Moi. Mukava, sporttinen, katseenkestävä m44v hakee auringonotto kaveria. Olen rento, huumorintajuinen, raitis, keskustelutaitoinen ja terve päinen. Lisäksi siisti ja kohtelias. Harrastan urheilua, joten kuntoiluakaan en vierasta. Tosin helteellä löhöilykin ok ja tietty pulahdus järveen tai mereen viilentymään:)
Koulutukseltani olen hieroja, joten kehon ja mielen hyvinvointiin liittyvät asiat kiinnostaa ja tietotaitoa on jonkin verran.
NAINEN. Jos kiinnostaa tavata rannalla ja viettää hauska päivä, niin ota ihmeessä yhteyttä. Pääsen kätevästi liikkumaan, joten voit ehdottaa mukavaa rantaa.
Mulle käy vaikka jo tänään./ puh 0404719418. Juki
Rantaseuraa 09a.
:)+:)
1
180
Vastaukset
- seksiseuraa muualta
ei oo tosi. puhelinnroan laittaa...vissiin prepaiddi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-115613Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825239- 1253284
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin873198- 118994
- 56970
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130892- 43686
- 37685
- 23629