Irina - liian venäläinen?

Ansu

Onko Irina- nimi mielestänne enemmän venäläinen kuin suomalainen?
Itse olen ihastunut siihen nimeen, mutta jos siitä tulee venläläinen mieleen monelle, en haluaisi sitä ainakaan ensimmäiseksi nimeksi antaa?
Olen miettinyt mm. Kaisa Irina nimeä tai Irina Kaisa nimeä. Kumpi olisi parempi?

11

2668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarja

venäläinen ensimmäisenä mieleen,no,taidan olla muutenkin tässä asiassa jokseenkin mielikuvitukseton kun ei minulle tule useista muistakaan nimistä ekana mieleen mitään erityistä,niinkuin alempana oli esimerkki Virva,siitä olis pitänyt tulla mieleen varvi.No,kuitenkin Kaisa Irina on parempi mutta jos Irina olis etunimi niin sitten Irina Kaisa ja joku kolmas nimi,onko suvussa tai mielssä jotain mieluisaa...Irina Kaisa loppuu jotenkin kesken,töksähtää....

• Ansu

olemme miettineet Irina Kaisa Mariaa, mutta jos päädymme Irina Kaisaan, on kolmas nimi vielä hakusessa.

• santtuli

En tykkää itse nimestä Irina ja minulla kyllä mieleen tulee virolainen tai venäläinen nimi..mutta joka tapauksessa Kaisa Irina parempi näistä kahdesta.

• Anonyymi

Ekaterina nimiset on käyttänyt Virossa nimeä Katja . Venäläisiä. Katja on venäläinen .

• Aurora

Mullekin tulee heti mieleen Venäjä, kuuluu samaan kategoriaan kuin Olga ja Tatjana... Enemmän pidän esimerkiksi Iiriksestä, Iineksestä, Inkeristä tai Irenestä. Sitten on vielä Ilona, Irmeli, Isadora ja Isabella...

• Anonyymi

Arabiasta tullutta tuonti tavaraa ja Intiasta .

• annakka

ei minulla tule irinasta mitään itäänpäin viittaavaa mieleen.
      minusta irina on enemmän lappalainen nimi, todella kaunis.
      kaisa irina sointuu paremmin yhteen kuin irina kaisa. irina kaisa maria olisi todella kaunis. vaikken yleensä pidä kolmesta nimestä, niin poikkeus vahvistaa säännön.

• Irina

Hei! Täällä vilkuilee toinenkin Irina! En osaa sanoa tuleeko omasta mielestäni nimestäni mieleen venäjä... Ei kuitenkaan! Rakastan nimeäni, vaikka itse sanonkin, ja olen sitä mieltä että tytöstännekin voisi tulla Irina Kaisa!

• Anonyymi

Natasja tai natasha kuin nadja on nekin Arabiasta tuotuja nimiä . Intiasta jopa. Kuin Jasmin on . Iranista. Milan on Iranista. Yksisarvi lelut. Naisten pitäminen vankina tulee Arabiasta Intiasta Egyptistä. Haaremit. Romanit on Intiasta hindi heimoisia . Erikseen on sitten budhajutut. Dennis ja Aharon on Arabiasta. Ja Simone kuin Johannes. Irina lienee Koivisto liiton vakoojakulttuurista . Oriental. Vatsatanssi. Matahari.

• Irina on ihan kaunis nimi eikä ole liian venäläinenkään. Ainakaan minun makuuni. Mutta minulle tulee aina Irinasta mieleen näyttelijä Irina Björklund ja en itse pidä kyseisestä näyttelijästä, joten omalle lapselle en laittaisi Irinaa nimeksi. Mutta jos teille ei tuota mielleyhtymää tule niin laittakaa vaan Irina.

Kaisa Irina kuulostaa paremmalta kuin Irina Kaisa, mutta jos haluatte Irinan etunimeksi niin laittakaa toiseksi nimeksi jokuu muu kuin Kaisa.

• Anonyymi

Ruma on. Kylmä. Mutta Kreikan vaikutus nimestä eire . Eirina . Iina. Kreikka on niin arabiturkkilainen . Turkki miehittää osaa kyprosta . Italiaa miehittää lipun väreistä kun arvaa ketkä. Egypti on siinä ja Kreikan Aleksandria on Egyptissä. Ja monijumalisuus. Syyrian pakolaisia on palannut takaisin joten on hiukan rauhallisempaa. Zeus Artemis naisjumalattaret on oikeasti Egyptistä. Irina on yksi jumalattarien nimistä. Irina on venäläinen versio Egyptin ja Kreikan Eryna Ekaterina Eire nimistä. Onhan woodoo noidillakin nimiä Egyptistä. Hindujumalat on Egyptistä. Ihmiskauppa on. Emmi on sieltä. Patsas jumalille ja eläinjumalille kerättiin rahaa ja kultaa historiassa. Egyptin lintujumalille. Jotkut uhraa lampaita toiset vuohia. Edelleen. ( Jeesus on vapaus näistä ). Oli myös vääriä Jeesuksia noitia .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      147
      3942
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      10
      3438
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      46
      2933
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2862
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      142
      2513
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2174
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      16
      1388
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      99
      1355
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1304
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      80
      1166
    Aihe