna moniin muihin thai kohteisiin. Tämä tosin vain ihan mutu tuntumalla. Toki aloitan hintavertailun aina khao lak beachiltä, jossa nyt hotellit vain ei ole sieltä edullisemmasta päästä.
Khao lakin turistialueen khao lak beachiltä khuk khakiin asti on lähes pelkästään turisteille suunnattua liiketoimintaa, joten hinnatkin ovat sen mukaiset. Varmasti liikepaikatkin on kalliimpia kuin esim lam kaenissa, joten se ei voi olla vaikuttamatta hintoihin. Silti samasta paidasta kolminkertainen pyynti keskustassa tab la mu:n hintalapulliseen hintaan tuntuu rajulta. Ehkä se oli yksittäistapaus.
Khao lakin valtit ovat kyllä muussa kuin edullisuudessa. Toivottavasti ymmärtävät pitää valteistaan kiinni, lipsumista kun tuntuu etenkin kovimpaan sesonkiaikaan tapahtuvan. white sand beach jo lienee menetetty. Meno kuin mallorkalla.- 2016-2017
Asuimme ekan viikon phuket/patong. Hinnat nousseet tuplasti 3v sitten kun vimeksi käytiin. Ruoka 1000-1500 bath/ruokailu 3 hengen perheeltä. Viikko 2Khao Lakissa. Kustansi Uuden vuoden puhvetti 5000 baht/henk joka on yli 150€/henk Khao Lakissa. Hotellilla vesipullo 100 baht kun marketissa 8 baht, Sigha olut markeitsa 50 baht resortissa 150 baht. Katteet kunnossa. Aasialaiset varsinkin Kiinalaiset sekä sakemannt vallanneet molemmat paikat..
- 5325252
Pitää olla kyllä päässäkin vähän kusta että maksaa tommosia hintoja!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372