Äsken kävi ihmeellinen juttu. MSN Messenger lakkas toimimasta. Heitti vaan ulos enkä pääse enään sisään. Asensin sen jo uudestaanki. Samoin tässä Firefoxissa hävis osa sivuista mun bookmarks:ta. Ja osa oli hyödyllisiä.
Firefox?? Mese??
2
407
Vastaukset
- nappinenä
Mesellä tuskin on mitään tekemistä bookmarkkiesi kanssa. Näin ohimennen sanottuna, mese on oikutellut nyt reilun vuorokauden. Omien "Messengerin Tila" sivuston mukaan kaikki messenger palvelut on väliaikaisesti down eli poissa käytöstä.
Sivupointtina:
Ylipäätään mese hysteerikot pääsisivät paljon helpommalla jos joskus kävisivät vilkaisemassa sitä Messengerin Tila sivua. Ei tarttisi täyttää kaikkia keskustely palstoja viesteillä: Mixei mun mese toimi??? :DKyl mä tiesin et mesellä ei oo tekemistä bookmarkkien kanssa mut eihän ne sieltä itestään häviä ja nämä tapahtui samoihin aikoihin et jos on joku paska koneel mikä on poistanu jotain.
Ajoin kyl ad-awaren ja semmoset eikä mitää löytyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011961- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785299- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193956
- 833462
- 562010