Tulimme lomalta maanataina ja samana päivänä huomasin ulosteeni muuttuneen pikimustaksi. Verta sisäkaluista?
Katselin tilannetta vielä eilisen ja koska muutosta ei näkynyt tilasin lääkäriajan täksi päiväksi klo 10.30.
Lekuri katsoi tuomani näytteen, kyseli ja yritti rauhoitella ja kilkutti määräyksen labrakokeisiin kello heti!
Talloin labraan ja valuttelin näyteputket.
Tärkeimpänä syöpämarkkeri ja PSA. Oli siinä lista muitakin.
Lorottelin myös virtsanäytteen.
Labristi sanoi tulosten valmistuvan pääosin klo 14:a mennessä.
Soitin sinne ja joku torvelo ei ymmärtänyt lyhenteiden merkitystä ja lopulta väitti ettei näytteitä ole otettu.
Menin labraan heti soiton jälkeen.
Mamma katsoi koneelta, että näytteet on otettu mutta tuloksia ei ole.
Aikansa vehtasi ja lopulta päätteli, ettei niitä ole analysoitu.
Tämä oli sama mamma joka otti vereni aamupäivällä.
Valuttelin uudet näytteet.
Saa nähdä onnistuvatko ne kadottamaan nämä uudetkin.
Ei ole vakava asia mutta antaa hiivain huonon ja epävarman kuvan koko toiminnasta.
Toisessa paikassa oli eturauhasen 7:n koepalan tulokset kateissa seitsemän viikkoa. PSA lukema oli 12,8. Syöpäraja 5,5. Soitin viikoittain ja viimein menin paikalle istumaan oven taakse
( minut heitettiin käytävään ) ja ilmoitin, että ilman tuloksia lähden siitä pois vain poliisivoimin käsiraudoissa.
Korkea lukema johtui tulehduksesta.
Per keleen byrokraatit!
4
436
Vastaukset
- syöpis
Toiset näytteet löytyivät.
Sekä PSA 1,8 < 6,2 että CEA 1,7 < 5,5 ovat paremmat kuin 1,5-vuotta sitten.
Ihme ja kumma! Myös uloste- ja virtsanäytteet löytyivät.
Virtsa puhdas ja uloste veretöntä.
Hieman hermoilin ulosteen voimakasta muutosta.
Lekuri kyllä sanoi päältä katsoen, ettei minussa voi olla pahempaa vikaa.
Ei näyttänyt silloinkaan kun 3-vuotta sitten verta lensi anuksesta. - hillevi 5
Hyvä että sait tuollaist paperit,toivotaan jotta saisit terveenä elämäsi viettää
- Anonyymi
Navalnin Taposta mieleen tuli Suomen pyrorraati poliisi poliitikot joitten luval jätetään tekemättä tehrään mitä ei voi tehrrä
Eli murhata henkisesti ta itsemurhan josta kukaan joudu vastaamaan samalla mitalla- Anonyymi
Sama a kun Putin Venäjällä mut diidtimmässä muodossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560