Sinä tai te jotka veitte työkalut ja bensat la-ma välisenä yönä niin olisi syytä palauttaa!(tekijä tietää) SUOSITTELEN PALAUTTAMAAN SAMAAN PAIKKAAN MISTÄ NE VEIT! 2ISOA PAKILLISTA TYÖKALUJA JA 30LITRAA BENSAA! YM. vihjeet s-posti [email protected]
Tietoa kaivataan PALKKIO
21
364
Vastaukset
- 20+16
En kuitenkaan usko että he jotka ne veivät lukisivat tätä saatikaan tunnustaisivat. Suosittelisin et tekisit asiasta rikosilmoituksen
- 1+2=3
Sehän nyt ei poliisien toimesta etene ,mukavampaahan se on oman käden oikeus. Saapahan pojilta luulot pois ja kunnon tilille ,koska siitähän ei linnaa saa jollei tarpeeksi kamaa niskassa.
- Mopomies 258
Ilmeisesti mopoilla liikkeellä? ei varmaa tietoa
- Sen minkä nuorena varast
En palauta sai mopooni kuukauden bensat , ja sen verta työkaluja että ne vaihdan tupakkaa ,elämä on ?
- a-ana
Onko rotan näköinen lökäpöksy kyseessä? Tuntomerkkejä ylimielinen ilme ja pakkelista tehty muija kainalossa
- Jonne .
Pitääkin kerran kuukaudessa hakea ilmaiset bensat sieltä , sen verta avutonta porukkaa niillä nurkilla että ei paljo pelota.
- junnu23
Ai mistä?
- Mimminmakiat?
Mimmillä näkyy olevan golfi myynnis nettiautossa.. pitkät yöt tällä Mimmillä, monen päivän..
- lucas525
Onko venäläistä bensaa? sitä ei saa myydä t. lucas
- voissapaisettu
Eihän eteläkarjalassa kanikoissa muuta olekkan kun itäpensaa. Luumäellä työkalut, pakit viipurintorin laatu Bachoja. Pojat omiaan hakeneet rajantakaa.
- palkkion suuruus
Laitappa Mimmi tänne näkyviin, paljonko se palkkio on.. ?? Tonni, kaksi?? Tietää että kannattaa ...
- Mimmillä o heppi
Saat kannikkaa?
- Mimmi
PALJOKO RAHHAA TULEE MIMMIIIIII
- jooopajoo
Mimmi tekee kauppaa .... kova tytsy lajissaan soita Mimmille...
Ockelbo 600
- ID 1721542
Trioman Ockelbo
Keltainen työ - moottorikelkka
500 €
Tiedot
Myyjä
Ilmoitustyyppi Myydään Vuosimalli 1966
Sijainti
Luumäki, Etelä-Karjala
Vetotapa Takaveto
Moottori 500 cm3, 2-tahti Mittarilukema Ei ilmoitettu
Jäähdytys Puhallinjäähdytys
Prev
Next
Ockelbo 600 Trioman Ockelbo
Lisätiedot
Pyörivä peli vaikka entisöintiin. vuosimallista ei tietoa. Tuplatelalla ja yhdellä etusuksella
Jaa
Lähetä kaverille
Lisää suosikiksi
Lisää vertailuun
Lataa / tulosta
Näytä tilastot
Myyjä
Yhteydenottopyyntö myyjälle
Yksityinen myyjä
Mimmi Kujala
Luumäki. Kartta »
0465568XXX - junää?
ei välttämättä muualta tulleet ole aina rikollisia on täälä taavetissa jotka ryöstävät röyhkeästi sukuaankin. ja jättävät palkkoja maksamatta.
- Ip osoite 1188736626??
Laatu tavaraa tällä mimmillä myynnissä siis aivan kauheata sontaa ! Tuollaisista tavaroista pitäis saada jo jätemaksu etukäteen hahahahahahhahaha ;)
- txxxx
oletko todella junän sukulainen, jolle on jättänyt maksamatta?
- zzz top
txxxx kirjoitti:
oletko todella junän sukulainen, jolle on jättänyt maksamatta?
Tämä Miga On vuokrat pystyssä ! Ja muut vipit!!
- Taverna
zzz top kirjoitti:
Tämä Miga On vuokrat pystyssä ! Ja muut vipit!!
No tuskin saat koskaan takaisin. Tehny paljon ohivetoja (kylällä puhuvat ) onko tämä se turkkilainen oikea nimi Miguel??
- junä..
Ei sukua vaan tunnen tapauksen . törkeää toimintaa.
- Miustakans
Vai niin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569