Ei kuulu tänne, mutta pistän kuitenkin tänne.
Olen 18 vuotias tyttö, joka asuu Helsingissä. Haluaisin perustaa liveroolipelin ympäri Suomea ihmisille, jotka pitävät (ja uskovat) vampyyreihistä niin paljon, kuin minä. Saat olla kuka tahansa vampyyri, joka on muuttunut vuonna 1864. En siis halua mukaan Elenaa, Bonnieta, Carolinea jne. Jos kuitenkin haluat mukaan jonkin näistä hahmoista, niin perustele miksi. Hyvän perustelun luettuani saatan suostua, mutta Elenaa en missään nimessä. Salvatoren veljekset ovat tervetulleita sekä Emily - noita, joka tulisi olemaan (ehkä) parasystäväni ja "hovineitoni". Itse olisin Katherine Pierce. Stefanin, Damonin ja Emilyn olisi hyvä asua lähellä Helsinkiä tai jotenkin mukavan matkan päässä, jotta voisimme nähdä useammin. Voit myös keksiä oman hahmon tai olla oma itsesi (ja vampyyri). Kuulostaapa lapselliselta. XD Ilman vampyyrejä ei ole ihmissusia eikä noitia. Jos joku haluaa perustaa ihmissusi tai noita liveroolipelin, niin olisi kuva, että ilmoittaa siitä minulle. Haluaisin ainakin tietää kuinka paljon noitia/ihmissusia on ja missä kaikkialla.
Tämä liveroolipeli on otettava hieman tosissaan. Joo, kuulostaa oudolta, mutta itse uskon vampyyreihin... "Tavallisille ihmisille" ei saisi kertoa, että "on vampyyri". Jos on kysyttävää, niin kysy. En jaksa kirjoittaa tätä nyt kunnolla, kun kirjoitin jo kerran ja poistin sen vahingossa. =P
Vampyyri-liveroolipeli
13
117
Vastaukset
- elena111
oon elena
- Katherine Pierce
Onko sulla mitään perustelua miksi haluaisit olla hän? Siis, kuten olen jo aikaisemmin kirjoittanut en mieluusti ottaisi Elenaa mukaan, koska olen itse Katherine ja Elenaa ei ollut vielä 1984 -luvulla.
- Katherine Pierce
Katherine Pierce kirjoitti:
Onko sulla mitään perustelua miksi haluaisit olla hän? Siis, kuten olen jo aikaisemmin kirjoittanut en mieluusti ottaisi Elenaa mukaan, koska olen itse Katherine ja Elenaa ei ollut vielä 1984 -luvulla.
Siis 1964..
- Korjaan
Siis 1964..
1864***
- Katherine Pierce
Korjaan kirjoitti:
1864***
Aivan... En oo kattona Vampyyripäiväkirjoja pitkään aikaan...
- ihmissusi-ihminen
Aivan... En oo kattona Vampyyripäiväkirjoja pitkään aikaan...
Itse olisin kiinnostunut ihmissudesta...
- Katherine Pierce
ihmissusi-ihminen kirjoitti:
Itse olisin kiinnostunut ihmissudesta...
Okei. Se olis kiva. Siinä on vaan se, että mun pitäis saada jotenkin sun yhteystiedot, kik tai sähköposti tai jotain, jotta voittais pitää yhteyttä aina silloin tällöin... En kylläkään tiedä viittitkö luovuttaa sähköpostiasi tai kik:si tällä sivulla?
- elena111
koska elena on kaunis ja siis haluisin olla se sillon ku se ei oo vampyyri se oli äällöööXD panisin kyl:D
- Katherine Pearce
elena111 kirjoitti:
koska elena on kaunis ja siis haluisin olla se sillon ku se ei oo vampyyri se oli äällöööXD panisin kyl:D
selvä saat olla elena:)! mut kerro sposti tai kik tai joku...
- Katherine Pierce
Katherine Pearce kirjoitti:
Sori, mutta toi on surkee perustelu... Et voi olla Elena. Jos haluut keksii jonkin muun hahmon nii siitä vaan
- elena111
Katherine Pearce kirjoitti:
kik hornycasi
- lara547
haluisin mukaan =) ..
sähköposti : [email protected] - :-)
Haluun mukaan. Olen keksinyt itselleni oman tyypin.
Kik: cd_name
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982