Niin

Korppi

Moi! Moniko parikymppinen nykysuomessa meinaa äänestää?
Onhan se kuitenkin niin, että jos et äänestä et voi valittaa.
Itse ajattelin äänestää, mutta toinen pulma onkin ketä ja mitä puoluetta kannattaisin.
Ennen olin vahvasti vihreiden puolesta, mutta nyt olen alkanut epäröimään, sillä vihreät eivät kannata verojen kevennystä. Ainut asia mikä saisi minut äänestämään vihreitä edelleen on ydinvoimaloiden ´boikotointi.

1

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksaja

Kyllä meinaan äänestää.

Et äänestä vihreitä kun ne ei kannata verojen
      kevennystä..kapeakatseista etten sanoisi.
      Eiköhän verojen kevennyksellä nykyaikana haeta
      pelkästään maksuvoimaa jotta maa ei ajautuisi
      lamaan jos näyttää huonolta. Tässä maassa on tarpeeksi ihmisiä jotka tarvitsevat sosiaaliturvaa enkä olisi siitä valmis luopumaan vaikka en itse ole kyseistä laitosta sitten vähään aikaan tarvinnutkaan.

Mistäs Henkilö Korppi ne rahat sitten hankkisi, kattamaan se
      aukko mikä budjettiin jää kun vielä veroja pitäisi alentaa? Sosiaaliturvastahan sitä imetään
      koko ajan. Tottahan on että on ihmisiä jotka sitä
      väärinkäyttävät, mutta ei se ihmisryhmä ole enemmistö vaan vähemmistö kyseisen systeemin rattaissa.

Verojen alentaminen ei siinämäärin ole edes
      mahdollista että se toisi kellekään palkansaajalle hirveää autuutta. Älä siis tuijota
      omaan taskuun vaan yhteisen hyvän eteen.

Kyllä niissä maissa missä sosiaaliturva on olematon tai sitä ei ole, sen kyllä myös katukuvassa huomaa, ja tämän väitteen myös muut
      jotka ovat maailmaa nähneet niin voivat varmistaa.

Kannattaa äänestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe