Koirasusista

Nythän täällä moni lerppahuulet törröllään ihmettelee taikka yrittää mukamas neuvoa, miten suhtautua koirasusiin. Totean vaan, jotta minun on aika hieman valaista asiaa. Apinoille pitää tehdä selväksi muutama fakta. Olkaa hyvät:

Otetaan käyttöön (matematiikastakin tuttu) termi mahtavuus. Koirassahan ei ole yhtään mahtavuutta ts rakin mahtavuusarvo on puhdas nolla. Sen sijaan sudesta löytyy mahtavuutta. Leikillisesti voidaankin todeta, jotta susi on ylimahtava. Niin hieno eläin se on.

Koirasusi on jotain tältä väliltä. Mitä enemmän tuossa elukassa on sutta verrattuna koiraan, niin sitä mahtavampi se on. Jo pienikin määrä sutta tekee koirasudesta ylivertaisen verrattuna rakkikoiraan. Koirasusi ei koitenkaan ikinä vastaa puhdasta sutta arvokkuudessa. Jo pienikin määrä koira saastuttaa tuota uljasta eläintä.

Moni jo vinkuu kuinka koirasudet esim. raatelevat lampaita. Mitä sitten? Raadelkoot, niillähän on nälkä. Totean vaan, että puhtaat sudet pystyvät raatelemaan aina koirasusia enemmän lampaita. Siksi ne ovat niin hienoja eläimiä. Jos nykypäivän lammaspaimen omistaa satoja lampaita, niin niitä kyllä joutaa syöttämään susille ja koirasusille. Ei pidä olla niin ahne ihmisporsas, etteikö pystyisi yhtään omistansa luopumaan luonnon hyväksi. Nykyajan lammas- ja poropaimenet ovat vaan hyikäilyttävän ahneita, sairaita ja juoppoja ihmisporsaita.

17

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+4

      Lerppahuulien päällikkö aluksi huulet pyöreänä sivistikin itseään luontoomme kuulumattomasta vieraslajista, vrt.liitevideoon.
      http://m.youtube.com/watch?v=xxzbqmFkXwU

      Miksi suomessa ei noudateta rakkisusisekuleista päätettyä Bernin sopimusta

    • pumm

      Pihaani tuli 2 koirasutta kuukausi sitte käyttäytyivät uhkaavasti minua ja koiriani kohtaan olisin ampunut kumpaisenkin siihen paikkaan jos olisi ollut ase kavinkin hakemassa aseen mutta olivat häipyneet pois.Kysyisin mihin niitä käytetään kun ne ei hauku ja saako koirasudet olla irti koirien kiinipitoaikana koska niissä on sutta eli niitäkö ei koske samat lait kuin normaaleja koiria.

    • pojat laavulla

      Osuvasti valittu vihjaus tuo mölyapinavideo!

    • Heh heh, menihän apinat hiljaisiksi kun minä lataan faktoja pöytään. Todennäköisesti juuri nyt tarjoavat rakeilleen kuivamuonaa taikka pedigreetä, rakkiherkkua.

      • Mitä nyt pari ilmeisesti jonkin metsästäjärakin omistajaa tuossa jotain vikisi. Susille vaan muonaa noistakin koirista. Palautanpa mieliinne seikkailuni Kiinassa (Quangzhou), missä söin koiralihaa a la garlig & very heavy chilisauce ja hyvä kiinalainen kokkiystäväni teki minulle ihan erikoisannoksen. Näistä kokemuksistani etsivä löytää tältä palstalta materiaalia. Oli tosi namia ruokaa.

        Kiinalaiskokkihan oli tosi kiinnostunut suomalaisista metsästäjärakeista. Niiden liha kun on kimmoisaa verrattuna häkissä kasvaneeseen kiinalaiseen teuraskoiraan .Olisko tässä bisnesideaa roudata täältä rakkeja superrikkaitten kiinalaisten herkutteluhetkiin?


      • Xjingn Yjugzjinjg
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mitä nyt pari ilmeisesti jonkin metsästäjärakin omistajaa tuossa jotain vikisi. Susille vaan muonaa noistakin koirista. Palautanpa mieliinne seikkailuni Kiinassa (Quangzhou), missä söin koiralihaa a la garlig & very heavy chilisauce ja hyvä kiinalainen kokkiystäväni teki minulle ihan erikoisannoksen. Näistä kokemuksistani etsivä löytää tältä palstalta materiaalia. Oli tosi namia ruokaa.

        Kiinalaiskokkihan oli tosi kiinnostunut suomalaisista metsästäjärakeista. Niiden liha kun on kimmoisaa verrattuna häkissä kasvaneeseen kiinalaiseen teuraskoiraan .Olisko tässä bisnesideaa roudata täältä rakkeja superrikkaitten kiinalaisten herkutteluhetkiin?

        super, idea super. let me know you! great bisness!!! me from peking.


      • Xjingn Yjugzjinjg kirjoitti:

        super, idea super. let me know you! great bisness!!! me from peking.

        Yes. Aletaan vaan roudaamaan suomalaista metsästäjärakkia Kiinaan namipaloiksi. Tämä on tosi hyvä idea. Kohta kieriskellään rahoissa. Minulla on keinot saada sinuun yhteys sillä lailla, että nämä täällä olevat apinat jäävät rannalle ruikuttamaan.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Yes. Aletaan vaan roudaamaan suomalaista metsästäjärakkia Kiinaan namipaloiksi. Tämä on tosi hyvä idea. Kohta kieriskellään rahoissa. Minulla on keinot saada sinuun yhteys sillä lailla, että nämä täällä olevat apinat jäävät rannalle ruikuttamaan.

        Totean tähän vielä, jotta Kiinasta löytyy superrikasta ihmistä, joka haluaa erikoisuutta. Ja näillä on rahaa ja he maksavat mitä pyydetään. Lässy teuraskoira ei olekaan yhtä namia kuin suomalainen metsästäjärakki. Tämä on loistava bisnesidea.


      • myy se
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Totean tähän vielä, jotta Kiinasta löytyy superrikasta ihmistä, joka haluaa erikoisuutta. Ja näillä on rahaa ja he maksavat mitä pyydetään. Lässy teuraskoira ei olekaan yhtä namia kuin suomalainen metsästäjärakki. Tämä on loistava bisnesidea.

        kuriton rakkisi herkuksi Kiinaan.
        Itse voit kasvattaa parran, vedättää hampaasi pois ja muuttaa Tukholmaan pilluksi.


    • Jagdpanther

      Ei taida poro- ja lammastaloudenluvut olla kovin tuttuja jos niitä on varaa susille syöttää... Korvaukset kun maksetaan vain löytyneistä raadoista.

    • tietäjä

      Tutkimusten mukaan suomessa ei ole tällä hetkellä yhtään puhdasta sutta. Kaikki ovat koirasusia.

      • Se on sille ihan sama onko puhdasta sutta esittämieni faktojen kannalta. Mitä enemmän sutta, sen mahtavampi elukka. Koira saastuttaa ja susi ylevöittää. Tätä samaa periaatetta voidaan ajatella myös ihmisen kannalta. Puhdas ihminen on monilta osin ihan yes, mutta Susianalyysissa määrittelemäni apina on saastainen. Eli ihmisapina tai apinaihminen on sitä saastaisempi, mitä enemmän siinä on apinaa. Ja muistakaa, jotta nyt puhumme susianalyysiapinasta.


      • seonsama

        Susi eläinlajina loppuu, kun risteytyy koirain kanssa, lajin tarina päättyy sukupuuttoon.
        Mutta sitähän me kaikki näköjään tahdomme ja kerrankin voimme todeta mm.susuanaalitikonkin kohonneen jo liki kanssaihmisten älykkyystasolle.


    • susihyvää

      Itse haluan nautiskella erikoisista ruokalajeista. Monien riistaherkkujen lisäksi myös karhu ja ilves on ollut ruokalistalla. Haluaisin maistaa myös oikeaa sutta. Koiraa on jo maistettu. Koirasusikin voisi olla vertailun vuoksi ruokalistalla. Mistä voisin saada sutta ja koirasutta hankittua, vai pitääkö ampua itse?

    • naureskelija 666

      Eipä voi kuin naureskella maalaistolloile, jotka yrittävät vänkää vastaan!

    • sushianalyytikko

      Eipä nuo sudet suomessa pääse lisääntyyn vaikka kuinka kaupunkilaisläskit täällä niiden puolesta huutelee jos teillä olisi yhtään järkeä niin olisitte vaan hiljaa.

    • Sudensurma

      [PDF]
      FANAATTISEN SUDENSUOJELUN JUURET OVAT NATSISMISSA ...
      www.sanansaattaja.com/SUDENSUOJELUN J...‎Översätt den här sidan
      Ote kirjasta: Suden kahdet kasvot – ilmestyy syyskuussa 2012. FANAATTISEN SUDENSUOJELUN JUURET OVAT NATSISMISSA. JA SE ON VERRATTAVISSA ...
      Hölmöläiset pannoitavat koirasusia.

      PDF]
      Harmaasudesta koirasuteen - Nanomatic
      www.nanomatic.fi/koirasusi.pdf‎Översätt den här sidan
      4 jun 2013 - Harmaasudesta koirasuteen. Minne hävisi aito suomalainen villisusi? Tulevatko lapsemme muistamaan meidät sukupolvena,.


      Taajamasusi - Venäjän sudet - historiallinen kehitys ja ongelmat
      taajamasusi.com/.../84-venajan-sudet-historiallinen...‎Översätt den här sidan
      Venäjän sudet - historiallinen kehitys ja ongelmat. Christoph Stubbe,. Eläintieteen professori. Sandkrug, Saksa. Käännös saksankielisestä artikkelista Der Wolf ...

      Sudet – ihmissyöjät
      personal.inet.fi/luonto/mikael.broo/Sudet.htm‎Översätt den här sidan
      Susien hyökkäykset ihmisten kimppuun ovat Venäjällä olleet ammoisista ajoista yksi kauheimmista vitsauksista. Niinpä vain kolmen vuoden aikana (1849 ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe