Moi! Moniko parikymppinen nykysuomessa meinaa äänestää?
Onhan se kuitenkin niin, että jos et äänestä et voi valittaa.
Itse ajattelin äänestää, mutta toinen pulma onkin ketä ja mitä puoluetta kannattaisin.
Ennen olin vahvasti vihreiden puolesta, mutta nyt olen alkanut epäröimään, sillä vihreät eivät kannata verojen kevennystä. Ainut asia mikä saisi minut äänestämään vihreitä edelleen on ydinvoimaloiden ´boikotointi.
Niin
1
191
Vastaukset
- maksaja
Kyllä meinaan äänestää.
Et äänestä vihreitä kun ne ei kannata verojen
kevennystä..kapeakatseista etten sanoisi.
Eiköhän verojen kevennyksellä nykyaikana haeta
pelkästään maksuvoimaa jotta maa ei ajautuisi
lamaan jos näyttää huonolta. Tässä maassa on tarpeeksi ihmisiä jotka tarvitsevat sosiaaliturvaa enkä olisi siitä valmis luopumaan vaikka en itse ole kyseistä laitosta sitten vähään aikaan tarvinnutkaan.
Mistäs Henkilö Korppi ne rahat sitten hankkisi, kattamaan se
aukko mikä budjettiin jää kun vielä veroja pitäisi alentaa? Sosiaaliturvastahan sitä imetään
koko ajan. Tottahan on että on ihmisiä jotka sitä
väärinkäyttävät, mutta ei se ihmisryhmä ole enemmistö vaan vähemmistö kyseisen systeemin rattaissa.
Verojen alentaminen ei siinämäärin ole edes
mahdollista että se toisi kellekään palkansaajalle hirveää autuutta. Älä siis tuijota
omaan taskuun vaan yhteisen hyvän eteen.
Kyllä niissä maissa missä sosiaaliturva on olematon tai sitä ei ole, sen kyllä myös katukuvassa huomaa, ja tämän väitteen myös muut
jotka ovat maailmaa nähneet niin voivat varmistaa.
Kannattaa äänestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964