Löytyyköhän muitakin jotka pitävät heidän tuotannostaan.
Jethro Tull
21
963
Vastaukset
- `allelujah
Mun faija on ihme jethro tull-friikki. Niin että on muitakin. : )
- fiksu isi
ota poika oppia ja kiitos vastauksesta
- Tull
This Was, Stand Up, Benefit, Aqualung This as a Brick A Passion Play, War Child jne.
Stand Up > We Used To Know > kylmiä väreitä Martin Barren kitaroidessa.
Oli nuoruudessa tosi kova juttu ja näin vanhemmiten..vieläkin kovempi..tuo Jethro Tull- soimaan
Jeeh, väreitä. Ja kiitos uusista metsästettävistä. Jos vain unohtui listalta niin hyvä. Yks lemppareita on Songs from the wood.
- noitatohtori
Juuh, äijien konsertissakin kävin 3 vuotta sitten. =)
Hienoa musiikkia kaiken kaikkiaan, omistan kaksi Jethro Tull -levyä (CD-muodossa, tosin) mutta aikomuksena on joskus kyllä ostaa kaikki loputkin.- mulla oli yksi
aluksi. Olin saanut sen joululahjaksi pojan asuinkumppanilta. Jotenkin se siinä hässäkässä uppoutui muitten CD:iden sekaan. Kesällä järkkäilin niitä ja ihmettelin jotta mikä tää on. Siivous kannatti. Pistin kaiuttemet doonin ja hätkähdin. Aivan fatastista musaa. Lahjan antajalle oitis soitin kiittääkseni, näin vähän jälkikäteen. Suomalaisena sanon että KATEEKS käy kun olet livenä nähnyt. Kokoelma on nyt 6 CD:tä. LP soitto on niin surkeaa laitteillani, että ei voi kaikkine vivahteineen heitä kuunnella.
- noitatohtori
mulla oli yksi kirjoitti:
aluksi. Olin saanut sen joululahjaksi pojan asuinkumppanilta. Jotenkin se siinä hässäkässä uppoutui muitten CD:iden sekaan. Kesällä järkkäilin niitä ja ihmettelin jotta mikä tää on. Siivous kannatti. Pistin kaiuttemet doonin ja hätkähdin. Aivan fatastista musaa. Lahjan antajalle oitis soitin kiittääkseni, näin vähän jälkikäteen. Suomalaisena sanon että KATEEKS käy kun olet livenä nähnyt. Kokoelma on nyt 6 CD:tä. LP soitto on niin surkeaa laitteillani, että ei voi kaikkine vivahteineen heitä kuunnella.
Noh, eipä tässä muuten mitään mutta kun mulla on noi kaksi levyä ollut jo lähes viisi vuotta (eli siitä asti kun aloin kuuntelemaan Jethroa), eikä ole ollut rahaa ostella lisää. =(
Mutta joo, Kulttuuritalon keikka syksyllä 2001 oli kyllä mahtava. Uskon että Jethro Tull tulee vielä Suomeen esiintymään monen monta kertaa, eli kyllä varmasti joskus saat tilaisuuden nähdä ja kokea kenties maailman parhaan livebändin.
- Percy
Kyllä tykätään melkee kaikki levyt löytyy ja faijal on viel muuta älppärikin. Stand Up älppäri on muutes aika retee ku ne bändin jäsenet nousee ylös ku kannen avaa :D
- nimensä väärtti
Kiitos kivasta viestistä
- pappa
Onpa mukava kun on joku aihe johon ei tule hörhöjä kirjoittelemaan skeidaa. Olen aina digannut bändiä ja olin itsekin Kulttiksella kolme vuotta sitten, elämys oli aivan mahtava. Muutama kuukausi konsertin jälkeen löysin marketista bändin konsertti-dvd:n Living with the past ja mieltä lämmitti kun kassalla sitä maksaessani aivan outo keski-ikäinen mies ostoksiaan pakatessa sanoi että mahtavaa musiikkia. Vaihdettiin siinä muutama sana ja todettiin olleemme samassa konsertissa.
Hieno bändi.- mamma
Ilahduin itsekkin saamistani viesteistä. Toivotaan että edes tämä palsta pysyisi asiallisena jatkossakin. Pitää yrittää löytää tuo DVD. Kiitos vinkistä.
- pappa
mamma kirjoitti:
Ilahduin itsekkin saamistani viesteistä. Toivotaan että edes tämä palsta pysyisi asiallisena jatkossakin. Pitää yrittää löytää tuo DVD. Kiitos vinkistä.
Näyttää ainakin cdon.com:lla olevan kaupan hintaan 13.95 €.
- mamma
pappa kirjoitti:
Näyttää ainakin cdon.com:lla olevan kaupan hintaan 13.95 €.
Nyt ei kun kauppoja hieromaan.
- ELVIS on MESSIAS
Kyllä ELVIS RULZZ, tull oli/on homppelikokkari!!!!
- for ever
Pidetään nämä elviskeskustelut erillään niistä joissa käsitellään musiikin tekemistä ja -tekijöitä. Eihän Elvis tehnyt muuta kuin lauloi toisten tekemiä keskinkertaisia kappaleita. Häpeä verratakaan sellaiseen nerouteen mikä henkii Jethro Tullin tuotannosta.
- nero
for ever kirjoitti:
Pidetään nämä elviskeskustelut erillään niistä joissa käsitellään musiikin tekemistä ja -tekijöitä. Eihän Elvis tehnyt muuta kuin lauloi toisten tekemiä keskinkertaisia kappaleita. Häpeä verratakaan sellaiseen nerouteen mikä henkii Jethro Tullin tuotannosta.
itsekin käytän puhuessani Tullin musiikista. Jees, toi Elvis hörhelö sais pysyä poissa näistä artisteista. On huissin paljon parempaa ja nautittavampaa Jethro Tull. Kaikki ne vivahteet ja sanoitukset luo ihan mahtavan musiikkikokemuksen.
- mystery-86
suosittelen ylivoimaisesti kaikille sellaisille jotka ovat muotia ja massaa vastaan.Tämmöstä ei olisi muut voineetkeksiä ja eikä keksi nyt.Miehen täytyy olla myös musiikin ulkopuolella todella rento ja hilpeä,on outoa jos ei ole mutta? älykäs ainakin....sehän jo riittää vallan mainiosti.Proge yhdistettynä folkiin ja mukana hieman country huumori vaikutteita.Ehdottomasti juhlamusaa eikä missä tahansa vaan jossain vanhassa kämpässä friikki laumalle.Itse teen folkia ja olen yrittänyt yhdistää siihen progea ja psykedeliaa mutta?,olen miettinyt että kun Jethro on niin hyvä....kannattaa varmaan sitten antaa olla tuollainen.Muuten jos ei vanhaa kämppää löydy niin mankka mukaan metsään ja meininki pystyyn.Äijähän voi tehdä mitä vaan noiden genrejen ja elementtien suhteen....silti toimii.Laita tähän lisää kommenttia,mielenkiintoista kuulla mielipiteitä tästä.Hienoa että otit Jethro Tullin esille...sehän on yhtä tuoretta ja ei voi vaan enää tehdä noin rentoa ja vapaata musaa.Tässähän menee ihan sanattomaksi.....mullisti folkia ja countrya sekä progea.vielä kun huumoria on mukana niin silti on muokannut noita kyseisiä genrejä kunnioittavalla tavalla.Nykyään jos joku yrittäis tolla asetelmalla niin sehän ei olisi kunnioittavaa ja kuulostaisi liian massiiviselta,eikä siihen liittyisi edes alkuoeräisiä aiheita joist anuo genrett ovat saaneet syntynsä,eikä sellaisia fiiliksiä.
- musiikkia
Ikävä kyllä joudun kuuntelemaan heidän loistavaa musiikkiaan ihan vaan kerrostalo kaksiossa. Onneksi on niin hyvää että ei kärsi tästä milijöö puutteesta. Ens' kerran kun lähden luontoon otan musan mukaan. Se mainitsemasi rentous ja niin musiikillinen kuin sanallinen huumori kolahti. Eipä ole häivääkään "pakkomusan" makua. Pakko tehdä hitti, on useilla muilla aistittavissa.
- Fylingdale Flyer
Jostain varhaselta seiskytluvulta on tullut seurattua, eikä Tull ole kovin monesti pettänyt. Broadsword and the Beastin jälkeen tais tulla pieni suvanto vaihe 80-luvulla, mut sitten paransivat otetta kummasti. Vanhoja vinyylejä tulee nykyisin kyllä ikävä, ja varsinkin niiden kansia. Joku taisi jo mainitakin mainion Stand Upin "nousevat ukkelit". Miten lie CD:n kantena toteutettu?
- CD:llä
Vanhat kannet on muokattu CD-kokoon. Siis sinällään entiset kuvat muuta jipot ikäväkyllä jääneet pois. Musiikki sensijaan on onneksi ehtaa hyvää Tullia.
- Ian A.
Olen kuunnellut Jethroa 15 vuotta. Kaikki studioalbumit ja pari liveä löytyvät hyllystä ja livenä olen nähnyt kaksi kertaa (Turku -94, Helsinki -01). Loistava bändi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048