pregcheck testistä

apuuuuva

http://1.bp.blogspot.com/-T3k9jpLdLTs/UyKDK5iC6zI/AAAAAAAAAAs/XjgOvlxgIjs/s1600/IMG_1587.JPG

Sain tuon alemman kuvan mukaisen viivan pregcheckiin. Voiko olla, että on nega? En varsinaisesti toivo raskautta, joten vähän alkoi jännittää, kun tein testin vain varmistaakseni, etteivät munasarjojen kohdalla olevat repäisykivut ainakaan raskaudesta johdu..

11

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkeile

      parin päivän päästä uudestaan uusi raskaustesti. jos silloin näkyy vahvemmin toinen viiva, onnea juhannusvahingosta...

    • ......

      Jos se viiva on samanlainen kun tuosaa alimmassa, niin se on kyllä positiivinen, eli raskaana olet.

      Mynasarjoista sinua tuskin kuitenkaanbon vihlonut, kohdusta kyllä on saattanyt tulla kiinnityskipuja.

    • Vielä ehtii

      Nyt abortti ja äkkiä.

    • apuuuuva

      no ei tässä mitään aborttia olla tekemässä vaikka tuo pos olisikin. Toinen lapsi ollut kyllä toiveissa joskus, ei vaan ehkä ihan vielä. No, teen uuden testin kunhan ehdin.

    • apuuuuva

      eikä tämä ole mikään juhannusvahinko jos näin on tapahtunut, vaan viikkoa ennen juhannusta minulla oli maailman oudoimmat menkat, niukat ja kaikin puolin kummalliset. Kyseessä olisi siis toukokuinen tapahtuma. Edellisestä raskaudestakin testi näyttä positiivista vasta kun kuukautiset olivat lähes 3vkoa myöhässä eli ota tästäkin selvää..

      • Epäilen että ei

        Vieläkö on ekan lapsen isä kuvioissa?


    • apuuuuva

      kyllä vain. Ja oli se sitten plussa. Varmistin kahdella testillä, toinen clearbluen digi.

      • Tee abortti

        Voi pska, olen pahoillani sinun ja koko maailman puolesta. Jatkossa muista ehkäisy.
        Ole tarkkana ja pidättäydy seksistä, et siitä muutenkaan nauti.

        Vastaa tuohon yhteen kysymykseen.


    • apuuuuva

      vastasin jo, että "kyllä vain". Ja ihme asenne sinulla.

      • Ei se mikään ihme

        asenne ole ! Onko varmasti 12/32 kunnossa vai oletko 22 v. lösähtänyt laardikasa ?


      • On se just niitä
        Ei se mikään ihme kirjoitti:

        asenne ole ! Onko varmasti 12/32 kunnossa vai oletko 22 v. lösähtänyt laardikasa ?

        Ei ole 12/32 heillä kunnissa ja toiseen vastaan: kyllä

        Asenne on ihan oikea nykypäivän maailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe