Vampyyri-liveroolipeli

Katherine Pierce

Ei kuulu tänne, mutta pistän kuitenkin tänne.
Olen 18 vuotias tyttö, joka asuu Helsingissä. Haluaisin perustaa liveroolipelin ympäri Suomea ihmisille, jotka pitävät (ja uskovat) vampyyreihistä niin paljon, kuin minä. Saat olla kuka tahansa vampyyri, joka on muuttunut vuonna 1864. En siis halua mukaan Elenaa, Bonnieta, Carolinea jne. Jos kuitenkin haluat mukaan jonkin näistä hahmoista, niin perustele miksi. Hyvän perustelun luettuani saatan suostua, mutta Elenaa en missään nimessä. Salvatoren veljekset ovat tervetulleita sekä Emily - noita, joka tulisi olemaan (ehkä) parasystäväni ja "hovineitoni". Itse olisin Katherine Pierce. Stefanin, Damonin ja Emilyn olisi hyvä asua lähellä Helsinkiä tai jotenkin mukavan matkan päässä, jotta voisimme nähdä useammin. Voit myös keksiä oman hahmon tai olla oma itsesi (ja vampyyri). Kuulostaapa lapselliselta. XD Ilman vampyyrejä ei ole ihmissusia eikä noitia. Jos joku haluaa perustaa ihmissusi tai noita liveroolipelin, niin olisi kuva, että ilmoittaa siitä minulle. Haluaisin ainakin tietää kuinka paljon noitia/ihmissusia on ja missä kaikkialla.
Tämä liveroolipeli on otettava hieman tosissaan. Joo, kuulostaa oudolta, mutta itse uskon vampyyreihin... "Tavallisille ihmisille" ei saisi kertoa, että "on vampyyri". Jos on kysyttävää, niin kysy. En jaksa kirjoittaa tätä nyt kunnolla, kun kirjoitin jo kerran ja poistin sen vahingossa. =P

13

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elena111

      oon elena

      • Katherine Pierce

        Onko sulla mitään perustelua miksi haluaisit olla hän? Siis, kuten olen jo aikaisemmin kirjoittanut en mieluusti ottaisi Elenaa mukaan, koska olen itse Katherine ja Elenaa ei ollut vielä 1984 -luvulla.


      • Katherine Pierce
        Katherine Pierce kirjoitti:

        Onko sulla mitään perustelua miksi haluaisit olla hän? Siis, kuten olen jo aikaisemmin kirjoittanut en mieluusti ottaisi Elenaa mukaan, koska olen itse Katherine ja Elenaa ei ollut vielä 1984 -luvulla.

        Siis 1964..


      • Korjaan
        Katherine Pierce kirjoitti:

        Siis 1964..

        1864***


      • Katherine Pierce
        Korjaan kirjoitti:

        1864***

        Aivan... En oo kattona Vampyyripäiväkirjoja pitkään aikaan...


      • ihmissusi-ihminen
        Katherine Pierce kirjoitti:

        Aivan... En oo kattona Vampyyripäiväkirjoja pitkään aikaan...

        Itse olisin kiinnostunut ihmissudesta...


      • Katherine Pierce
        ihmissusi-ihminen kirjoitti:

        Itse olisin kiinnostunut ihmissudesta...

        Okei. Se olis kiva. Siinä on vaan se, että mun pitäis saada jotenkin sun yhteystiedot, kik tai sähköposti tai jotain, jotta voittais pitää yhteyttä aina silloin tällöin... En kylläkään tiedä viittitkö luovuttaa sähköpostiasi tai kik:si tällä sivulla?


      • elena111
        Katherine Pierce kirjoitti:

        Onko sulla mitään perustelua miksi haluaisit olla hän? Siis, kuten olen jo aikaisemmin kirjoittanut en mieluusti ottaisi Elenaa mukaan, koska olen itse Katherine ja Elenaa ei ollut vielä 1984 -luvulla.

        koska elena on kaunis ja siis haluisin olla se sillon ku se ei oo vampyyri se oli äällöööXD panisin kyl:D


      • Katherine Pearce
        elena111 kirjoitti:

        koska elena on kaunis ja siis haluisin olla se sillon ku se ei oo vampyyri se oli äällöööXD panisin kyl:D

        selvä saat olla elena:)! mut kerro sposti tai kik tai joku...


      • Katherine Pierce
        Katherine Pearce kirjoitti:

        selvä saat olla elena:)! mut kerro sposti tai kik tai joku...

        Sori, mutta toi on surkee perustelu... Et voi olla Elena. Jos haluut keksii jonkin muun hahmon nii siitä vaan


      • elena111
        Katherine Pearce kirjoitti:

        selvä saat olla elena:)! mut kerro sposti tai kik tai joku...

        kik hornycasi


    • lara547
    • :-)

      Haluun mukaan. Olen keksinyt itselleni oman tyypin.
      Kik: cd_name

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe