Per keleen byrokraatit!

syöpis

Tulimme lomalta maanataina ja samana päivänä huomasin ulosteeni muuttuneen pikimustaksi. Verta sisäkaluista?
Katselin tilannetta vielä eilisen ja koska muutosta ei näkynyt tilasin lääkäriajan täksi päiväksi klo 10.30.

Lekuri katsoi tuomani näytteen, kyseli ja yritti rauhoitella ja kilkutti määräyksen labrakokeisiin kello heti!
Talloin labraan ja valuttelin näyteputket.
Tärkeimpänä syöpämarkkeri ja PSA. Oli siinä lista muitakin.
Lorottelin myös virtsanäytteen.

Labristi sanoi tulosten valmistuvan pääosin klo 14:a mennessä.
Soitin sinne ja joku torvelo ei ymmärtänyt lyhenteiden merkitystä ja lopulta väitti ettei näytteitä ole otettu.

Menin labraan heti soiton jälkeen.
Mamma katsoi koneelta, että näytteet on otettu mutta tuloksia ei ole.
Aikansa vehtasi ja lopulta päätteli, ettei niitä ole analysoitu.
Tämä oli sama mamma joka otti vereni aamupäivällä.

Valuttelin uudet näytteet.
Saa nähdä onnistuvatko ne kadottamaan nämä uudetkin.
Ei ole vakava asia mutta antaa hiivain huonon ja epävarman kuvan koko toiminnasta.

Toisessa paikassa oli eturauhasen 7:n koepalan tulokset kateissa seitsemän viikkoa. PSA lukema oli 12,8. Syöpäraja 5,5. Soitin viikoittain ja viimein menin paikalle istumaan oven taakse
( minut heitettiin käytävään ) ja ilmoitin, että ilman tuloksia lähden siitä pois vain poliisivoimin käsiraudoissa.
Korkea lukema johtui tulehduksesta.

4

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöpis

      Toiset näytteet löytyivät.
      Sekä PSA 1,8 < 6,2 että CEA 1,7 < 5,5 ovat paremmat kuin 1,5-vuotta sitten.

      Ihme ja kumma! Myös uloste- ja virtsanäytteet löytyivät.
      Virtsa puhdas ja uloste veretöntä.

      Hieman hermoilin ulosteen voimakasta muutosta.
      Lekuri kyllä sanoi päältä katsoen, ettei minussa voi olla pahempaa vikaa.
      Ei näyttänyt silloinkaan kun 3-vuotta sitten verta lensi anuksesta.

    • hillevi 5

      Hyvä että sait tuollaist paperit,toivotaan jotta saisit terveenä elämäsi viettää

    • Anonyymi

      Navalnin Taposta mieleen tuli Suomen pyrorraati poliisi poliitikot joitten luval jätetään tekemättä tehrään mitä ei voi tehrrä
      Eli murhata henkisesti ta itsemurhan josta kukaan joudu vastaamaan samalla mitalla

      • Anonyymi

        Sama a kun Putin Venäjällä mut diidtimmässä muodossa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe