Mä haluisin vähän muiden kantaa tälläseen ikäerokysymykseen...
Onko 5 vuoden ikäero ihan ok tai voiko yleensä tulla mitään, kun ikäero on tälläin ei normaalin päin eli itse olen 22 vuotias tyttö ja poika 17 vuotias. Tavattiin muutama kuukausi sitten baarissa ja ollaan tapailtu silloin tällöin. Tää henkilö vaikuttaa ikäistään huomattavasti kypsemmältä...tää ikäero vaivaa mut onko se niin tärkeetä, onks ne vaan niitä kuuluisia lukuja..tuntuu kyl et kukaan muu läheinen ihminen ei ehkä ymmärrä tätä hommaa...mut minkä sille voi jos synkkaa, vai?;)
Ikäero
9
1961
Vastaukset
- Minä vaan...
Minun mielestäni tuo 5vuoden ikäero ei ole paha... itselläni on 13 vuoden ikäero... mietittiin yhdessä mieheni kanssa että ikä on vain numeroita...ei sille voi vaan mitään jos "synkkaa" ja pitää toisesta oli se sit viiskymmentä tai yksitoista :D eks jee??
- tyttö
Juu näinhäs sitä sanotaan ettei rakkaus katso ikää....ja onhan se sit tos 30 vuotiaana kiva jos on vähän nuorempi poitsu rinnalla ;)
- Hipsu
tyttö kirjoitti:
Juu näinhäs sitä sanotaan ettei rakkaus katso ikää....ja onhan se sit tos 30 vuotiaana kiva jos on vähän nuorempi poitsu rinnalla ;)
Älä mieti sitä ikä eroo, jos kundi muuten vaikuttaa ihanalta! Sitä paitsi kumpi on tärkeempää se, että on saman ikänen poikaystävä vai vähän nuorenpi, jolla kuitenkin on aivan sama ajatusmaailma? Eikös se vaan oo ihan kiva kun siitä jätkästä voi löytyä viä jotain söpöjä pikku pojan eleitä!
- tyttö
Hipsu kirjoitti:
Älä mieti sitä ikä eroo, jos kundi muuten vaikuttaa ihanalta! Sitä paitsi kumpi on tärkeempää se, että on saman ikänen poikaystävä vai vähän nuorenpi, jolla kuitenkin on aivan sama ajatusmaailma? Eikös se vaan oo ihan kiva kun siitä jätkästä voi löytyä viä jotain söpöjä pikku pojan eleitä!
Kylhän tämä tieteenkin vähän oudolta tuntuu...mut tosiaan kun sitä tuntee olevansa "samaa maata" niin ei voi mitään...
Joten anna mennä vain! Jos teillä on hyvä olla yhdessä, mitä sitä muita miettimään, ei pitäs kuulua heille pätkän vertaa! Ikähän on tunnetusti vain numeroita... Sitäpaitsi hän ei ole "sakkolihaa" joten lainkaan puolelta ei tule ongelmia.
Oma kumppani yli 10 vuotta vanhempi. Alussa kaikki oikeestaan sanoivat (tai ainakin ajattelivat) ettei tuo kauaa kestä. Mutta ähäkutti, olemme edelleen yhdessä joten vaikka tää kaatuiskin, ikäeroa ei kukaan voi syyttää. =)- Sabriina-teininoita
Ei tuo ikäero paha ole...JOTEN ANNA PALAA!
- Willalilla
juuh.. on samaa mieltä teijjän kanssa, mutta eikös baarien ikäräja oo 18-vuotta??? xD ei muuta... (tai no saahan siellä olla muutkin mut mites tarjoilut..?)
- Helinä
Mikäs se Ashton Kutcherin ja Demi Mooren ikäero olikaan? Demi Moore 20 vuotta vanhempi? Kuten sanottu, ikä on vaan numero, ja kaikki on ihan loistavasti, jos laki ei toisin sano (ja nythän se ei toisin sano)..:) joten anna mennä vaan! ;)
- Twinsanity90
Juu.. mulla on kanssa eräs 17 vuotias kaveri ja tämä on ikäistään huomattavasti kypsempi sekä fyysisesti että henkisesti.. todella supliikki kaveri ja selviää sosiaalisesti tilanteesta kuin tilanteesta.. hänestä on yksinkertaisesti vaikea olla pitämättä.. enkä siis yhtään ihmettelisi häntä vanhemman daamin kainalossa..
Minä sanon näin 17-vuotiaana poikana, että olen itsekin ollut ihastunut 22-vuotiaaseen, enkä nää tuota ikäeroa ollenkaan pahana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070