Lomamatkallamme poikkeamme usein tänne, tänään kun ajoimme paikka näytti ettei se ole auki, ei yhtään autoa, aution tuntuinen..? Kahvila on todella kauniilla paikkalla, onko se kiini?
Vastaukset 12
- Matkailija500
Mekin käymme siellä avoinna ainoastaan 10-18 kuulemma...??
- Iigorin poika
Huikea idis! Kokkilan rannasta lotja Sisämaan rantaan ja pienellä tuunauksella,tervan tuoksuinen kesä-kahvila
- kova paaska
No joo! Höpö höpö ja huomenna lisää. Lahonnu paaska, ei siitä ole mininkään.
- kukkahattu.
met kyläläiset otamma joskus laatuaikaa keskenämme emmekä halua siihen joutavia horisijoita sakkiimme,,,pitänee laittaa ilmootus plakaatti esille"omaa aikaamme on tämä,"ja peukun kuva osoittamaan seuraavaa kahvilaa kohti.
- PMJL
NiiniCafe on hienolla paikalla ja sillä voisi tahtoessaan ja osatessaan tehdä hyvää tiliä. Onko yritys muuten vielä myynnissä?
- täti
On se
- Jannu Huoleton
Osta siitä kahvila ja laita pannu porisemaan. Rahat Suomeen ja ropsit ulkomaille.
- uhuguihuo
ftdrydt
- Anonyymi
Niinicafe on hienolla paikalla.zOlisko nuorelle yrittäjälle sopiva homma?Uusia ideoita ja sellaisia,että matkailijat pysähtyy.
- Anonyymi
Ihana paikka!
- Anonyymi
Satuttiin näkee mainos facebookista ja tottakai menimme sinne.
Hieman nyrpeitä. Emäntä näytti siltä kuin asiakkaat olisivat voineet mennä muualle kuin sinne... isäntä ei tervehtinyt asiakkaita kun ulkona oli.
Eka ja vika kerta kun tuli käytyä.
T. Ulkopaikkakuntalainen- Anonyymi00012
Nytpä uudet yrittäjät. On hinnat taivaissa, jessus. Kauankohan lie pysyy pystyssä taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554