Hei !
Tarkoituksena olisi mennä hierojakouluun tuossa syksyllä, mutta pari asiaa alkoi vaivaamaan joita haluaisin kysyä. Espoon hierontakoulusta lähinnä jos on kokemusta.
Ensiksi harjoittelevatko opiskelijat toisillaan vain asiakkailla ? Itse menin sinne opiskelemaan hierojaksi enkä hierottavaksi ja kova kynnys olla ilman paitaa.
Toinen juttu on se kuinka vaikea/millainen tuo näytetyö mikä siellä pidetään on. Onko kuinka vaikea epäonnistua siinä ?
Ja sitten vielä millainen ilmapiiri yleisesti siellä on ?
Nämä asiat askarruttavat ja olisi mukava saada vastauksia. Hieman olen vielä kahden vaiheilla menenkö vai en :/
Hierontkoulu
Apua !
2
75
Vastaukset
- 123456789
Olisiko edes jotain kokemuksia, ellei muuta ?
- 987654321
Huomasin olevan ihan hierontaan kohdistuva keskustelualue täällä, joten kysyin sieltä apua. Ei tarvitse tähän vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1463134Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472448Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462353- 982005
- 241883
- 231602
- 281596
- 1531434
- 341233